pickup ?? wut ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Welk energie label hebben de AMG, Pickup en Linc ook alweer? En wat verbruiken beide ook alweer?Slappe smoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, jullie zijn dan ook geen 1persoonshuishouden, derhalve zijn je bespiegelingen, hoewel op zich ongetwijfeld correct, helaas volkomen irrelevant.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb pas een vaatwasser sinds ons nieuwe huis, waaruit je kunt opmaken dat we er daarvoor dus geen hadden. Je conclusie is derhalve foutief.
quote:
Ik ben wel benieuwd of dat nou een zelfbouwding is of dat ze zo verkocht zijnquote:
Waarop ik zei:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
XM heeft voor jou gekozen vanwege je imponerende VAATWAS-apparaat begrijp ik? Okee tof
Ik had als eenpersoonshuishouden ook geen vaatwasser, waarmee je aanname toch foutief is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb pas een vaatwasser sinds ons nieuwe huis, waaruit je kunt opmaken dat we er daarvoor dus geen hadden. Je conclusie is derhalve foutief.
Alleen het remote draadjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef daNpy het volgende:
"Even" een versterker ingebouwd vandaag. En gelukkig hoefde er niet zoveel los voor 1 kabeltje:
[ afbeelding ]
pics!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een dag vandaag
Compleet ingegraven in de drab, we moesten door een tractor weer losgegsleept worden![]()
En dat terwijl ik op de achterbank van mn eigen auto zat
Morgen ga ik ze uplaodenquote:
Nee complete kabelboom voor de versterker zodat alle speakers ook via het boordsysteem versterkt wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen het remote draadje![]()
Inbouwen valt altijd tegen qua tijd
rijdt m dan je vaatwasser inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Jullie stellen mij beide teleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |