quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Muchachooo het volgende:
eventjes opnieuw
nog te weinig felicitaties ontvangen namelijk![]()
[ afbeelding ]
Wie kopt 'm erin?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:27 schreef wimjongil het volgende:
Gefeliciteerd en wie is die rastaman in de OP? Dé vaste klant?
Mooi dingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Muchachooo het volgende:
eventjes opnieuw
[ afbeelding ]
Wat heeft kempi te maken met vaste klantenquote:
Nice!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Muchachooo het volgende:
eventjes opnieuw
[ afbeelding ]
quote:
Bestaan die nog?quote:
Ik ook!quote:
Ja, er zijn inderdaad twee verschillende types. Ik wist dat eerst ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef blckbb het volgende:
FFFUUU, boorgaten in de nieuwe slagplaat corresponderen niet met de boorgaten in mijn body... Dat word dus voorzichtig boren morgen
Toch maar 'ns voorzichtig kijken voor een andere body op de internets
Nice! Horen, horen!quote:
quote:
Jep, daar ga ik morgen even rustig voor zitten. Er moet ook nog een boorgat voor de 2e tone/volume pot komen. Maar het is gelukkig een minder grote klus dan de eerste verbouwing en het gaat wel een mooi resultaat geven (oude slagplaat was oud en vergeeld)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad twee verschillende types. Ik wist dat eerst ook niet
Gewoon heel klein boortje pakken, even voorboren, schroeven erin, klaar
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef blckbb het volgende:
Is dat niet die band van die South Park intro?
Ja, is ook de enige reden dat ik het ken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef blckbb het volgende:
Is dat niet die band van die South Park intro?
Ik heb in '98 nog meegeholpen aan de lichte aardschok tijden hun optreden op pinkpop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, is ook de enige reden dat ik het ken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
heule vette kroonluchter in het hardrock cafe te praag;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, is ook de enige reden dat ik het ken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, ze hebben ook nogal leukere dingen gedaan dan het SP intro.quote:
boh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
South of the pumphouse?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Precies, ze hebben ook nogal leukere dingen gedaan dan het SP intro.
Het boek van Claypool is ook erg leuk om te lezen trouwens.
Yup. Een vriend van me heeft een gesigneerde versie.quote:
Dat is wel tof! Heb al een paar keer om me heen gekeken in de boekwinkel, maar nog niet zien liggen. Binnenkort maar eens op internet bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup. Een vriend van me heeft een gesigneerde versie.
Nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef brother52 het volgende:
Gister even een paar kleine vijltjes gehaald om de topkam van mijn explorer wat bij te vijlen.
De actie moet echt nog een stukje omlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is inderdaad wel erg gaaf!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
Into the wild is een fantastische film, met een fantastische soundtrack. Hulde...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel erg gaaf!![]()
En ik ben nog steeds onder de indruk:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef blckbb het volgende:
Bohh, ziet ernaar uit dat een nieuwe body toch nog even gaat duren voor mijn stratAlles op zijn tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je mooi rustig alles goed uitzoeken.
Misschien dat ik binnenkort een body bij GFS bestel, kan je er dan wel wat over vertellen.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Into the wild is een fantastische film, met een fantastische soundtrack. Hulde...
Als het goed is vandaag, dus kan er elk moment zijn. Nummer al gechecked?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef blckbb het volgende:
Zooo, de slagplaat en de body zijn klaarNu is 't slechts wachten op de humbuckers van Dean
Jep, er staat ''Chauffeur is onderweg''.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het goed is vandaag, dus kan er elk moment zijn. Nummer al gechecked?
Sowiesoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga maar vast voor de brievenbus zitten
Zit je lekker bij de brievenbus tot een uur of zeven. Bij ons zijn ze geregeld zo laat!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga maar vast voor de brievenbus zitten
Ik heb over het algemeen alleen maar goede ervaringen met TNT, maar ze zijn hier altijd om verschillende tijden. Laatst kwamen ze nog wat afleveren om 18.30 en soms zijn ze er al om 13.00, tsja je weet 't gewoon nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zit je lekker bij de brievenbus tot een uur of zeven. Bij ons zijn ze geregeld zo laat!
Inderdaad.. Maar ik verwacht wel dat ik vandaag nog met die humbucker kan spelenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Net waar je op de route zit, of als ze nog een doosje onderin de bus vinden.
Hier is het meestal voor half vijf... als ik dan thuiskom is het er meestal al.
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maar ik verwacht wel dat ik vandaag nog met die humbucker kan spelenHoe heb je eigenlijk aangegeven wat de bridge en wat de neck humbucker is?
Kiek an, I'll figure it out thenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Heb het er drie keer opgekalkt ergens. Twee keer op de tape en een keer op de elementen zelf. Dacht, als er wat gebeurd is het altijd nog érgens afleesbaar
Het zit er verder ook ingestanst, dus:
B=Bridge
N=Neck
Zit zelfs nog een papier bij hoe je ze aan moet sluitenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kiek an, I'll figure it out then
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit zelfs nog een papier bij hoe je ze aan moet sluiten
Dat weten we pas zeker als het pakketje binnen is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef TeleluvR het volgende:
Dean heeft nog net zichzelf er niet bij verstuurd!
Dean heeft geen mobiel met internet en kan hier dus niet posten als ie in het pakketje zit..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat weten we pas zeker als het pakketje binnen is.
Maar hij is ook niet voor één gat te vangen. We zullen het moeten horen van blckbb!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dean heeft geen mobiel met internet en kan hier dus niet posten als ie in het pakketje zit..
Yep, geef ons het verlossende woord!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar hij is ook niet voor één gat te vangen. We zullen het moeten horen van blckbb!
Van FOK!er tot messias: zo snel kan het gaan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, geef ons het verlossende woord!
Dat internet heeft hij zo in zijn mobiel gesoldeerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dean heeft geen mobiel met internet en kan hier dus niet posten als ie in het pakketje zit..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat internet heeft hij zo in zijn mobiel gesoldeerd.
You Bastard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 12-02-2011 14:18:57 ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
You Bastard!
MacGyver is een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
quote:Metallica drummer Lars Ulrich says the band have a good vibe and according to NME.com will start recording their new album in March or April. Their last album was Death Magnetic, released in 2008.
Ulrich told Danish newspaper Ekstra Bladet: In the past, we would be fed up with Metallica whenever we returned home after a gigantic world tour, but this time it's different. Therefore it won't be that long before we start working on a new album. I think that we'll probably already get the creative process going in March or April and go into the studio.
Ulrich also said that tensions in the band had been resolved: There's a really good vibe in the band. We really want to get back to Metallica quickly because we are enjoying it so much right now.
Ik ook!quote:
Dat is nog eens een goede dealquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:42 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn Kramtried cd is binnen!![]()
Zat nog een Wah pedaal bij ook
Met of zonder Dean?quote:
Ik krijg nu hele vieze beelden binnen, bedankt hèquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele vieze beelden binnen, bedankt hè
Gewoon een of andere Valvestate met een lelijke oranje kleur...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik raak in de war van deze versterker.
http://link.marktplaats.nl/420319226
Ja, of 20% van de vraagprijs bieden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Staat er vaste prijs bij je advertentie en dan nog mensen die bieden...
Precies!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en 20% van de vraagprijs bieden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Alsof er wat op mijn prijzen aan te merken valt
Het fenomeen vaste prijzen haalt de lol ook wel een beetje uit het onderhandelen, beetje handjeklappen heeft toch ook wel iets?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Staat er vaste prijs bij je advertentie en dan nog mensen die bieden...
Ik wil ook wel meer vragen, ook prima... Als de prijs goed is, dan ga ik ook niet moeilijk doen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het fenomeen vaste prijzen haalt de lol ook wel een beetje uit het onderhandelen, beetje handjeklappen heeft toch ook wel iets?
Helemaal nietquote:
Precies. Als een andere een goede prijs vraagt, dan miep ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meer vragen, ook prima... Als de prijs goed is, dan ga ik ook niet moeilijk doen...
Kijk, zo hoort het!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Als een andere een goede prijs vraagt, dan miep ik ook niet.
En wat is de inhoud?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn Thomannpakketje is nu hier: http://maps.google.com/maps?q=HERNE-BOERNIG
Maandag of dinsdag heb ik hem.
Topkam en bridge cover voor mijn P-bass, 2 patchkabels voor mijn rack, zakje Dunlop Gator grip 2 mm plectra en uh, dat was het ongeveerquote:
Aah, tof!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Topkam en bridge cover voor mijn P-bass, 2 patchkabels voor mijn rack, zakje Dunlop Gator grip 2 mm plectra en uh, dat was het ongeveer.
Dat is maar 240 km, ik zeg: ophalen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn Thomannpakketje is nu hier: http://maps.google.com/maps?q=HERNE-BOERNIG
Maandag of dinsdag heb ik hem.
Feedback, elke eerste zondag van de maand. Dus vandaag heb je pechquote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef mr-green het volgende:
Weet er iemand een gitaar winkel die op zondag open is (omgeving Rotterdam) ?
De Gator Grips zijn relaxt voor mensen die zweterige handjes krijgen op het podium. Er zit een soort poeder op wat stroef wordt als het vochtig wordt. Nu laat ik maar 1 van de 300 keer mijn plectrum vallenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof!Heb trouwens nog nooit van die plectra gehoord, Dunlop Gator.
Heel simpel: Als je het zo meet, dan is het zoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:48 schreef Muchachooo het volgende:
Dean, hoort het zo dat een ON-ON schakelaar bijvoorbeeld het linkerpootje verbindt met de pool als hij naar RECHTS staat? In mijn ogen is dat precies verkeerdom, maar zo meet ik het wel...
Lag hier nog, kon mooiquote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef blckbb het volgende:
zometeen maar eens de soldeerbout opwarmen
Oh en Dean ik kom er net pas achter dat die bubbel envelop die ik gisteren binnenkreeg dezelfde is als waarmee ik je die slagplaat zond
Je hebt mijn adres nog, ik zie hem wel verschijnen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:12 schreef blckbb het volgende:
Oké ik ben het zat met dat dingDie gaat naar Friesland
als het nou een surfboard was, ik aan water woonde in een mooi gebied dan was ie voor mij!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag nieuw board gekocht
Iemand toevallig interesse in een leuk boardje ?
[TK] Snowboard (163) + Schoenen (Atomic/Burton/Salomon)
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
als het nou een surfboard was, ik aan water woonde in een mooi gebied dan was ie voor mij!
Ik kan je er ook mee voor je kop slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij woont ook in Delft. Wat let je?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je er ook mee voor je kop slaan
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij woont ook in Delft. Wat let je?
Autch...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je er ook mee voor je kop slaan
Officieel woon ik in Delft ja...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij woont ook in Delft. Wat let je?
Zie het als een kansquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Krijg hier gewoon doodswensen naar me hoofd geslingerd![]()
...
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heel simpel: Als je het zo meet, dan is het zo
Foto/schema van je schakelaar, vind je vraag iets te ruim.
Hoeft niet direct. Kan ook gewoon een maakcontact zijn, terwijl een LP een verbreekcontact heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
Het lijkt mij logisch dat in het bovenste plaatje pootje 2 en 3 verbonden worden ja...
stomme is dat ik als ik weerstand van de pootjes meet bij de ene twee pootjes (stel 1 en 2) ~0 weerstand meet, maar in dezelfde stand over de andere (dus 2 en 3) nog steeds geen oneindige weerstand meet, mijn schakelaar lijkt dus te 'lekken'...
Haha.quote:
Dat snap ik, en ik snap ook wel dat er dan geklaagt word, maar wat ik dan niet begrijp he, als ze het dan geluids overlast vinden, ga dan zelf naar mij toe, en zeg er zelf wat van, dan heb ik meer respect voor je, dan wanneer je voor dat de politie gaat inschakelen. Kom op zeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan toch ook zelf wel indenken dat je niet in de avond moet gaan drummen als je gewoon in een woonwijk (rijtjeshuizen?) woont?
Met kinderen die ook rond die tijd al slapen.
Daarom, ik zat die agenten ook echt aan te kijken van, wtf is nou het probleem? herrie maken mag officieel tot 10, als de mensen willen klagen moeten ze dat bij mij aan de deur gaan doen, en niet met julie.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep dat is ook sneu, gewoon eerst zelf klagen bij d emensen, houden ze niet op dan kan je altijd de politie nog bellen daar heb je gelijk in.
Herrie maken mag niet officieel tot 10 uur daar zitten ook grenzen aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom, ik zat die agenten ook echt aan te kijken van, wtf is nou het probleem? herrie maken mag officieel tot 10, als de mensen willen klagen moeten ze dat bij mij aan de deur gaan doen, en niet met julie.
Of ze vonden Braddie niet meer aanspreekbaar. Er zijn daar wel meer apen uit de mouw gekomenquote:Op maandag 14 februari 2011 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep dat is ook sneu, gewoon eerst zelf klagen bij d emensen, houden ze niet op dan kan je altijd de politie nog bellen daar heb je gelijk in.
Men, ze komen vroeg....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Unsuccessful delivery terwijl we hier gewoon thuis waren.![]()
Uit China, nog 2 van de kleine 10 te gaan...
Waarom zou ik niet meer aanspreekbaar zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of ze vonden Braddie niet meer aanspreekbaar. Er zijn daar wel meer apen uit de mouw gekomen.
We horen je niet achter je toren flatscreensquote:Op maandag 14 februari 2011 12:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet meer aanspreekbaar zijn.
Ik blow drink en rook niet dusja... ik ben altijd wel aanspreekbaar.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We horen je niet achter je toren flatscreens.
Best leuk nummer.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
OJA, valentijnsdag,
voor iedereen dit liedje <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten leuke gitaars tussen maar die headstock blijft![]()
En die vent aan de ketting in dat filmpje hierboven.![]()
![]()
![]()
Dat is een mooie som geld. Ik zou me er echter niet blind op staren. Ga naar nummers luisteren met akoestische gitaren die je mooi vindt klinken en loop een gitaar winkel in met een ruimte collectie akoestische gitaren en ga ze gewoon proberen. Het kan zo zijn dat je een gitaar van 1000 euro fijner en mooier vindt dan eentje van 2000 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef bobflob het volgende:
heeft iemand tips voor welke gitaar (of merk) ik moet kopen
mag voor mijn 21e een dikke gitaar uitkiezen (mag tussen 1000 en 2000 euro kosten).
Ik speel zelf het meeste akoestisch western dus denk dat het er zo een gaat worden.
Heb nu een fender CD60 en die vind ik prima, maar zie wel dat als ik met een stemapparaat naar hogere fretten ga hij steeds verder uitwijkt van de juiste toon.
fender maakt eigenlijk niet echt accoustische gitaren, niet iets waar ze bekend om staan iig. kijk eens naar grote accoustische merken als gibson, martin, takamine, taylor etc...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef bobflob het volgende:
mag voor mijn 21e een dikke gitaar uitkiezen (mag tussen 1000 en 2000 euro kosten).
Ik speel zelf het meeste akoestisch western dus denk dat het er zo een gaat worden.
Heb nu een fender CD60 en die vind ik prima, maar zie wel dat als ik met een stemapparaat naar hogere fretten ga hij steeds verder uitwijkt van de juiste toon.
nieuw album? oh?!quote:
Leuk, wanneer komt de grote test?quote:
Je kunt 'm nu pre-orderen voor 7¤, kun je 'm zaterdag downloaden.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nieuw album? oh?!
ben benieuwd, die oude albums heb ik flink geluisterd, de laatste (in rainbows) minder..
Heb je al een versterker voor je akoestische gitaar ? Misschien kun je dat ook in je budget opnemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef bobflob het volgende:
Klinkt weer goedquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Bezweken onder druk van chicks.. Toch een valentijnsliedje opgenomen
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Niles-Crane het volgende:
Wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
Nou, gelukkig weer iemand die Radiohead amper kentquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, weer een stijging in het aantal zelfmoorden dus?
Ik ken het, maar vind het ook maar depressieve muziek hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nou, gelukkig weer iemand die Radiohead amper kent
Radiohead kan inderdaad best depressief zijn maar het kan altijd nog een stukje erger.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken het, maar vind het ook maar depressieve muziek hoor.
Maar dat gezeik om zelfmoord altijd, zo kun je bij Coldplay ook depressieve nummers eruit kiezenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Radiohead kan inderdaad best depressief zijn maar het kan altijd nog een stukje erger.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Alleen al vanwege die linkshandige Telecaster zeker?
Ik heb de depressieve nummers van Coldplay niet nodig om zelfmoordneigingen te krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maar dat gezeik om zelfmoord altijd, zo kun je bij Coldplay ook depressieve nummers eruit kiezen
Ik krijg altijd zelfmoordneigingen van Radiohead, en dan vooral van die onbekendere nummers. Op Pinkpop destijds ben ik gillend weggerend, mijn god, wat een depressieve zooi is dat...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nou, gelukkig weer iemand die Radiohead amper kent
Dat dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de depressieve nummers van Coldplay niet nodig om zelfmoordneigingen te krijgen.
Elk willekeurig nummer van hun voldoet...
ja en dan wel brute metal luisterenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken het, maar vind het ook maar depressieve muziek hoor.
Dat is tenminste opbeurend!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja en dan wel brute metal luisteren
De vorige keer dat ik dat luisterde stond ik al met een molensteen op de brugreling, toen mijn moeder net op tijd het afzette...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zelfmoordneigingen van Radiohead, en dan vooral van die onbekendere nummers. Op Pinkpop destijds ben ik gillend weggerend, mijn god, wat een depressieve zooi is dat...
Met solo en al? Posten!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Braddie het volgende:
Super chill.
Ik kan Jessica van The Allman Brothers(ook wel bekend als Top Gear Theme) op de Gitaar!
Ok ik ben sinds kort ook wel aanhanger van de Braddie-emancipatie, maar als je zometeen geen trommelvliezen meer hebt, is het niet mijn schuld ok?quote:
Ik ben een getraind cover-beluisteraar, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok ik ben sinds kort ook wel aanhanger van de Braddie-emancipatie, maar als je zometeen geen trommelvliezen meer hebt, is het niet mijn schuld ok?
Ik mis gevoel in je gitaar en stem bij dit liedje. Heb natuurlijk gelijk wat meerdere liedjes van je geluisterd en dat klinkt veel beterquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Je zit er met je stem een paar keer net naast waardoor het niet echt lekker klinkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Die solo heeft exact hetzelfde gitaar geluid als de solo van een Queen nummer waarvan ik de naam ben vergeten, precies met die gave gitaar sound.quote:
Klinkt erg goed.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik mis gevoel in je gitaar en stem bij dit liedje. Heb natuurlijk gelijk wat meerdere liedjes van je geluisterd en dat klinkt veel beter
Ja het is ook echt geen nummer voor mij eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zit er met je stem een paar keer net naast waardoor het niet echt lekker klinkt.
Maar het is nog altijd stukken beter dan ik zou kunnen.
Hoe heb je dit geluid gekregen?.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnxvind het zelf ook een chill gitaargeluid
Wel een nummer wat we nooit live zullen doen maar toch weer eens wat afwisselends
Alles doet jou aan Queen denkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe heb je dit geluid gekregen?.
Doet me echt erg denken aan een bepaald Queen nummer. met een gitaar geluid, wat bijna sitar is..
gay! haha, klinkt wel okquote:
klinkt wel goed paar kleine foutje maar boeiendquote:
Nais!!quote:
Nice. Je bent behoorlijk vooruit gegaan.quote:
Tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef genakt het volgende:
eerste video met adobe premier pro![]()
laatste stuk komt er nog een 3e gitaar bij
Vooruitgangquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice. Je bent behoorlijk vooruit gegaan.
Geloof ik geen fuck vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooruitgang
Je bent in ieder geval beter dan mij nu
Ja, wat powerchords rauzen, dat kan jij ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof ik geen fuck van![]()
Jij speelt als gitarist in een band toch?
Ik zie mezelf nog niet in een band als gitarist
Ja ok dat is zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, wat powerchords rauzen, dat kan jij ook
Goeie advertentiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:09 schreef TeleluvR het volgende:
Dean: http://link.marktplaats.nl/423053460
Ik doe niet aan barré of gewone akkoordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ok dat is zo.
Maar mijn powerchords zijn ook niet fantastisch hoor:-) en veel akkoorden kan ik nog niet(Althans, barrè al wel, maar normale standard akkoordjes niet)
Alleen powerchords?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe niet aan barré of gewone akkoorden
in goede muziek zitten geen barre akkoordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen powerchords?
Dan loop je toch tegen beperkingen op na een tijd?
Sinds ik barrè ben gaan spelen is er echt een wereld voor me open gegaan.
Och, dat is een wereld wat me niet echt boeit. Hoef niet alles te kunnen en supergoed te worden. Gewoon plezier hebben met wat ik doe en kan vind ik veel belangrijker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen powerchords?
Dan loop je toch tegen beperkingen op na een tijd?
Sinds ik barrè ben gaan spelen is er echt een wereld voor me open gegaan.
Harmonist is wel een tof effect. Die heb ik ook op de me-50quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef Braddie het volgende:
By The Way:
Laatst ook even in elkaar geknutseld.
http://dl.dropbox.com/u/10881685/Boss%20ME70%20song.mp3
Ik heb geen harmonist gebruikt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Harmonist is wel een tof effect. Die heb ik ook op de me-50
Ook leuk in Last Horizon. Maar die heb je vast al eens gespeeld als fanatiek Brian May fan
Oh, nog beter!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen harmonist gebruikt.
Ik heb de 3 gitaar partijen los van elkaar ingespeeld, ik kan het totaal niet vinden met die harmonist.
Last Horizon zijn ook 2 afzonderlijke sporen btw, komt geen harmonist aan te pas.
(Die heb ik weleens gespeeld, maar share ik hier niet:P)
Maar jij hebt je nooit toegelegd op het naspelen van dingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooruitgang
Je bent in ieder geval beter dan mij nu
Hoe zet dat alles in perspectief?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ja heel vet, weer lekker back to basic, als het eerste album bijna. zet alles weer in perspectief!
Ik eigenlijk ook niet, ik vind het veel fijner om wat dingen te improviseren, maar soms dan speel ik wat dingen na die ik graag wil na kunnen spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar jij hebt je nooit toegelegd op het naspelen van dingen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
Woehoe, die nieuwe clip van de Foo Fighters
Met Lemmy
wat is goede muziek ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef genakt het volgende:
[..]
in goede muziek zitten geen barre akkoorden
metal![]()
Klopt. Na het leren van Blitzkrieg Bop besloot ik dat ik dat zelf ook wel kon, en verder nooit echt aandacht besteed aan covers e.d. Ken hier en daar wel een los riffje, maar verder ook niks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar jij hebt je nooit toegelegd op het naspelen van dingen.
vandaag in de voorverkoop primus in eindhoven 19/6/11quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
PRIMUS
Paradiso Grote ZaalAmsterdam, Nederland
18-06-2011
19:30
Meer info
Geen tickets beschikbaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup. Een vriend van me heeft een gesigneerde versie.
En dat is nog niet uitverkocht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:13 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
vandaag in de voorverkoop primus in eindhoven 19/6/11
Ik denk dat les claypool pulling teeth wel kan spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef genakt het volgende:
die basspeler/zanger heeft in het verleden ook gesolliciteerd bij metallica toen cliff burton dood was. Geweldige speler
Gorrilacrabbassplayerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Die vent is zo uit het oerwoud gestapt, bas omgehangen en het podium opgewandeld... wat verwacht je dan
ja die zoek ik nu ook al een tijdje, kan ze nergens vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek trouwens een winkel/webshop waar je van die lange zweetbanden kan kopen. Dus van die halve onderarmbedekkers.
[ afbeelding ]
Moet je aan Anthony Kiedis vragen, die heeft ze ook!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek trouwens een winkel/webshop waar je van die lange zweetbanden kan kopen. Dus van die halve onderarmbedekkers.
Bijvoorbeeld dit. Maar iets langer mag ook. Merk is niet heel belangrijk, mag best ook van dingen als Nike ofzo zijn.
[ afbeelding ]
Ja, ik zie ze heel veel... en dan krijg je als antwoord: uit de Large. Maar die heeft ze niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:17 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet je aan Anthony Kiedis vragen, die heeft ze ook!
Een google op "long sweat band" leverde mij dit op: http://terrywristband.com(...)_page=index&cPath=18
Haha had ik nog niet gezien. Maar dit was zo ongeveer ook de eerste hit op googlequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja die zoek ik nu ook al een tijdje, kan ze nergens vinden
in de tijd dat cliff burton dood ging en ze gingen nieuwe gingen zoeken was claypool al te goed voor metallicaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef The_Dean het volgende:
En toch denk ik dat Trujillio beter in het totaalplaatje past
Dan moet wel zeker weten dat je ze allemaal kwijt raakt. Anders is het zonde van je geld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Kan wel 50 bestellen, in navy of wit, met Kramtried opdruk. Liefhebbers?
Zoiets: http://www.decathlon.nl/NL/polsbandje-dubbel-22403570/quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze heel veel... en dan krijg je als antwoord: uit de Large. Maar die heeft ze niet meer
Thanks man! Kan ik onze drummer ff blij maken
vet hoor! alleen dan heb je geen headphone uitgang meer? of zit die op dat verloopjequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren deze gekocht, leuk speeltje voor op de bank!
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren deze gekocht, leuk speeltje voor op de bank!
[ afbeelding ]
Dat is dat witte draadje, dat zijn iPod oordopjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vet hoor! alleen dan heb je geen headphone uitgang meer? of zit die op dat verloopje
Hebben we wat reserve voor de komende jarenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet wel zeker weten dat je ze allemaal kwijt raakt. Anders is het zonde van je geld.
Zoiets jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.decathlon.nl/NL/polsbandje-dubbel-22403570/
Vraag het aan Jurgen. Hij heeft lang gezocht én ze gevonden, maar ik weet niet waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Bijvoorbeeld dit. Maar iets langer mag ook. Merk is niet heel belangrijk, mag best ook van dingen als Nike ofzo zijn.
[ afbeelding ]
Possessed was tof! Pioniers!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ik denk dat les claypool pulling teeth wel kan spelen![]()
Maar onderschat ook de gitarist niet!
larry lalonde hier in zijn vorige band (daar was hij 17 jaar oud) :
en hier samen met de bassist les claypool trouwens in :maar goed dat ze primus hebben opgericht
Hij had ze geloof ik uit de Large... heb hem al eens gevraagd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vraag het aan Jurgen. Hij heeft lang gezocht én ze gevonden, maar ik weet niet waar.
Alright.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij had ze geloof ik uit de Large... heb hem al eens gevraagd.
Hebben jullie inmiddels al een nieuwe gitarist gevonden trouwens?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alright.
Hij heeft btw zijn Strat terug en wil upgraden, maar wil er ff niet over nadenken. That's where we come in!.
Heb je er niet nog een stuk of wat liggen op je kamer? Naast de LCD's misschien?quote:
Heb ik iets gemist? Je had beloofd te stoppen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:50 schreef Braddie het volgende:
Ik stop vanaf dit moment met Fokken!.
Het ga julie goed:).
Groet Braddie.
Nog niet. 3 audities gehad, 1 persoon woonde te ver weg (jammer, leek me een toffe kerel) en 2 hebben zich terug getrokken. Over 2 weken gaan we stemmen. Wie weet of we voor die tijd nog iemand langs krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie inmiddels al een nieuwe gitarist gevonden trouwens?
Zwarte slagplaat er in met 1 of 2 humbuckers, goede potmeter... Wordt gaafquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef The_Dean het volgende:
Wou net zeggen, dat kunnen wij wel voor hem doen
en de slagplaat die morgen binnenkomtquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Neuh! Eerste project wat ik afmaak is mijn metalstrat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja natuurlijk, die van mij is toch al een langebaanproject, die van jou krijgt voorrang
Dat gaat heel mooi lukkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Hopen dat het mooi lukt (hoewel ik daar bij jou niet zo aan twijfel)
Dat vond ik ook. Helaas hebben mijn oren gewonnen van mijn vooroordelen dus heb ik nu alleen maar humbuckers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |