Leuk, wanneer komt de grote test?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt 'm nu pre-orderen voor 7¤, kun je 'm zaterdag downloaden.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nieuw album? oh?!
ben benieuwd, die oude albums heb ik flink geluisterd, de laatste (in rainbows) minder..
Heb je al een versterker voor je akoestische gitaar ? Misschien kun je dat ook in je budget opnemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef bobflob het volgende:
heeft iemand tips voor welke gitaar (of merk) ik moet kopen
mag voor mijn 21e een dikke gitaar uitkiezen (mag tussen 1000 en 2000 euro kosten).
Ik speel zelf het meeste akoestisch western dus denk dat het er zo een gaat worden.
Heb nu een fender CD60 en die vind ik prima, maar zie wel dat als ik met een stemapparaat naar hogere fretten ga hij steeds verder uitwijkt van de juiste toon.
Klinkt weer goedquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Bezweken onder druk van chicks.. Toch een valentijnsliedje opgenomen
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Niles-Crane het volgende:
Wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Nou, gelukkig weer iemand die Radiohead amper kentquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, weer een stijging in het aantal zelfmoorden dus?
Ik ken het, maar vind het ook maar depressieve muziek hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nou, gelukkig weer iemand die Radiohead amper kent
Radiohead kan inderdaad best depressief zijn maar het kan altijd nog een stukje erger.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken het, maar vind het ook maar depressieve muziek hoor.
Maar dat gezeik om zelfmoord altijd, zo kun je bij Coldplay ook depressieve nummers eruit kiezenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Radiohead kan inderdaad best depressief zijn maar het kan altijd nog een stukje erger.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Alleen al vanwege die linkshandige Telecaster zeker?
Ik heb de depressieve nummers van Coldplay niet nodig om zelfmoordneigingen te krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maar dat gezeik om zelfmoord altijd, zo kun je bij Coldplay ook depressieve nummers eruit kiezen
Ik krijg altijd zelfmoordneigingen van Radiohead, en dan vooral van die onbekendere nummers. Op Pinkpop destijds ben ik gillend weggerend, mijn god, wat een depressieve zooi is dat...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nou, gelukkig weer iemand die Radiohead amper kent
Dat dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de depressieve nummers van Coldplay niet nodig om zelfmoordneigingen te krijgen.
Elk willekeurig nummer van hun voldoet...
ja en dan wel brute metal luisterenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken het, maar vind het ook maar depressieve muziek hoor.
Dat is tenminste opbeurend!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja en dan wel brute metal luisteren
De vorige keer dat ik dat luisterde stond ik al met een molensteen op de brugreling, toen mijn moeder net op tijd het afzette...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zelfmoordneigingen van Radiohead, en dan vooral van die onbekendere nummers. Op Pinkpop destijds ben ik gillend weggerend, mijn god, wat een depressieve zooi is dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met solo en al? Posten!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef Braddie het volgende:
Super chill.
Ik kan Jessica van The Allman Brothers(ook wel bekend als Top Gear Theme) op de Gitaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |