Een fransoos raak ik niet aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Kijk! Twee vrijwilligersJullie mogen poetsen, dan zorg ik voor de koffie met gevulde koeken
Daar doe ik het niet voor, tevens; wat Bara zegtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Kijk! Twee vrijwilligersJullie mogen poetsen, dan zorg ik voor de koffie met gevulde koeken
Mja.. ik had er ook eentje..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eén van de beste aankopen in ons nieuwe huis was de vaatwasser. Geweldige uitvinding!
Want?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
In een 1persoonshuishouden is een vaatwasser totale onzin. Mijn nieuwe huis zal er dus voorlopig eentje ontberen
Dom, heb je een keer een scharrel, komt ze bij je thuis, mist ze de vaatwasser. Dat wordt dus niks. Beter ben je op de toekomst voorbereid en laat je er gelijk eentje plaatsen in je nieuwe keuken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
In een 1persoonshuishouden is een vaatwasser totale onzin. Mijn nieuwe huis zal er dus voorlopig eentje ontberen
Kost meer tijd dan een kwast en een doek.quote:
Gaaf, weten we meteen waar de belangen liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:40 schreef Duvel het volgende:
Dom, heb je een keer een scharrel, komt ze bij je thuis, mist ze de vaatwasser. Dat wordt dus niks.
Kan wel zijn, maar: [PTA SC] 1555; Nate’s '89 Pontiac Trans Am “Tina”.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost meer tijd dan een kwast en een doek.
Kost meer geld dan een kwast en een doek.
Kost meer water dan een kwast en een doek.
Kost meer stroom dan een kwast en een doek.
Kost meer moeite dan een kwast en een doek.
De rest heb je gelijk in. Maar die 2 waar je niet gelijk in hebt, zijn belangrijke factorenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost meer tijd dan een kwast en een doek.
Kost meer geld dan een kwast en een doek.
Kost meer water dan een kwast en een doek.
Kost meer stroom dan een kwast en een doek.
Kost meer moeite dan een kwast en een doek.
Volgens mij valt dat water verbuik ook wel mee bij een modern apparaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Anne het volgende:
[..]
De rest heb je gelijk in. Maar die 2 waar je niet gelijk in hebt, zijn belangrijke factoren.
XM heeft voor jou gekozen vanwege je imponerende VAATWAS-apparaat begrijp ik? Okee tofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar: [PTA SC] 1555; Nate’s '89 Pontiac Trans Am “Tina”.
Nou ten eerste heb ik daar gewoon WEL gelijk in natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Anne het volgende:
[..]
De rest heb je gelijk in. Maar die 2 waar je niet gelijk in hebt, zijn belangrijke factoren.
Je bent niet 100% als je met de hand afwassen verkiest boven een vaatwasser.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ten eerste heb ik daar gewoon WEL gelijk in natuurlijkEN ten tweede bepaal ik altijd nog wel ZELF wat belangrijke factoren zijn
Oh, bedankt, Dr. Philquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bent niet 100% als je met de hand afwassen verkiest boven een vaatwasser.
Om wat voor reden dan ook
* Alfisti patst even met vakkennis: 7 liter tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat water verbuik ook wel mee bij een modern apparaat.
quote:
Jullie stellen mij beide teleurquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor, tevens; wat Bara zegt
Dat deed je bij mij toen je dat ding kochtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Jullie stellen mij beide teleur
Ik heb pas een vaatwasser sinds ons nieuwe huis, waaruit je kunt opmaken dat we er daarvoor dus geen hadden. Je conclusie is derhalve foutief.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
XM heeft voor jou gekozen vanwege je imponerende VAATWAS-apparaat begrijp ik? Okee tof
Moet ik weer over de 147 beginnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat deed je bij mij toen je dat ding kocht
Hmm, Anne d'r pa doet het, als ik me niet vergis, om zijn handen schoon te weken na sleutelwerk; vind ik een plausibele verklaring.. werkt trouwens ook nog eens goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bent niet 100% als je met de hand afwassen verkiest boven een vaatwasser.
Om wat voor reden dan ook
Omdat we smaak hebben ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Welk energie label hebben de AMG, Pickup en Linc ook alweer? En wat verbruiken beide ook alweer?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, Anne d'r pa doet het, als ik me niet vergis, om zijn handen schoon te weken na sleutelwerk; vind ik een plausibele verklaring.. werkt trouwens ook nog eens goed![]()
Ik heb zelf ook een redelijke schurft aan afwassen; dat deed ik echt nooit toen ik nog samenwoondeen toch hebben ik geen inbouw Fatima, want ik vind het zondegeld; ding kost geld, verbruikt meer water als een gewone afwas, moeten tabs in die slekt voor het milieu en je knip zijn, en het kost ook nog eens stroom.
Daarbij krijg je dan ipv de 'was jij af, of was ik af' discussie het gelazer over wie Fatima dan in- en uitruimt..schiet je dus nog niks op, behalve dat het extra geld kost, en het milieu meer verkloot als dat nodig is
pickup ?? wut ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Welk energie label hebben de AMG, Pickup en Linc ook alweer? En wat verbruiken beide ook alweer?Slappe smoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, jullie zijn dan ook geen 1persoonshuishouden, derhalve zijn je bespiegelingen, hoewel op zich ongetwijfeld correct, helaas volkomen irrelevant.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb pas een vaatwasser sinds ons nieuwe huis, waaruit je kunt opmaken dat we er daarvoor dus geen hadden. Je conclusie is derhalve foutief.
quote:
Ik ben wel benieuwd of dat nou een zelfbouwding is of dat ze zo verkocht zijnquote:
Waarop ik zei:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
XM heeft voor jou gekozen vanwege je imponerende VAATWAS-apparaat begrijp ik? Okee tof
Ik had als eenpersoonshuishouden ook geen vaatwasser, waarmee je aanname toch foutief is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb pas een vaatwasser sinds ons nieuwe huis, waaruit je kunt opmaken dat we er daarvoor dus geen hadden. Je conclusie is derhalve foutief.
Alleen het remote draadjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef daNpy het volgende:
"Even" een versterker ingebouwd vandaag. En gelukkig hoefde er niet zoveel los voor 1 kabeltje:
[ afbeelding ]
pics!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een dag vandaag
Compleet ingegraven in de drab, we moesten door een tractor weer losgegsleept worden![]()
En dat terwijl ik op de achterbank van mn eigen auto zat
Morgen ga ik ze uplaodenquote:
Nee complete kabelboom voor de versterker zodat alle speakers ook via het boordsysteem versterkt wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen het remote draadje![]()
Inbouwen valt altijd tegen qua tijd
rijdt m dan je vaatwasser inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |