Gewoon een of andere Valvestate met een lelijke oranje kleur...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik raak in de war van deze versterker.
http://link.marktplaats.nl/420319226
Ja, of 20% van de vraagprijs bieden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Staat er vaste prijs bij je advertentie en dan nog mensen die bieden...
Precies!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en 20% van de vraagprijs bieden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Alsof er wat op mijn prijzen aan te merken valt
Het fenomeen vaste prijzen haalt de lol ook wel een beetje uit het onderhandelen, beetje handjeklappen heeft toch ook wel iets?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Staat er vaste prijs bij je advertentie en dan nog mensen die bieden...
Ik wil ook wel meer vragen, ook prima... Als de prijs goed is, dan ga ik ook niet moeilijk doen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het fenomeen vaste prijzen haalt de lol ook wel een beetje uit het onderhandelen, beetje handjeklappen heeft toch ook wel iets?
Helemaal nietquote:
Precies. Als een andere een goede prijs vraagt, dan miep ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meer vragen, ook prima... Als de prijs goed is, dan ga ik ook niet moeilijk doen...
Kijk, zo hoort het!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Als een andere een goede prijs vraagt, dan miep ik ook niet.
En wat is de inhoud?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn Thomannpakketje is nu hier: http://maps.google.com/maps?q=HERNE-BOERNIG
Maandag of dinsdag heb ik hem.
Topkam en bridge cover voor mijn P-bass, 2 patchkabels voor mijn rack, zakje Dunlop Gator grip 2 mm plectra en uh, dat was het ongeveerquote:
Aah, tof!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Topkam en bridge cover voor mijn P-bass, 2 patchkabels voor mijn rack, zakje Dunlop Gator grip 2 mm plectra en uh, dat was het ongeveer.
Dat is maar 240 km, ik zeg: ophalen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn Thomannpakketje is nu hier: http://maps.google.com/maps?q=HERNE-BOERNIG
Maandag of dinsdag heb ik hem.
Feedback, elke eerste zondag van de maand. Dus vandaag heb je pechquote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef mr-green het volgende:
Weet er iemand een gitaar winkel die op zondag open is (omgeving Rotterdam) ?
De Gator Grips zijn relaxt voor mensen die zweterige handjes krijgen op het podium. Er zit een soort poeder op wat stroef wordt als het vochtig wordt. Nu laat ik maar 1 van de 300 keer mijn plectrum vallenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, tof!Heb trouwens nog nooit van die plectra gehoord, Dunlop Gator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |