nee, dan hadden JULLIE bier moeten halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier halen? Ik ben de majesteit niet
van een andere vrouw zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En laatst kreeg ik nog een schouderklopje omdat ik zo duidelijk was
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan hadden JULLIE bier moeten halen.
Ja, neequote:
Your loss, ik zit toch altijd aan de bar, dus je had niets hoeven doen behalve meezuipenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, ik ben je biermeisje ook nietDus je haalt maar lekker zelf je bier
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga em afsluiten.
Adios, Amigo's. En Rival.
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Your loss, ik zit toch altijd aan de bar, dus je had niets hoeven doen behalve meezuipen.
lekker duidelijk weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, neeIk weet ook niet meer van wie...
Ik vind jou ook lief.... OUWE!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef rival het volgende:
Noukie lieve schat, sweety.... BEK HOUWE!
nee, beetje jammer weer.quote:
Hoe lang is het al op/ eet je niet meer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo chocola halen. Ik trek het niet meer.
Graagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, beetje jammer weer.
herkansing?.
Ehm... Zaterdag geloof ik. Heb nog wel chococruesli op en gister chocolademelk gemaakt met van dat Aldipoeder maar dat was geen succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang is het al op/ eet je niet meer?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Ehm... Zaterdag geloof ik. Heb nog wel chococruesli op en gister chocolademelk gemaakt met van de Aldipoeder maar dat was geen succesEn, en een keer hagelslag op brood
Ja, nu heb ik het al verklapt natuurlijkquote:
Ik wil chocola. Nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Waarom trek je het niet meer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |