tsja niks nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
Wester blijft toch een wat rechtse CDA-er.
Zou idd geen slechte zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Laat Timmermans aub het stokje van Cohen overnemen
Nee, is ook een veel te nette vent. Net als Cohen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Ik dacht dat jij D66'er was?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Goede vent, verkeerde partijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Be-Smart het volgende:
Die Timmermans is wel één van de pienterste tussen de politici. Die zegt geen domme dingen en kan ook nog eens dingen.
Nou als D66-er juich ik alleen maar toe dat Timmermans het stokje overneemt. Zolang er maar iemand aan het roer staat die ergens verstand van heeft.quote:
Met zo'n rare kreet als "het verlagen van de villabelasting". Sure.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Be-Smart het volgende:
Die Timmermans is wel één van de pienterste tussen de politici. Die zegt geen domme dingen en kan ook nog eens dingen.
Liever de PvdA als grootste partij, dan CDA of VVDquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom dan de sociaal-democraten aan extra zetels willen helpen?
Elke zetel die de wankele rechts meerderheid om zeep helpt is meegenomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Populistische uitspraken moeten jou toch wel aanspreken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met zo'n rare kreet als "het verlagen van de villabelasting". Sure.
Volgens mij is de gedoogcoalitie behoorlijk stabiel. Geen enkele partij in de coalitie heeft op dit moment een reden om uit de gedoogcoalitie te stappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Elke zetel die de wankele rechts meerderheid om zeep helpt is meegenomen.
Dan moeten ze wel correct zijn hé.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Populistische uitspraken moeten jou toch wel aanspreken?
De simplificering der zaken zoals de VVD en de PVV altijd doen?
Vandalen betalenquote:
De sterkste schouder dragen de zwaarste lasten. Nog zo'n kansloze oneline, maar die zit er al 50 jaar in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandalen betalen
Kopvoddentax.
Tja...
Wat is exact de overeenkomst tussen verkiezingskreten en proefballonnetjes en gewoon de leugen dat "villabelasting omlaag gaat"? Dat is gewoon mensen voorliegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandalen betalen
Kopvoddentax.
Tja...
Coalitie om zeep helpen zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef michaelmoore het volgende:
Kaplan noemde in zijn boek het midden-oosten de volgende groei-economie, met een enorm jonge intelligente jonge populatie.
Zit D66 dan in de coalitie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Coalitie om zeep helpen zou fijn zijn.
Maandag, althans een poging daartoe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef michaelmoore het volgende:
Wanner zal er in Iran een zelfde revolutie plaatsvinden?
Lekker geil tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik schakel net in en zie een vrouw op de tafel `dansen`. :|
Pff, wat wordt die onzin overschat zeg... het zal best een rol spelen, maar misschien dat nog niet eens 1% van de Egyptenaren op fucking Twitter zit. Die tv-zenders zijn vele malen belangrijker.quote:
Ik vind haar wel wat mollig (lees: biggenhoofd).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Die Monique Samuel he.. wat is dat een geil loeder zeg. Zou het er heel goed op kunnen. Die chick met die witte trui + dikke sloffen van op t eind mag ook meedoen.
Zeg het even tegen haarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Die Monique Samuel he.. wat is dat een geil loeder zeg. Zou het er heel goed op kunnen.
quote:Monique Samuel heeft een Egyptische achtergrond. Tijdens de revolutie in Egypte, begin 2011, verscheen zij vanwege haar kennis over de interne politiek van het land in de media om te vertellen over de situatie. Zij was hierbij onder meer als gast te zien in Pauw & Witteman en EenVandaag. Op 11 februari 2011 ging zij bij Pauw en Witteman op de gesprekstafel buikdansen, om een belofte in te lossen dat ze dit zou gaan doen wanneer Mubarak zou aftreden.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
Dit moet vanavond wel de meest verschrikkelijk uitzending van het jaar worden:
[ afbeelding ]
Nounou wat een taal over Karin Bloemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
wat een irritant rotwijf is die blonde snol toch.. hoort zichzelf dolgraag praten. humor heeft ze 0,0.
En dan net zo naïef als Yvon Jaspers...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
wat een irritant rotwijf is die blonde snol toch.. hoort zichzelf dolgraag praten. humor heeft ze 0,0.
Ik snap ook niet dat Karin Bloemen elke 3 weken bij P&W zit. Heeft ze godverdomme elke maand 2 nieuwe shows ofzo? Wat is dit voor onzin............quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Snap ook echt niet waarom ze is uitgenodigd.. Is niet bepaald P&W volk dat haar shows kijkt neem ik aan. Of zie ik dat verkeerd? Net als die ene belg, ook helemaal niets toegevoegd..
Man man man, wat een lachwekkend filmpje was dat over die 130km/u. Sodemieters, wat een kermis dit kabinet toch.quote:
Ik lach er eigenlijk niet meer om...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Man man man, wat een lachwekkend filmpje was dat over die 130km/u. Sodemieters, wat een kermis dit kabinet toch.
Eigenlijk niet nee, zou de VVD ook feestvieren dat we 130 mogen tegen alle astma-patienten en mensen die van een beetje nachtrust houden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik lach er eigenlijk niet meer om...
GroenLinks niet...quote:
Dan kan Theo Maassen weer lekker fappenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Paay kan deze uitzending redden, door op de tafel te buikdansen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef golfer het volgende:
En om het gehalte van het programma nog wat omhoog te halen ook nog de volgende gasten:
Beatrijs Smulders & Patricia Paay
62-jarige vrouw uit Harlingen zwanger.
Hart van Nederland, gecombineerd met Boulevard dus vanavond.
Ook als ze ongesminckt 's morgens naast je wakker wordt denk jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Gezien haar leeftijd ziet ze er prima uit
En Gijp met z'n vierde manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen moet weer 's uitgenodigd worden![]()
Die had nu 100% zeker een paar bazenopmerkingen geplaatst.
Ik niet. Wat een kutkop.quote:
Heel Nederland lacht haar uit.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef alors het volgende:
Ik denk dat hij eigenlijk ook Fassoor heet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Er was eens een man die draafde deur
Die sprak elke oor uit als een eur
In werkelijkheid heette hij eigenlijk Fassoor
Maar omdat ie het taaltechnisch altijd verloor
Gaat ie verder door het leven als Fasseur.
Alsof ze blij zijn dat het er eindelijk op zit....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens rouwadvertenties in Comis Sans![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Jan Kees de Jager is ook directeur van het dolfinarium.
Ik ook. Die komt bij mij als leek het meest oprecht en betrouwbaar over.quote:
Levert niet echt veel op zo'n ding:quote:
Keiko (van Free Willy) werd gekocht met giften van Warner Bros (4 miljoen) en een anonieme gever. Dus die paar miljoen waar ze het over hebben klopt kennelijk wel. Ik denk dat ze moeten nagaan hoe vaak het gelukt is zo'n dier succesvol terug te zetten. Vreemd genoeg hebben ze dit bij Keiko niet gedaan, en stierf dat beest een eenzame dood. Maar die zat wel veel langer in gevangenschap (meer dan 20 jaar).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef Zith het volgende:
Kut DolfijnariumBij deze boycot ik ze.
Al die vragen ontwijken...
Hoeveel krijg je voor zo'n okra? - Het gaat om het welzijn van het dier!
ja want anders krijg je een president die niet weet hoe je met mes en vork moet etenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
In landen waar nu een revolutie is en die republieken waren en waar de gedoodverfde opvolgers van die Presidenten de zonen waren,zoals in Tunesië, Libië, Jemen, Syrië en Egypte schaffen ze dat verschijnsel af.
En Fasseur wil het in Nederland handhaven.
Met twee benen vooruit...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef borisz het volgende:
Vanavond zal Maarten van Rossem het commentaar leveren op het debat.
Chabot wel aan tafel, zie ik nu...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef golfer het volgende:
Volledige line up:
#
Leontien van Moorsel
Lance Armstrong stopt per direct.
#
Anne Branbergen
Italiaanse vrouwen protesteren tegen Berlusconi.
#
Nijpels & Van Rossem
Nabeschouwing van het verkiezingsdebat.
Geen Chabot dus en desondanks sla ik het weer over omdat ik het verkiezingsdebat niet volg.
Ja belachelijk. Kanker overwin je door geluk, anorexia is voor de echte vechters.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vergelijkt die van moorsel nou net anorexia met kanker
geschortst?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef ddx het volgende:
Thomas Dekker even vergeten ja, die is tot zomer 2011 geschortst.
Dat was genietenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dat was een mooie bekentenis![]()
http://nos.nl/video/47663-avondetappe-rasmussen.html
debat niet gezien, dus vandaar overgslagen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk. Mooie samenvatting van het debat.
Lens toch?quote:
Geschikte vent voor z'n functie. Maar wel een keiharde heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
De Jager doet het prima denk ik. heeft verstand van zaken en kan duidelijk praten. goede gast lijkt me
Dat laatste lijkt me ook prima voor die functiequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geschikte vent voor z'n functie. Maar wel een keiharde heb ik het idee.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb aardig wat respect voor Henk Donkersteeg.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat het hier ook al weer over dat fucking BzV?
hij bedoelt het niet zo. meer van 'bedankt en knap van je dat je hier durft te zitten'quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef sander89 het volgende:
Ben ik de enige die zich steeds dood ergert aan Jeroen Pauw hoe hij om gaat met gasten die vertellen over verschrikkelijke/trieste gebeurtenissen vertellen.
Net ook al tegen die vader waarvan zijn dochterje ontvoerd en verkacht is, zegt Jeroen doodleuk bedankt voor je mooie verhaal.![]()
![]()
Mooie actie om van het BzV onderwerp af te dwalenquote:
Dat snap ik ook wel, maar elke keer weer maakt die van dat soort opmerkingen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij bedoelt het niet zo. meer van 'bedankt en knap van je dat je hier durft te zitten'
wat moet je dan doen? in 1 keer overgaan naar boer zoekt vrouw? dat staat ook weer zo respectloos. je kan het nooit goed doen met dit soort dingen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar elke keer weer maakt die van dat soort opmerkingen.
Eens, dit soort onderwerpen blijven nu eenmaal ongemakkelijke gesprekken. Is dat slecht? Nee ik denk van niet. Heeft zo een functie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat moet je dan doen? in 1 keer overgaan naar boer zoekt vrouw? dat staat ook weer zo respectloos. je kan het nooit goed doen met dit soort dingen..
Dan moet ie dat zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij bedoelt het niet zo. meer van 'bedankt en knap van je dat je hier durft te zitten'
dat staat een beetje denigrerend.. alsof ie het niet aan zou kunnen ofzo. slechts een psychologische gedachte.quote:
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef henkde_j het volgende:
Is die geitenboer zo'n emo? Ik heb hem alleen maar zien klagen en janken
Nee gewoon als jij zei bijv: bedankt en knap van je dat je hier durft te zittenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat moet je dan doen? in 1 keer overgaan naar boer zoekt vrouw? dat staat ook weer zo respectloos. je kan het nooit goed doen met dit soort dingen..
vandaar dat de meeste interviews die ze geeft vooral gaan over haar breuk met het geloof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef henkde_j het volgende:
Godver. En morgen gaat ze vast de deuren langs om bijbels te verkopen
Ohquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Toad het volgende:
[..]
vandaar dat de meeste interviews die ze geeft vooral gaan over haar breuk met het geloof.
Vandaag alweer niet gekeken.quote:
Oei, dit was echt een beschamend stukje tv gisteren. In het CDA is er helemaal geen leiderschapskwestie, ondanks dat de partij er slecht voor staat. Een debat 'Hoe nu verder' met het CDA kun je pas na de Provinciale Statenverkiezingen voeren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef borisz het volgende:
Al dat geneuzel over het leiderschap bij het CDA
What else is new?quote:
Opstelten blijft een monoloog van een uur afsteken als je hem niet onderbreekt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef StarGazer het volgende:
Opstelten
En laat die man eens uitpraten zeg
Omdat je te laat geboren bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
Hans Dorrestein? Waarom heb ik nog nooit van die cabaratier gehoord..
Hij orakelt juist uitsluitend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef StarGazer het volgende:
Opstelten
En laat die man eens uitpraten zeg
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat ze de wereldproblematiek bespreken
Omdat zij dat wil ja. Ik denk dat als zij weer een interviewprogramma zou willen maken dat er dan direct ruimte wordt gezocht in het uitzendschema.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vind haar ook tof hoor, maar t is over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Neuh, prima vent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Opstelten blijft een monoloog van een uur afsteken als je hem niet onderbreekt.
Dodelijk vermoeiend die rechtse bal.
Jij bent toch niet zo'n kakkert als Opstelten mag ik hopen?quote:
En dan ook nog eens die standaard politicus taal. Hij zegt feitelijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Opstelten blijft een monoloog van een uur afsteken als je hem niet onderbreekt.
Dodelijk vermoeiend die rechtse bal.
http://twitter.com/#!/wimdebie/status/38738486655721472quote:Producer: 'In elke zin van Opstelten zit een sample. Gooi er een goeie beat onder en je hebt een serie dijken van megahits!'
Nee beste Venom, maak je maar geen zorgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n kakkert als Opstelten mag ik hopen?
Barend is daarnaast te dom en vooringenomen.quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee beste Venom, maak je maar geen zorgen
Je kunt veel zeggen, maar niet dat ze dom is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Lkw het volgende:
Barend is daarnaast te dom en vooringenomen.
Absoluut niet dom. Echt een vakvrouw.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Lkw het volgende:
Barend is daarnaast te dom en vooringenomen.
Gelukkig is ze niet meer op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |