tsja niks nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
Wester blijft toch een wat rechtse CDA-er.
Zou idd geen slechte zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Laat Timmermans aub het stokje van Cohen overnemen
Nee, is ook een veel te nette vent. Net als Cohen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Ik dacht dat jij D66'er was?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
Goede vent, verkeerde partijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Be-Smart het volgende:
Die Timmermans is wel één van de pienterste tussen de politici. Die zegt geen domme dingen en kan ook nog eens dingen.
Nou als D66-er juich ik alleen maar toe dat Timmermans het stokje overneemt. Zolang er maar iemand aan het roer staat die ergens verstand van heeft.quote:
Met zo'n rare kreet als "het verlagen van de villabelasting". Sure.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Be-Smart het volgende:
Die Timmermans is wel één van de pienterste tussen de politici. Die zegt geen domme dingen en kan ook nog eens dingen.
Liever de PvdA als grootste partij, dan CDA of VVDquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom dan de sociaal-democraten aan extra zetels willen helpen?
Elke zetel die de wankele rechts meerderheid om zeep helpt is meegenomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Populistische uitspraken moeten jou toch wel aanspreken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met zo'n rare kreet als "het verlagen van de villabelasting". Sure.
Volgens mij is de gedoogcoalitie behoorlijk stabiel. Geen enkele partij in de coalitie heeft op dit moment een reden om uit de gedoogcoalitie te stappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Elke zetel die de wankele rechts meerderheid om zeep helpt is meegenomen.
Dan moeten ze wel correct zijn hé.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Populistische uitspraken moeten jou toch wel aanspreken?
De simplificering der zaken zoals de VVD en de PVV altijd doen?
Vandalen betalenquote:
De sterkste schouder dragen de zwaarste lasten. Nog zo'n kansloze oneline, maar die zit er al 50 jaar in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandalen betalen
Kopvoddentax.
Tja...
Wat is exact de overeenkomst tussen verkiezingskreten en proefballonnetjes en gewoon de leugen dat "villabelasting omlaag gaat"? Dat is gewoon mensen voorliegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandalen betalen
Kopvoddentax.
Tja...
Coalitie om zeep helpen zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef michaelmoore het volgende:
Kaplan noemde in zijn boek het midden-oosten de volgende groei-economie, met een enorm jonge intelligente jonge populatie.
Zit D66 dan in de coalitie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Coalitie om zeep helpen zou fijn zijn.
Maandag, althans een poging daartoe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef michaelmoore het volgende:
Wanner zal er in Iran een zelfde revolutie plaatsvinden?
Lekker geil tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik schakel net in en zie een vrouw op de tafel `dansen`. :|
Pff, wat wordt die onzin overschat zeg... het zal best een rol spelen, maar misschien dat nog niet eens 1% van de Egyptenaren op fucking Twitter zit. Die tv-zenders zijn vele malen belangrijker.quote:
Ik vind haar wel wat mollig (lees: biggenhoofd).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Die Monique Samuel he.. wat is dat een geil loeder zeg. Zou het er heel goed op kunnen. Die chick met die witte trui + dikke sloffen van op t eind mag ook meedoen.
Zeg het even tegen haarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Die Monique Samuel he.. wat is dat een geil loeder zeg. Zou het er heel goed op kunnen.
quote:Monique Samuel heeft een Egyptische achtergrond. Tijdens de revolutie in Egypte, begin 2011, verscheen zij vanwege haar kennis over de interne politiek van het land in de media om te vertellen over de situatie. Zij was hierbij onder meer als gast te zien in Pauw & Witteman en EenVandaag. Op 11 februari 2011 ging zij bij Pauw en Witteman op de gesprekstafel buikdansen, om een belofte in te lossen dat ze dit zou gaan doen wanneer Mubarak zou aftreden.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
Dit moet vanavond wel de meest verschrikkelijk uitzending van het jaar worden:
[ afbeelding ]
Nounou wat een taal over Karin Bloemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
wat een irritant rotwijf is die blonde snol toch.. hoort zichzelf dolgraag praten. humor heeft ze 0,0.
En dan net zo naďef als Yvon Jaspers...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
wat een irritant rotwijf is die blonde snol toch.. hoort zichzelf dolgraag praten. humor heeft ze 0,0.
Ik snap ook niet dat Karin Bloemen elke 3 weken bij P&W zit. Heeft ze godverdomme elke maand 2 nieuwe shows ofzo? Wat is dit voor onzin............quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Snap ook echt niet waarom ze is uitgenodigd.. Is niet bepaald P&W volk dat haar shows kijkt neem ik aan. Of zie ik dat verkeerd? Net als die ene belg, ook helemaal niets toegevoegd..
Man man man, wat een lachwekkend filmpje was dat over die 130km/u. Sodemieters, wat een kermis dit kabinet toch.quote:
Ik lach er eigenlijk niet meer om...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Man man man, wat een lachwekkend filmpje was dat over die 130km/u. Sodemieters, wat een kermis dit kabinet toch.
Eigenlijk niet nee, zou de VVD ook feestvieren dat we 130 mogen tegen alle astma-patienten en mensen die van een beetje nachtrust houden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik lach er eigenlijk niet meer om...
GroenLinks niet...quote:
Dan kan Theo Maassen weer lekker fappenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Paay kan deze uitzending redden, door op de tafel te buikdansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |