quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Muchachooo het volgende:
eventjes opnieuw
nog te weinig felicitaties ontvangen namelijk![]()
[ afbeelding ]
Wie kopt 'm erin?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:27 schreef wimjongil het volgende:
Gefeliciteerd en wie is die rastaman in de OP? Dé vaste klant?
Mooi dingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Muchachooo het volgende:
eventjes opnieuw
[ afbeelding ]
Wat heeft kempi te maken met vaste klantenquote:
Nice!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Muchachooo het volgende:
eventjes opnieuw
[ afbeelding ]
quote:
Bestaan die nog?quote:
Ik ook!quote:
Ja, er zijn inderdaad twee verschillende types. Ik wist dat eerst ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef blckbb het volgende:
FFFUUU, boorgaten in de nieuwe slagplaat corresponderen niet met de boorgaten in mijn body... Dat word dus voorzichtig boren morgen
Toch maar 'ns voorzichtig kijken voor een andere body op de internets
Nice! Horen, horen!quote:
quote:
Jep, daar ga ik morgen even rustig voor zitten. Er moet ook nog een boorgat voor de 2e tone/volume pot komen. Maar het is gelukkig een minder grote klus dan de eerste verbouwing en het gaat wel een mooi resultaat geven (oude slagplaat was oud en vergeeld)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad twee verschillende types. Ik wist dat eerst ook niet
Gewoon heel klein boortje pakken, even voorboren, schroeven erin, klaar
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef blckbb het volgende:
Is dat niet die band van die South Park intro?
Ja, is ook de enige reden dat ik het ken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef blckbb het volgende:
Is dat niet die band van die South Park intro?
Ik heb in '98 nog meegeholpen aan de lichte aardschok tijden hun optreden op pinkpop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, is ook de enige reden dat ik het ken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
heule vette kroonluchter in het hardrock cafe te praag;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, is ook de enige reden dat ik het ken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, ze hebben ook nogal leukere dingen gedaan dan het SP intro.quote:
boh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
South of the pumphouse?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Precies, ze hebben ook nogal leukere dingen gedaan dan het SP intro.
Het boek van Claypool is ook erg leuk om te lezen trouwens.
Yup. Een vriend van me heeft een gesigneerde versie.quote:
Dat is wel tof! Heb al een paar keer om me heen gekeken in de boekwinkel, maar nog niet zien liggen. Binnenkort maar eens op internet bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup. Een vriend van me heeft een gesigneerde versie.
Nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:51 schreef brother52 het volgende:
Gister even een paar kleine vijltjes gehaald om de topkam van mijn explorer wat bij te vijlen.
De actie moet echt nog een stukje omlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is inderdaad wel erg gaaf!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
Into the wild is een fantastische film, met een fantastische soundtrack. Hulde...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel erg gaaf!![]()
En ik ben nog steeds onder de indruk:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef blckbb het volgende:
Bohh, ziet ernaar uit dat een nieuwe body toch nog even gaat duren voor mijn stratAlles op zijn tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je mooi rustig alles goed uitzoeken.
Misschien dat ik binnenkort een body bij GFS bestel, kan je er dan wel wat over vertellen.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Into the wild is een fantastische film, met een fantastische soundtrack. Hulde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |