Ehm, huh ?? dus; kabels naar achteren voor de versterker, en dan weer terug naar de ISO stekker ?? of begrijp ik hem verkeerd ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee complete kabelboom voor de versterker zodat alle speakers ook via het boordsysteem versterkt worden
En jij mocht niet meefeesten ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgen ga ik ze uplaodenEn ik was dus het verjaardagskado voor iemand (nou ja, de Niva een dagje
), dus er koemn nog actiefotos, maar die mensen zijn nu nog in een zuipschuur aan het feesten
Koop dan een echte auto en was zelf afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik rij straks een bluemotion, dus ik mag een vaatwasser om de boel te compenseren
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte auto en was zelf af
oh, zeker wel, werd me ook aangebodenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En jij mocht niet meefeesten ??
Niet echt, maar in dit geval zit de versterker aangesloten op het BMW systeem met juiste stekkers en hoef ik dus ook geen kabels door de hele auto naar de versterker en weer naar de speakers te gaan trekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, huh ?? dus; kabels naar achteren voor de versterker, en dan weer terug naar de ISO stekker ?? of begrijp ik hem verkeerd ?
Mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Duvel het volgende:
Geen porem trouwens, jezelf quoten met al die kleurtjes.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte auto en was zelf af
heb ik geen fotos van zonder mijn url er in, dus ik kijk de mods ff lief aan voor toestemming om een foto met url er in te plaatsen van de 111?quote:
OMG!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiEn ik zweer gewoon bij de kwast en de doek. Al heul lang, kiek moar
![]()
[ afbeelding ]
Die is van een jaar of 8 geleden denk ik![]()
Zie jij er ook zo stoer uit als je je vaatwasser staat in te ruimen?quote:
Nee, ik draag binnenshuis geen zonnebril.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie jij er ook zo stoer uit als je je vaatwasser staat in te ruimen?
flikker m uit je raam op je auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gekke jongen!
Ik woon toch op 1 hoog
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
flikker m uit je raam op je auto.
14.gifquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik geen fotos van zonder mijn url er in, dus ik kijk de mods ff lief aan voor toestemming om een foto met url er in te plaatsen van de 111?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |