Nog net.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef rival het volgende:
Ik ben zelf ook nog in mijn twintiger jaren dus dat mag
Ik ben niet uitgemergeld, of ben jij soms ook een afgunstig wijf ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo een uitgemergelde kleine kut oma die loopt te zeuren op de jeugd van tegenwoordig
whehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgemergeld, of ben jij soms ook een afgunstig wijf ofzo?
Ik las 'aanstaande'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom maken ze verdomme niet een site voor volslanke alleenstaande mama's ?
zodat zij daarop kunnen zoeken naar jou? of waar ze zich kunnen verzamelen zodat jij erop kan fappen?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, zodat ik niet 2 verschillende banners zie, maar eentje, verdomme.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zodat zij daarop kunnen zoeken naar jou? of waar ze zich kunnen verzamelen zodat jij erop kan fappen?!
forum.fok.nlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
MILF for some, MIF for me.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
Misschien wordt ik later dan iig nog een MILF. Dat heeft net als een 20jarig meisje ook meerwaarde schijnt.
Tal waar ben je ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben jaloers.. ik wil ook een MIF
Ik heb je haakje omgedraaidquote:
Nu je het zegt, mijn beha zit los!quote:
Houden zo !quote:
Dat zou een gave zijn zegquote:
Het zijn niet echt duitse staanders nee.quote:
Ja, hier ben ik!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met frigide kieren?
Veel plezier met Frank!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
DAAAG POPPEDOPJES
Zuip ze allemaal van het weekend
Zuipze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
DAAAG POPPEDOPJES
Zuip ze allemaal van het weekend
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk, leer dat nou eensquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk, leer dat nou eens.
Ik quote het nog even voor de duidelijkheid!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk, leer dat nou eens.
Same here, nou ja, iig beschaafd. crematie met een kater is ook geen pretjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:36 schreef rival het volgende:
Ik ga niet eens zuipen vanavond.. 4 biertjes max
En laatst kreeg ik nog een schouderklopje omdat ik zo duidelijk wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik quote het nog even voor de duidelijkheid!
Straf!quote:
Frigide wijve.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Jullie vrouwen zijn NOOIT duidelijk.
Bier halen? Ik ben de majesteit nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Straf!
Nu moet je de hele avond bier voor me halen, dus hup, die trein in.
zonder ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, nou ja, iig beschaafd. crematie met een kater is ook geen pretje.
nee, dan hadden JULLIE bier moeten halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier halen? Ik ben de majesteit niet
van een andere vrouw zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En laatst kreeg ik nog een schouderklopje omdat ik zo duidelijk was
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan hadden JULLIE bier moeten halen.
Ja, neequote:
Your loss, ik zit toch altijd aan de bar, dus je had niets hoeven doen behalve meezuipenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, ik ben je biermeisje ook nietDus je haalt maar lekker zelf je bier
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga em afsluiten.
Adios, Amigo's. En Rival.
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Your loss, ik zit toch altijd aan de bar, dus je had niets hoeven doen behalve meezuipen.
lekker duidelijk weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, neeIk weet ook niet meer van wie...
Ik vind jou ook lief.... OUWE!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef rival het volgende:
Noukie lieve schat, sweety.... BEK HOUWE!
nee, beetje jammer weer.quote:
Hoe lang is het al op/ eet je niet meer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo chocola halen. Ik trek het niet meer.
Graagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, beetje jammer weer.
herkansing?.
Ehm... Zaterdag geloof ik. Heb nog wel chococruesli op en gister chocolademelk gemaakt met van dat Aldipoeder maar dat was geen succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang is het al op/ eet je niet meer?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Ehm... Zaterdag geloof ik. Heb nog wel chococruesli op en gister chocolademelk gemaakt met van de Aldipoeder maar dat was geen succesEn, en een keer hagelslag op brood
Ja, nu heb ik het al verklapt natuurlijkquote:
Ik wil chocola. Nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Waarom trek je het niet meer dan?
Je hoofd wil chocolaquote:
Het mijne welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hoofd wil chocolaJe lichaam heeft het niet nodig
Noem je me nou dikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ja, je hoofd wil altijd alles, de rest is breinloosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuke optiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik het al verklapt natuurlijk.
Dan rest alleen de optie dat je bier komt zuipen.
Ja, die maak ik net voor jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke optieMaar ik heb al plannen voor vanavond.
quote:
Rot toch op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik wil ook zo veel en ik mag ook mijn goddelijke gangetje niet gaan.
Rot jij dan maar opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rot toch op.
Volgens mij moet ik ongesteld worden, sorry
NEEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de TGI Friday's hebben ze van die mega jumbo oreo cookies waarbij het witte dan ijs is
Ow nee, ik doelde niet specifiek op de TTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met frigide kieren?
Weten wij het, niet op onsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op wie moet ik m'n hormonen dan botvieren? Nou?
ja hallo.. straks wist ie mijn hele accountquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand die meer wat durft te zeggen na al dat machtsmisbruik!
Jij bent toch niet ongesteld?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand die meer wat durft te zeggen na al dat machtsmisbruik!
Kut, mijn levenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo.. straks wist ie mijn hele account
Niet dat ik weetquote:
First name, sugarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
had er dan puntjes bij gezet nu staat er gewoon pa, vader... Daddy dus
Sugar daddy, toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
had er dan puntjes bij gezet nu staat er gewoon pa, vader... Daddy dus
Je hebt geen piemel. Hoe zie je dat voor je?quote:
Moet je man zijn om een P.A.(puntjes, speciaal voor rivalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt geen piemel. Hoe zie je dat voor je?
Piemel Assistent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet je man zijn om een P.A.(puntjes, speciaal voor rival) te hebben?!
Gezellig he, zo'n dagje treinenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
3uur later en ik ben thuisin die tijd had ik 2x heen en terug kunnen zijn met de auto
Met de auto kan ik een andere route kiezen, er voor kiezen te stoppen en te eten, een andere bestemming kiezen, wil je meer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Ripley het volgende:
Ja, want met de auto kun je nooit achter een ongeluk komen te staan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
3uur later en ik ben thuisin die tijd had ik 2x heen en terug kunnen zijn met de auto
FILE.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de auto kan ik een andere route kiezen, er voor kiezen te stoppen en te eten, een andere bestemming kiezen, wil je meer?
Maar wel een heerlijke tosti gehad!quote:
Ach, wel weer een verhaal voor dit topic: Flirten in het OVquote:
OV-flirtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Dame in de treinAl een paar keer gezien nu, staarde haar tot 2x toe ook na toen ze uit stapte maar dat deed ze zelf ook. Omme en nabij de 30 gok ik.
Toch maar eens aanklampen en uitvissen wie/wat/waar/single.
Die Engelse feestdames vind ik maar niets, mega ordinair. Maar dat ik in Engeland was spot je ook gewoon van die lieftallige Engelse dames (vaak wel een stuk kleiner) en die zijn wel liefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik had trouwens ook nog wel wat bizars, in de trein van Deventer - Amersfoort zaten 4 irritante Engelse kutten.Waarvan er eentje wel te doen was voor t oog. Die waren ongelofelijk luidruchtig en irritant. Toch kwam t in me op om die ene helemaal kapot te neuken op t toilet van de trein
Die ene was ook het stilst en had een getint huidje, de rest was typisch Engels.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die Engelse feestdames vind ik maar niets, mega ordinair. Maar dat ik in Engeland was spot je ook gewoon van die lieftallige Engelse dames (vaak wel een stuk kleiner) en die zijn wel lief
Classyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik had trouwens ook nog wel wat bizars, in de trein van Deventer - Amersfoort zaten 4 irritante Engelse kutten.Waarvan er eentje wel te doen was voor t oog. Die waren ongelofelijk luidruchtig en irritant. Toch kwam t in me op om die ene helemaal kapot te neuken op t toilet van de trein
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Frustrated much?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Nooit die behoefte? Is nog wel een droom van me, een wildvreemde zoenen, meeslepen, neuken en weer weggaanquote:
quote:
Ik ben heel saai.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit die behoefte? Is nog wel een droom van me, een wildvreemde zoenen, meeslepen, neuken en weer weggaan
Ja, dat is óok leuk, maar komt niet in de buurt van de spanning die ik net bedoelde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben heel saai.
Ik neuk liever in een relatie.
Overigens heb ik dan geen moeite met zoenen, meeslepen en neuken.
Ik denk niet dat dat door iedereen nou zo gewaardeerd zal wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit die behoefte? Is nog wel een droom van me, een wildvreemde zoenen, meeslepen, neuken en weer weggaan
Maar toch niet op zo'n wc in de trein. Als je daar je boomstam blootstelt aan de chemische toestanden in zo'n hokje is het ook direct de laatste keer dat het ding werkt. Daarna zal het langzaam mutaties ondergaan tot het er uit ziet als een Koekjesmonster met Dries Roelvink outfit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van scharrelen word ik ongelukkig. Maar dat gesprek hebben we al eens gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat is óok leuk, maar komt niet in de buurt van de spanning die ik net bedoelde.
Btw, krijg net je smsje pas
Die vallen reuze mee anders, iedereen doet er zo hysterisch over. VRaag me af hoe je je dan opstelt in aziatische of afrikaanse landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch niet op zo'n wc in de trein. Als je daar je boomstam blootstelt aan de chemische toestanden in zo'n hokje is het ook direct de laatste keer dat het ding werkt. Daarna zal het langzaam mutaties ondergaan tot het er uit ziet als een Koekjesmonster met Dries Roelvink outfit.
De geur alleen al maakt dat ik er echt nooit gebruik van zal maken. Om van de aanblik van die bril nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die vallen reuze mee anders, iedereen doet er zo hysterisch over. VRaag me af hoe je je dan opstelt in aziatische of afrikaanse landen.
Als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
De geur alleen al maakt dat ik er echt nooit gebruik van zal maken. Om van de aanblik van die bril nog maar te zwijgen
Internationale (DB) trein, dus schone wc'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch niet op zo'n wc in de trein. Als je daar je boomstam blootstelt aan de chemische toestanden in zo'n hokje is het ook direct de laatste keer dat het ding werkt. Daarna zal het langzaam mutaties ondergaan tot het er uit ziet als een Koekjesmonster met Dries Roelvink outfit.
Rollenspellen doen niks voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van scharrelen word ik ongelukkig. Maar dat gesprek hebben we al eens gehad
En in een rollenspel (kutwoord) kan je ook spanning voelen, toch?
Lame
Ik heb een waanzinnig sterke blaas. Ik blijf wel zitten tot een station, daar zijn de wc's over het algemeen schoner. Want betaald en onderhoudenquote:
ONS even gerekend onder scharrelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Rollenspel, scharrelen, ging om gewoon neuken toch?
Volgens mij ook, broeken uit, bukken, dr in jassen, spuiten, evt beetje helpen en dan weer in je stoel gaan zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Rollenspel, scharrelen, ging om gewoon neuken toch?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ook, broeken uit, bukken, dr in jassen, spuiten, evt beetje helpen en dan weer in je stoel gaan zitten
Ik vind het toch wel fijn als er wat meer bij komt kijken, wat meer in elkaar opgaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ook, broeken uit, bukken, dr in jassen, spuiten, evt beetje helpen en dan weer in je stoel gaan zitten
Nog nooit gedaan, staat wel hoog op de "to do" listquote:
Wat staat er nog meer op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, staat wel hoog op de "to do" list
Niet voor een ONS, dan boeit t me echt niksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel fijn als er wat meer bij komt kijken, wat meer in elkaar opgaan
Hoeveel topics moet ik vullen?quote:
Dank uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
Seks om de seks, mwa nee, niet mijn ding. Moet toch wel enig gevoel bij zijn.
Ik doe niet echt aan ONS, als er wat zou gebeuren is het wel met het idee dat ik die persoon vaker wil zien, hoewel het uiteraard wel kan gebeuren dat er na 1x niets meer is omdat het bij nader inzien toch niet zo klikt bijv. Maar van tevoren al met de intentie rondlopen haar 1x te doen en dat is het, mwah nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet voor een ONS, dan boeit t me echt niks
En ook hier:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan ONS, als er wat zou gebeuren is het wel met het idee dat ik die persoon vaker wil zien, hoewel het uiteraard wel kan gebeuren dat er na 1x niets meer is omdat het bij nader inzien toch niet zo klikt bijv. Maar van tevoren al met de intentie rondlopen haar 1x te doen en dat is het, mwah nee.
quote:
Suit yourselfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
Hoho, ik ben niet altijd van zulke acties, maar een enkele keer lijkt het me briljant.
Uiteraard, maar dat gaat compleet voorbij aan het idee van spontaan een onbekende neuken op een locatie die op dat moment beschikbaar is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Suit yourself
Ik vind lust alleen zo veel sterker als er ook liefdevol gevoel bij komt kijken. Houden van is niet eens per se nodig, maar ik geniet gewoon veel meer als ik op alle vlakken gevoel voor iemand heb. Niet alleen tussen m'n benen
Yukiquote:
En dat vind ik dus niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat gaat compleet voorbij aan het idee van spontaan een onbekende neuken op een locatie die op dat moment beschikbaar is.
I knowquote:
als het zo moetquote:
quote:
diequote:
Ik krijg geen kusjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
diezie je voor het gemak maar even over het hoofd? mooie ben jij
Toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dinsdag ophalen
dus woensdag trakteren, want nieuwe auto
je bent een schatje, maar niet als je zo doetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg geen kusjeGedragsmatige uiting van liefde, en die onthoud je me
Aandachtshoerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg geen kusjeGedragsmatige uiting van liefde, en die onthoud je me
ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch?hmmm, wel nog wat aan de prijs kunnen doen hoop ik? Ik vond t verschil nog wel hoog namelijk.
Een beetje minder mag ook welquote:
Mooiquote:
Alleen hoer?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent een schatje, maar niet als je zo doet
Ze weet wie t zegtquote:
Niet waarquote:
Daar heb ik geen mening overquote:
Iemand zonder verstandquote:
Dit jaar is nog geen anderhalve maand oudquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet waarheb dit jaar nog maar met 1 vrouw sex gehad
En hoeveel vorig jaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet waarheb dit jaar nog maar met 1 vrouw sex gehad
Seksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Oke, wat gaat het worden? Even stemmen AUB:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
Keuzesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit jaar is nog geen anderhalve maand oud
Ik heb nog helemaal geen seks gehad
Pizzaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
check, wil eigenlijk wel eens helemaal zelf maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pizza
Of is dat nog een optie voor morgenavond?
Oosters, uit de wokquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
Idem, maar atm kan me dat even geen ruk (ghèhèhè) schelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit jaar is nog geen anderhalve maand oud
Ik heb nog helemaal geen seks gehad
Als er maar vlees op zitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check, wil eigenlijk wel eens helemaal zelf maken?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
Voordeel van straks weer thuis wonen, mn eten wordt dan elke dag thuisbezorgd
Mijn mama kookt heel lekkerquote:
Jij bent blijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Idem, maar atm kan me dat even geen ruk (ghèhèhè) schelen
echt helemaal top, die catering aan huis (net als de schoonmaak en wasserette)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
Voordeel van straks weer thuis wonen, mn eten wordt dan elke dag thuisbezorgd
Patat girosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
Daar bof je maar mee zo'n mamaquote:
Stelletje luie donders zijn jullie!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
echt helemaal top, die catering aan huis (net als de schoonmaak en wasserette)
Je weet met wie je gaat eten toch?quote:
Is dat zo raar dan vis eten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet met wie je gaat eten toch?
Hoewel ik gisteren echt alleen maar vlees + saus heb gegeten en een beetje stokbrood met kaas,ui,tomaat (onder de grille)![]()
Ooeh, en ik heb gewoon vis gegeten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Ripley het volgende:
Word eens een kerel en kook zelf. Je mag wel eens iets terug doen voor je ouders. Kutjong.
Heerlijk, eigenlijk moet ik meteen gaan trouwen als ik weg ga, gewoon die service aan huis houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
echt helemaal top, die catering aan huis (net als de schoonmaak en wasserette)
Dat gaat me zo vervelen na 2 wekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent blij
Ik ben blij dat jij blij bent
En eigenlijk boeit het me ook niet zo veel. Ik red mezelf wel
Word eens een kerel en kook zelf. Je mag wel eens iets terug doen voor je ouders. Kutjong.
Ik geef toe, het is lekkerquote:
+1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Ripley het volgende:
Ik eet normaal geen visquote:
Tonijnsteak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet normaal geen vis![]()
maar gistern heb ik wel iets gehad, weet alleen niet meer watwas een beetje lam, t was iig heel donker rood.
Pffff gewoon afwisselen met links en met rechts zo hou ik het al jaren volquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat me zo vervelen na 2 weken
Ik vind vis echt lekker en eet regelmatigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet normaal geen vis![]()
maar gistern heb ik wel iets gehad, weet alleen niet meer watwas een beetje lam, t was iig heel donker rood.
Happerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kent me slecht. Ik vind koken veel te leuk en mn moeder is vaak laat thuis, dus zal vaak genoeg in de keuken staan
Je snapt me bestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik geef toe, het is lekkermaar of het ook goed is
[..]
je eet geen vis, maar je hapt zelf wel lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kent me slecht. Ik vind koken veel te leuk en mn moeder is vaak laat thuis, dus zal vaak genoeg in de keuken staan
Ik hoor je hier anders alleen maar zeuren over afhaal, dat een ander niet kookt en dat je lekker in de moederschoot terugkruipt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar goed, de tijd dat ik jaren droog stond, kan ik me niet echt meer herinnerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pffff gewoon afwisselen met links en met rechts zo hou ik het al jaren vol
[..]
Ik vind vis echt lekker en eet regelmatig
Zou kunnen, t waren klein stukjes, want: gourmetquote:
Kom maar een keer bij me etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor je hier anders alleen maar zeuren over afhaal, dat een ander niet kookt en dat je lekker in de moederschoot terugkruipt.
Dus ik wacht nog even
Ik welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar goed, de tijd dat ik jaren droog stond, kan ik me niet echt meer herinneren
Prettig weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Ripley het volgende:
Ik ga lekker koken voor mijn lief. Fijn weekend
Een hele chinese helemaal voor jezelfquote:
Ik lust geen bami/mie meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga maar eens eten bij restaurant Le Papa vandaag![]()
Roerbak Mie met heul veul kip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lust geen bami/mie meerDas echt jammer, ik vind het echt verrukkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kun je me echt blij mee maken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Die geur alleen al...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das echt jammer, ik vind het echt verrukkelijk
Daar kun je me echt blij mee maken
Bami/Mie doe je mij ook geen plezier mee. Noodles wel weerquote:
Bacon!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb rostirondjes met bacon en ui in de oven geduwd, heel culinair
want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben niet los vertrouwd in de supermarkt
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dakquote:
Vertel maar, ik hou dr wel tegenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dak
milka daim en nougat met caramelquote:
Weer Fudge gehaald?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dak
Aah, die mag je houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
milka daim en nougat met caramel![]()
![]()
dat durf ik niet meer zonder ook Yuki wat te kunnen gevenquote:
Milka Daim.. Doe eens inleveren!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
milka daim en nougat met caramel![]()
![]()
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Milka Daim.. Doe eens inleveren!
Kom op, bang voor MissB kan ik nog in komen, maar yuki?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat durf ik niet meer zonder ook Yuki wat te kunnen geven
MIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*
come and get it
Nee sorry, heb 't te druk met etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*
come and get it
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opetenquote:
Joe VS J-K, not gonna happenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opeten
Dan moet Joe wel een heel erg tamme spijkert zijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opeten
Tuurlijk joe is veels te bangquote:
Dat is joe ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet Joe wel een heel erg tamme spijkert zijn..
Zo lang je geen vlieg bent heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij doet zeker geen vlieg kwaad?
*ziet Joe 2 vliegen tegelijk pletten*
Riiight..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je geen vlieg bent heb je nergens last van
Is het echt zo erg Joe? Kun je alleen maar vliegjes aan?quote:
Afwasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Thuis hoor.... en gekooktI'm goooooooooood
En niet eens voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb geen afwas vandaag, tenzij broertje wat vuil gemaakt heeft..quote:
Moet nog jaquote:
Wat heb je gekookt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Had ik best willen doen.... vooral als je geen moeilijke eter bent.... ben je dat?quote:
Oe tofquote:ik ga vanavond misschien in dat dorp van je wat drinken
Ik heb een beetje gember in olie gebakken.... daarna spekjes erin met zout en peper.... ondertussen de macaroni opgezet.... (oe meergranen vandaag) daarna snel twee uien gesneden en die met de spekjes meegebakken en tot slot.... groene pesto.... beetje water.... Voiláquote:
Eenvoudig, maar klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gember in olie gebakken.... daarna spekjes erin met zout en peper.... ondertussen de macaroni opgezet.... (oe meergranen vandaag) daarna snel twee uien gesneden en die met de spekjes meegebakken en tot slot.... groene pesto.... beetje water.... Voilá
Zo dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gember in olie gebakken.... daarna spekjes erin met zout en peper.... ondertussen de macaroni opgezet.... (oe meergranen vandaag) daarna snel twee uien gesneden en die met de spekjes meegebakken en tot slot.... groene pesto.... beetje water.... Voilá
Broers.......die van mij moet altijd nog eten als hij langskomt..... en die wast ook niet afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen afwas vandaag, tenzij broertje wat vuil gemaakt heeft..
Eenvoudig voor mij klinkt het als hogere wiskundequote:
quote:
Ja... het was eenvoudig, redelijk snel en lekker.....quote:
Die van mij komt niet langs he, woont in 't zelfde appartementje, maar de afwas is voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Broers.......die van mij moet altijd nog eten als hij langskomt..... en die wast ook niet af
Ik heb niks met wiskunde....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eenvoudig voor mij klinkt het als hogere wiskunde
Weet ik tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van mij komt niet langs he, woont in 't zelfde appartementje, maar de afwas is voor mij
Hij doet daarintegen 't wasgoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik toch
En nee die van mij gaat ook niet mijn wasgoed doen....Geen foto's van gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je mag het vragen hoor... de kans dat je een verkeerd antwoord krijgt, is alleen bijzonder grootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JammerIk nu net een wiskundige vraag voor je
Hoe groot is die kans? Wil je dat even voor mij berekenen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag het vragen hoor... de kans dat je een verkeerd antwoord krijgt, is alleen bijzonder groot
Nee ik je broer namelijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |