En omdat hij zijn steungordel ter bescherming van zijn blessure niet om had.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:44 schreef bietelboer het volgende:
Net als de Rooy junior, die heeft Dakar ook niet uit gereden vanwege rug letsel door te veel springen met die trucks
Lang leve marktplaatsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef BroesWillems het volgende:
GVD WAT HEB IK DAAR EEN SCHIJT HEKEL AAN! Nu alweer dat kopers me laten zitten nadat je met ze hebt afgesproken.![]()
BLIIJF IK DAARVOOR THUIIS!!
Achja, om te kopen kom je af en toe wel leuke dingen tegen voor een leuke prijs.quote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Achja, om te kopen kom je af en toe wel leuke dingen tegen voor een leuke prijs.
Yep, de magische woorden "VR6","GTI", "iPod" en "iPad" in een advertentie staan garant voor tokkies of nigeriaanse liefdesverklaringenquote:Maar als je VR6 onderdelen probeert te verkopen heb je wel kans dat je met een bepaald slag volk te maken krijgt.
Klopt; zoveel bieden ze meestal nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef daNpy het volgende:
Van mij mogen ze best bieden, maar iets dat ik voor 250 euro erop zet gaat natuurlijk niet voor 100 euro weg
Het beste resultaat voor civics krijg je meestal hiermee:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:11 schreef bietelboer het volgende:
ik wil de civic gaan schoon maken, maar zoals altijd regent het weer eens
Subtielquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het beste resultaat voor civics krijg je meestal hiermee:
[ afbeelding ]
Zowel in regen als droog!
Mits je ouders je muzieksmaak een beetje kunnen waarderen hehehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
Voordeel van thuis wonen in the middle of nowhere is toch wel dat de subwoofer weer lekker open kan
En stofzuigenquote:
Dat kun je zelf toch ook ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:22 schreef Alfisti het volgende:
Zooo......... de Coupe is weer zilvergrijs i.p.v. stofgrijsMoet dat apparaat toch ook eens een keer goed laten poetsen.....
Dat kanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toch ook ??
Dan heb je ws niet het goede poetsspulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat kanMaar ik vind het een behoorlijk graftakke werk dus besteed het wel uit
Mjah, een blauwe.. hij was rood; = beterder ...quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je ws niet het goede poetsspul
Kijk! Twee vrijwilligersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:55 schreef BaraCuda het volgende:
Bij mij ligt het aan de auto of ik het tof vind om te doen![]()
Eén van de beste aankopen in ons nieuwe huis was de vaatwasser. Geweldige uitvinding!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |