Ehm, huh ?? dus; kabels naar achteren voor de versterker, en dan weer terug naar de ISO stekker ?? of begrijp ik hem verkeerd ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee complete kabelboom voor de versterker zodat alle speakers ook via het boordsysteem versterkt worden
En jij mocht niet meefeesten ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgen ga ik ze uplaodenEn ik was dus het verjaardagskado voor iemand (nou ja, de Niva een dagje
), dus er koemn nog actiefotos, maar die mensen zijn nu nog in een zuipschuur aan het feesten
Koop dan een echte auto en was zelf afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik rij straks een bluemotion, dus ik mag een vaatwasser om de boel te compenseren
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte auto en was zelf af
oh, zeker wel, werd me ook aangebodenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En jij mocht niet meefeesten ??
Niet echt, maar in dit geval zit de versterker aangesloten op het BMW systeem met juiste stekkers en hoef ik dus ook geen kabels door de hele auto naar de versterker en weer naar de speakers te gaan trekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, huh ?? dus; kabels naar achteren voor de versterker, en dan weer terug naar de ISO stekker ?? of begrijp ik hem verkeerd ?
Mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Duvel het volgende:
Geen porem trouwens, jezelf quoten met al die kleurtjes.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte auto en was zelf af
heb ik geen fotos van zonder mijn url er in, dus ik kijk de mods ff lief aan voor toestemming om een foto met url er in te plaatsen van de 111?quote:
OMG!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiEn ik zweer gewoon bij de kwast en de doek. Al heul lang, kiek moar
![]()
[ afbeelding ]
Die is van een jaar of 8 geleden denk ik![]()
Zie jij er ook zo stoer uit als je je vaatwasser staat in te ruimen?quote:
Nee, ik draag binnenshuis geen zonnebril.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie jij er ook zo stoer uit als je je vaatwasser staat in te ruimen?
flikker m uit je raam op je auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gekke jongen!
Ik woon toch op 1 hoog
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
flikker m uit je raam op je auto.
14.gifquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik geen fotos van zonder mijn url er in, dus ik kijk de mods ff lief aan voor toestemming om een foto met url er in te plaatsen van de 111?
Bovenste 20 - 25.000 en de onderste ergens tussen de 15 en de 20 ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
trut
![]()
Er staan bij de buurman 2 corvettes uit 74? en 76 geloof ik.
C3's geloof ik.
Deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Die staan al een maandje of 4 te verstoffenMisschien binnenkort eens een bod doen van 1000 euro
De prijs van de bovenste 'Vette, en dan maal 2 ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook een pruttel V8![]()
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me echt geniaal om te hebben
WTFquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiEn ik zweer gewoon bij de kwast en de doek. Al heul lang, kiek moar
![]()
[ afbeelding ]
Die is van een jaar of 8 geleden denk ik![]()
Die's wel vetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413159628
Ik kan de polo natuurlijk nog afbestellen![]()
Dat lijkt me wel wat als daily
Ram een flikker met je autoquote:
Jezus wat een kuthokquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tx!
[ afbeelding ]
Dit is mijn 111, Fles
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet elke keer aan een gordeldier denken als ik dat ding zie
special prize for you, 300 euroquote:
Beetje duur voor één lolfilmpje op een overweg hmmquote:
was wel een ideale vakantei auto. was er ook graag mee naar oekraien gegaan in april, lekker achterin slapenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Barcaconia het volgende:
Je had achteraf beter jezelf van kant kunnen maken dan die auto kopen
ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is er mis met dat ding? Kun je niet een hulp in nood sleuteldag organiseren?
ja, is een optie... hmm...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
Rechtse stoel uit de niva en achterbank er uit, matras er in. Je ging toch alleen?
minder ver dan in de trein naar zwollequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ver hoor, met de auto naar Oekraïne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |