Mag ik jouw discman?quote:
hey phenoquote:
Ow, Amsterdam is niet mijn dingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Voornamelijk Amsterdamse zender en in een paar andere plaatsen tegenwoordig.
ik las uitgezongenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
55 kilo eruit gezogen, vind ik geen prestatie hoor.
Nou, ik doe het niet bij haarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik snapte dat applaus ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
ja ik was ff van de laptop afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Normaal doet Symph of Benny, maar beiden waren vertraagd gok ik.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ooit 50 gram afgevallen! Pfff moest kei hard poepen.
Maar ik heb mezelf echt overwonnen en durf nu ook op een openbaar toilet te poepen.
Niet mijn fenomeenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook geen ding, is een fenomeen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ooit 50 gram afgevallen! Pfff moest kei hard poepen.
Maar ik heb mezelf echt overwonnen en durf nu ook op een openbaar toilet te poepen.
Dat typt wel makkelijkerquote:
quote:
Ik zeg dat altijd als ik et juist wel racistich bedoel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
OMG dit is niet racistisch bedoeld. Wie zegt dat nou? Domme muts.
Ja precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg dat altijd als ik et juist wel racistich bedoel.
Dat sowieso. Iedereen die die schreeuwdoos nadoet moeten ze met terugwerkende kracht aborteren.quote:
Ik moet wenen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Iedereen die die schreeuwdoos nadoet moeten ze met terugwerkende kracht aborteren.
Jij wil door de 3 dames gepakt worden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
niet verkeerd hoor..
Het pakt me echter totaal niet...
nee joh gek daar ben ik veel te oud voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Jij wil door de 3 dames gepakt worden?
Zonder make-up vast wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Nou dat zou je niet zeggen hoor, 38
ik moest aan egypte denkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Jij wil door de 3 dames gepakt worden?
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh gek daar ben ik veel te oud voor
De zwerver-look?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Erics nieuwe look wel geslaagd
ik zei het net hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef Guanabana het volgende:
ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Angela irritant worden, ligt dat aan mij?
De 'Shit, verslapen, gehaast naar de studio rijden"?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Ze is te vaak in zo'n jury.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Angela irritant worden, ligt dat aan mij?
Ja,. en zijn nieuwe brilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 'Shit, verslapen, gehaast naar de studio rijden"?
He, niet zo tegen 'mijn' Cher hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Cee het volgende:
Net even die auditie van Cher Lloyd gekeken, dat was ook behoorlijk plastic zeg.
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moet denken aan die gast van Chocolate Rain![]()
Eigenlijk is dat de beste uitspraak. Je hebt last van zenuwen dus je benadrukt het 'achtig' na de zenuw. Als je 'zenuw' zou benadrukken, zou je iets zeggen over het 'achtig'. En dat klopt niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zijn het altijd de negers die zenuwáchtig zeggen?
Die is ook al dood.quote:
Inderdaad, maar zo grappig is hij nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef JaneDoe het volgende:
en op basis hiervan gaat angela dus zeggen dat hij stand up comedian moet worden>?
Twee puberende meiden?quote:
Ik wou zeggen. Flinke jetsers voor die leeftijd.quote:
Ik dacht het, maar hield me in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Flinke jetsers voor die leeftijd.
Met 16 zijn ze meestal wel uitgegroeid zou je zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Flinke jetsers voor die leeftijd.
Twee jopen voor je reactie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ik mag t hopen voor dr, zoals ze nu zijn is al niet prettig lijkt mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Met 16 zijn ze meestal wel uitgegroeid zou je zeggen
Voor haar, of voor ons?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mag t hopen voor dr, zoals ze nu zijn is al niet prettig lijkt me
Iedere NL comedy van de laatste 15 jaar is 'not done'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef JaneDoe het volgende:
iedereen is gek op jack
bij voorbaat al de grootste flop voor rtl dit jaar, na die tijl show
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere NL comedy van de laatste 15 jaar is 'not done'
De enige leuke Nederlandse comedy vond ik Zeg eens AA.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere NL comedy van de laatste 15 jaar is 'not done'
En Vlaamse Potquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige leuke Nederlandse comedy vond ik Zeg eens AA.
En als je dat terugziet vraag je je af waarom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet terugzienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je dat terugziet vraag je je af waarom.
Dat vond ik niet zo.quote:
Waarschijnlijk wel ja, die nieuwe serie laatst was al een stuk minder trouwens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je dat terugziet vraag je je af waarom.
Vrienden voor het levenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Dat is immer. Alleen die van de Efteling vind ik grappigquote:
rijmt op Glee.quote:
Dat komt door series al Glee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Jezus denken die meiden nou echt dat ze goed zingen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef Balisto het volgende:
Hun factor zit in elk geval niet aan het eind van het alfabet.
nou... aan die cupmaat te zien...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef Balisto het volgende:
Hun factor zit in elk geval niet aan het eind van het alfabet.
Nogmaals: de verhaallijn is redelijk kansloos maar verder zit het goed in elkaar. Het feit dat er een stel krijsende pubers denken dat ze dat niveau kunnen halen doet de serie geen eer aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kansloze bagger moet dat Glee zijn zeg.
Ah, gaat Mubarak hier meedoen?quote:
Weer beGlee'ed?quote:
bazen nummerquote:
Nee, Jan, Pier, Tjoris en Korneelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat waren Jan, Piet, Joris en Korneel.
Haal die lucifer dan ook uit je broekzak!quote:
Laat me raden, metal?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef Mempex0 het volgende:
Had ik maar meegedaan met x factor samen met me band. onze band heette Anime --X-- . En we hadden een nieuwe single uitgebracht genaamd 'black'.
Het was niet slechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
waarom doet heel die jury of dit heel goed is?!
Ik rook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haal die lucifer dan ook uit je broekzak!
wannabee bad boysquote:
omdat het goed wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
waarom doet heel die jury of dit heel goed is?!
Soms scheurt ze er ook uitquote:
nietquote:
Maar dat is makkelijker dan dat hun stemmen een makeover moetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Ze moeten even een makeover krijgen dat wel.
Zijn voorhoofd dient als afdak voor de rest van z'n gezicht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
wat een enge diepe ogen heeft die vent, lijkt wel skeletor
quote:
De oude rukkert.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Oh sympathievotes van de jury zometeen.
HET IS 'M!quote:Heeft deze gast niet meegedaan aan de Soundmixshow als John Farnham? Die had dat toch ook?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef amaranta het volgende:
oh zn arm.
Ik heb ooit ook iets gehad. Kon niet zo goed mn billen afvegen en mn moeder moest me helpen.
Ik ben er zoveel sterker door geworden.
Durf nu te poepen op een openbaar toilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |