nog niet neequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Trendsetters. Alleen wanneer mensen ons proberen te kopiėren komen ze erachter dat onze kleding zó exclusief is dat het nergens meer te krijgen is.
hoezo, als tie naar buiten gaat dan wordt de kattenbak niet vaak gebruikt. daarentegen zal ik mijn ouders wijsmaken dat ik de kattenbak doe, tot we de kat daadwerkelijk hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Niet meer nee.
[..]
Kattenbak vaak verschonen
Ook als ie niet vaak gebruikt wordt stinkt het.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo, als tie naar buiten gaat dan wordt de kattenbak niet vaak gebruikt. daarentegen zal ik mijn ouders wijsmaken dat ik de kattenbak doe, tot we de kat daadwerkelijk hebben
quote:
moet je er zo'n ding in leggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ook als ie niet vaak gebruikt wordt stinkt het.
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef enkel tips uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moet je er zo'n ding in leggen.
ja maar als je zo een dingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik geef enkel tips uit eigen ervaring.
Je kan een kat nemen, die pist in elk hoek van je huis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja maar als je zo een ding
[ afbeelding ]
erin legt dan is het al minder erg qua geur.
No it wont.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan een kat nemen, die pist in elk hoek van je huis.
Succes.
quote:
die gaatjes in de voorkant. Hoe lelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe spang.
welke heb je op het oog? En gaat het wel samen met je andere beestjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik mag gaan kijken van papa![]()
![]()
![]()
ik mag hem hebben JAAAA
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
welke heb je op het oog? En gaat het wel samen met je andere beestjes?
Misschien had je op de basisschool dat fundament kunnen leggen. Had je een leven lang gepest worden bespaard.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
die gaatjes in de voorkant. Hoe lelijk
Dat soort schoenen werd op de basisschool altijd gedragen, maar ja, ieder zijn ding niet?
hoewel ik veel meer een hondenmens ben, is dat wel een mooie kat jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
en ja, want deze is nog jong dus ik kan hem alles nog leren en afleren en PRRRRRRRRrr.
ik was juist de gene die andere pestequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien had je op de basisschool dat fundament kunnen leggen. Had je een leven lang gepest worden bespaard.
Misselijkmakend dat je daar trots op bentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
ik was juist de gene die andere peste
only the strongest survivequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misselijkmakend dat je daar trots op bent.
wacht maar tot hij dit in zijn handen heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA mn vader zit helemaal dat die kat geen leuke kop heeft en zo
and wow, shit situation?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou een preview.
echt he. als die kat binnenkomt is hij helemaal om en gaat hij dr knuffelen en zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
wacht maar tot hij dit in zijn handen heeft
[ afbeelding ]
jullie zou ik niet pestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Mozy het volgende:
Chris, gelukkig hebben wij niet bij Wise op school gezeten. Anders had hij ons zo lang gepest dat we zouden nadenken over zelfmoord.
WBquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb al twee paar kisten besteld, om te voorkomen dat Wise ons klapt.
ja ik mag gaan kijken van hem!quote:
ik heb minstens 6 maanden lopen zeuren alleen deze week heel veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Salatrel het volgende:
dat duurde ook niet langals ik ooit kinderen krijg moet ik maar zorgen dat het een zoon is
J-Woww?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
mn zusje en ik hebben een naam verzonnen voor de kitten
ze voelt zich te goed voor ons tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
Walgelijk, Allure heeft mijn zeer gevatte fotoboekreactie verwijderd.
MTV had haar nooit haar eigen spin-off SC moeten geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ze voelt zich te goed voor ons tegenwoordig
om te kotsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
MTV had haar nooit haar eigen spin-off SC moeten geven.
beter als jwow dan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik zat te denken aan Snooki, maar denk niet dat ze weten wie het is bij mij in het dorp.
Ja ik zag het net, godverdomme lekkerwijf is het toch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beter als jwow dan...
[ afbeelding ]
daarom...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, godverdomme lekkerwijf is het toch.
Lekker, mwah. Geil, ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, godverdomme lekkerwijf is het toch.
Dat bedoel ik ook met lekker. Lekker in jou vorm is bij mij mooi.quote:
Jij bent lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook met lekker. Lekker in jou vorm is bij mij mooi.
We kunnen het ook over schoenen en meisjes hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, jullie beginnen weer met praten over vrouwen alsof het lustobjecten zijn, ik ben weg.
Ik ga als Snooki.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik zat te denken aan Snooki, maar denk niet dat ze weten wie het is bij mij in het dorp.
Breda.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar ga jij carnaval vieren dan?
Ja ik heb vanmiddag gebeld naar het asiel waar ze zit, maar ze zitten van daaruit in gastgezinnen dus ik heb mn gegevens doorgegeven en het gastgezin moet even terugbellen zodat ik het kan komen bezichtigen en als het allemaal leuk en zo is dan kan ik 'm meenemen. Maar eigenlijk hoort ze samen met een andere kitten, maar we hebben hier nog nooit een kat gehad dus ik heb gezegd dat we echt alleen die ene maar willen hebben. Toen vroeg ze nog of het veel alleen thuis zou zijn want dan zou het niet kunnen, maar ze is niet vaak alleen thuis want ik heb halve dagen school altijd. ('s morgens of 's middags) ik heb maar twee dagen dat ik de hele dag heb en dan is mijn zusje vroeg uit.quote:
Goed idee Chriz2kquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, eet maar een salade, jij moet in vorm blijven.
Ah.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb vanmiddag gebeld naar het asiel waar ze zit, maar ze zitten van daaruit in gastgezinnen dus ik heb mn gegevens doorgegeven en het gastgezin moet even terugbellen zodat ik het kan komen bezichtigen en als het allemaal leuk en zo is dan kan ik 'm meenemen. Maar eigenlijk hoort ze samen met een andere kitten, maar we hebben hier nog nooit een kat gehad dus ik heb gezegd dat we echt alleen die ene maar willen hebben. Toen vroeg ze nog of het veel alleen thuis zou zijn want dan zou het niet kunnen, maar ze is niet vaak alleen thuis want ik heb halve dagen school altijd. ('s morgens of 's middags) ik heb maar twee dagen dat ik de hele dag heb en dan is mijn zusje vroeg uit.
Jaaaa. Die grijze. Ze heet nu Hilti (quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah.en was dat die van de foto?
Je niet meer kleden als Ronaldo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Madridista het volgende:
Heeft iemand tips om iemand te laten kappen met 'hard to get' spelen ?
woord omhoogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je niet meer kleden als Ronaldo.
Gast, we zijn niet geļnteresseerd in je fake hosselverhalen over vieze sletjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Madridista het volgende:
De ronaldo grappen kennen we nu wel weer
Dit is serieus. Ik ken een meisje dat me de ene dag helemaal aan het aflebberen is en allemaal sms'jes verstuurt als ik er even niet ben.. En dan zie ik haar een paar dagen niet, zegt ze nooit meer wat.
Dan stuur ik een sms, krijg ik kortaf antwoord.
En waneer ik haar irl weer zie is ze weer volop aan het slijmen.
Zou ze misschien idd een slet zijn? (U)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, we zijn niet geļnteresseerd in je fake hosselverhalen over vieze sletjes.
Jawel, ze moet je niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef Madridista het volgende:
Op hyves respecteerde ze de foto van een andere jongen en zei erbij : keiharde foto *hartjesogen*
Maar dit zegt niks toch?
nee hoor dat denk ik helemaal niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef fyah het volgende:
Ik heb vroeger een boekje gelezen over katten en ik weet dat jullie denken dat ik gek ben enzo maar ik kan serieus met katten praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet op zooplus.nl bestellen, leuke en goedkope spulletjes en maar 2 nog wat verzendkosten, heb er al een paar keer besteld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze kattenzak voor mn kat.
Ik niet, maar is toch schattig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou mee. Dat ga je toch niet in je huis plaatsen
waar moet ik dat laten danquote:
Tot ie zijn nagels in de bank zet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
waar moet ik dat laten danbist du krank
we hebben een prima mat hier waar die zn nageltjes op los ken laten
doettie niet. ik ga een clicker kopen zodat ze het al direct op de mat uitoefentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot ie zijn nagels in de bank zet.
Dat denk jij jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doettie niet. ik ga een clicker kopen zodat ze het al direct op de mat uitoefent
Dat komt goed uit, die moeten toch weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat denk jij ja. Of ze hangen ineens in de gordijnen
Hahah ik dacht even dat er Mozy stondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/opkomst_bij_een_bokswedstrijd
Deze is PRICELESS
Tot ze weten dat je een vieze hoer bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Deze man heeft zijn eerste stap in de politiek gezet.
Met een beetje geluk en inzet is er over twee jaar eindelijk iets te doen tegen al dat zouteloze geneuzel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tot ze weten dat je een vieze hoer bent.
Ik ga de gemeente Wassenaar een e-mail sturen met de link naar je hoerenprofiel. Groetjes van D van K.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Sure. Voorlopig is er een twee-jaren plan staande waarin ik de afdeling Wassenaar zou kunnen leiden naar eer en geweten, en wie weet daarna de gemeenteraad in, en uiteindelijk tweede kamer, idealisme kent geen grenzen.
Ik zal ze bellen om te vragen hoe kort daarop ze je weggestuurd hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik zal ze vragen hoelang het duurde voordat ze uitgelachen waren.
Hoezo zou dat wat over mijn toekomst zeggen? Dat ik een verdomd goede FBI agente word, ja. Ik word een hunter, ik spoor mensen met roekeloze gedachtes op, ik zoek hun webcamseks profielen op, stuur deze naar de werkgevers, waardoor zij werkeloos worden, ik verwoest levens. Het is Super WD, voor al uw zwartmakerij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik heb het over 2 jaar, eerst moet ik nog zorgen dat ik het recht krijg om een afdeling op te zetten, daarna moet de afdeling goed functioneren, en daarna komen de gemeenteraadsverkiezingen aan de beurt. Ik denk op lange termijn, maar stuur maar wat je wilt, als je het grappig vindt, ik vrees alleen dat het meer over jou zegt en je toekomst dan over mij, toch xx.
wat nou opsporen, hij heeft er zelf over verteld. De hele SC weet het in ieder geval al, en we zijn vast niet de enigen. Maar verder wel een knap staaltje detective-werk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo zou dat wat over mijn toekomst zeggen? Dat ik een verdomd goede FBI agente word, ja. Ik word een hunter, ik spoor mensen met roekeloze gedachtes op, ik zoek hun webcamseks profielen op, stuur deze naar de werkgevers, waardoor zij werkeloos worden, ik verwoest levens. Het is Super WD, voor al uw zwartmakerij.
Ya goin' down, hookah.
Ik heb hem (zijn webcamseks profielen) opgezocht, lamlul.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat nou opsporen, hij heeft er zelf over verteld. De hele SC weet het in ieder geval al, en we zijn vast niet de enigen. Maar verder wel een knap staaltje detective-werk.
oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem (zijn webcamseks profielen) opgezocht, lamlul.
Omdat username, hahaha.quote:
Wat monsterlijk en lachwekkend tegelijkertijdquote:
Bohhhhhhhh perfect voor Bonniequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat monsterlijk en lachwekkend tegelijkertijd
Gewoon niet gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aansluitend na het werken een verjaardag, waar ik waarschijnlijk toch te laat voor ga komen.
Wind je er niet over op.quote:
Je weet hoe ik er over denk.quote:
Dan: verbanning.quote:
"Doen" ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er over denk.
BOHHHHHHHHHHHquote:
Van wie is de verjaardag?quote:
Prets vader.quote:
Ik verwachtte al een verjaardag van je schoonouders.quote:
Ik ben voorspelbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verwachtte al een verjaardag van je schoonouders.Nou ja, even tanden op elkaar.
Hihi.quote:
Ik mag gaan kijken voor de kitten. Het gastgezin moet me bellen.quote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag gaan kijken voor de kitten. Het gastgezin moet me bellen.
de hele dag zeiken aan papa's hoofd samen met mijn zusje. Mijn moeder wilde d'r wel hebben maar wilde niet toegevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag gaan kijken voor de kitten. Het gastgezin moet me bellen.
Nou ja het stomste is nog dat de verjaardag van 3 tot 5 is.quote:
Verwend kind.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
de hele dag zeiken aan papa's hoofd samen met mijn zusje. Mijn moeder wilde d'r wel hebben maar wilde niet toegeven
Inderdaad, dan kun je wel om 16:45 langsdroppen. "Werk liep iets uit."quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja het stomste is nog dat de verjaardag van 3 tot 5 is.![]()
Hoogstwaarschijnlijk ben ik rond 4 uur klaar.
Wat zeur ik dan eigenlijk nog?
Ja eigenlijk moet ze samen met een andere kitten, maar ik heb gezegd tegen die mevrouw van het asiel dat we hier nog nooit een kat hebben gehad en dat we 'dr echt alleen willen. Toen vroeg ze of de kat dan vaak alleen moest zijn maar dat is hier niet het geval, mijn vader werkt af en toe thuis, ik zit halve dagen op school en de twee dagen dat ik volle dagen maak, is mijn zusje vroeg thuis. Dus dat komt echt super uit, dat nemen ze wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat goed
Hou me op de hoogte, tis zo'n mooie
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kun je wel om 16:45 langsdroppen. "Werk liep iets uit."
Ik betaal de kitten samen met mijn zusje, hoor.quote:
Bwhehe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gaan ze niet waarderen aangezien ik de verjaardag van zijn moeder ook geskipt had doordat ik moest werken.
Oké oké, ik zeg al niets meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik betaal de kitten samen met mijn zusje, hoor.
Gewoon zelf bellen, dan weet je het zeker. Anders vergeten ze het of hebben ze verkeerd nummer opgeschreven etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ze samen met een andere kitten, maar ik heb gezegd tegen die mevrouw van het asiel dat we hier nog nooit een kat hebben gehad en dat we 'dr echt alleen willen. Toen vroeg ze of de kat dan vaak alleen moest zijn maar dat is hier niet het geval, mijn vader werkt af en toe thuis, ik zit halve dagen op school en de twee dagen dat ik volle dagen maak, is mijn zusje vroeg thuis. Dus dat komt echt super uit, dat nemen ze wel mee natuurlijk.
Maar ik heb nog niks gehoord van het gastgezin. Ik hoop dat die vrouw mijn voornaam wel goed heeft geschreven en geen Sanne ander komt er nooit een mailtje bij me aan. Maar ze kunnen ook bellen. En anders bel ik het asiel morgen nog eens voor de zekerheid.
OKE GOED ZOquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bwhehe.
[..]
Oké oké, ik zeg al niets meer.
Ja, maar ik heb het nummer niet gekregen van het gastgezin. Dus ik bel het asiel morgen wel of ik dat kan krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon zelf bellen, dan weet je het zeker. Anders vergeten ze het of hebben ze verkeerd nummer opgeschreven etc.
Wat kom je tof doen, met die voetbal dan?quote:
Echt, he. Voor voetbal ga je maar naar VBL.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kom je tof doen, met die voetbal dan?
KOM DAN OUWE GEAKKKKquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kom je tof doen, met die voetbal dan?
Je bent zelf een VBL u_uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Voor voetbal ga je maar naar VBL.
Ik wist niet dat woorden zo'n pijn konden doen.quote:
sticks and stones may break my bones but words will never hurt mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist niet dat woorden zo'n pijn konden doen.!
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
sticks and stones may break my bones but words will never hurt me
Leugens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
sticks and stones may break my bones but words will never hurt me
* trapt je bal weg.quote:
Sticks and stones coming right up.quote:
Je bent zelf eenquote:
IK STEEK M LEK HEURRRRquote:
Kampvuurtjuh makuhhhhhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sticks and stones coming right up.
Nee, brandstapel.quote:
quote:
Jij bent een prinsesje.quote:
3 weken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef moomoo het volgende:
als ik 2x een pakketje heb gemist en ik moet hem afhalen op het postkantoor, hoe lang bewaren ze hem daar dan?
Daar heb je alleen jezelf mee.quote:
quote:
Salem Witchquote:
Drie weken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef moomoo het volgende:
als ik 2x een pakketje heb gemist en ik moet hem afhalen op het postkantoor, hoe lang bewaren ze hem daar dan?
Heul nie.. Dan snij ik m vervolgens doormidden en zet ik m op je heaufdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je alleen jezelf mee.
Dus dit gaat niet op:
[..]
Vatte je het positief of negatief op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heul nie.. Dan snij ik m vervolgens doormidden en zet ik m op je heaufd
En nee, idd niet Fas
Zie mijn post boven je u_u T_Tquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vatte je het positief of negatief op?
Moet je proberen, ouwe geak!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heul nie.. Dan snij ik m vervolgens doormidden en zet ik m op je heaufd
Oké, oké.quote:
EN DAN? EH? DAN WAT!! Wat wil je doen dannnggg u_uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je proberen, ouwe geak!
*giggle*quote:
Zoals een dat monsterlijke ding van een paar pagina's terug?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Dqod het volgende:
Was ik het maar trouwens.. Dan kon ik mezelf alles/van alles veroorloven
Onder anderequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals een dat monsterlijke ding van een paar pagina's terug?
Mag ik overslaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Fascination het volgende:
Wat voor imbeciel schrijft in hemelsnaam die tekst.Tenenkrommend.
- Kattengrasquote:
HELL YEAHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Kattengras
- Rollade op wieltjes
- Een vrachtwagen vol met vieze pickle-chips
Shit, verkeerde accountquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Fascination het volgende:
Here comes Dqod to kill the topic.
Ik moet je iets vertellen.quote:
Pm box = openquote:
Schaam je diep u_uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef moomoo het volgende:
Ben vanmiddag 2x ingemaakt met dammen door een meisje
Nou, altijd hoeft nou ook weer nietquote:
Weet je wat ook tof is? Rollades u_uquote:
Ja dat is toch algemeen bekend!quote:
Volgende keer gaan we met warhammer-figuurtjes ipv damstenen. Wel even kijken hoe we dat gaan doen als iemand een dam heeft.quote:
Ik doe er een dansje op.. De rolladedansquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is toch algemeen bekend!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we met warhammer-figuurtjes ipv damstenen. Wel even kijken hoe we dat gaan doen als iemand een dam heeft.
een dansje OP een rollade?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe er een dansje op.. De rolladedans![]()
Op een vieze rollade ja.. En een GOEDE rollade ga ik braden in de pan u_uquote:
Voer bak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
wij hebben een nieuwe katebak en voer bak en een nieuwe krabpaal
helaas ging onze koop voor de kat niet door van daar deze spullen alles is nog nieuw
alles heeft bij elkaar 70 euro gekost mag worden mee genomen voor 35 euro
KATEBAK
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
enmerken
* Type:
* Kattenbak
* Levering:
* Ophalen
Beschrijving
ik gebruik nooit
dat is een kadoo voor myn man maar hoeven niet voor ons
dat is blauw en nieuwe
hoe klein is jouw hoofd?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef Madridista het volgende:
Hoe omhels je een meisje dat 15 cm korter is?
Armen om haar hoofd?
Jij bent echt de meest onzekere mothafucka ooit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef Madridista het volgende:
Hoe omhels je een meisje dat 15 cm korter is?
Armen om haar hoofd?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest onzekere mothafucka ooit.
ik vind het gewoon raar om iemand te omhelzen die veel kleiner isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest onzekere mothafucka ooit.
Gewoon bij haar ass pakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef Madridista het volgende:
[..]
ik vind het gewoon raar om iemand te omhelzen die veel kleiner is
zeker een toestel zonder touchscreenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bedankt he, ik heb mijn telefoonscherm gesloopt door deze grap.
Mag ik die videoband lenen met die aflevering van die 5 ferrari's?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeker een toestel zonder touchscreen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik die videoband lenen met die aflevering van die 5 ferrari's?
15 centimeter is een verschil van niks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef Madridista het volgende:
[..]
ik vind het gewoon raar om iemand te omhelzen die veel kleiner is
matige grap. 50 cent voor de moeitequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik die videoband lenen met die aflevering van die 5 ferrari's?
je bent zelf een matige grap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
matige grap. 50 cent voor de moeite
Walgelijk dat je het nodig vindt zijn afkomst uit te lichten, we zijn toch allemaal mensen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef Salatrel het volgende:
walgelijk... zeker omdat ie indo is denk je dat ie als masseur in zon spa werkt he....
dat heb ik gemist wtf!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ging zo stuk om Pauly D met zijn CAB IS HERE toen die voor Sam kwam.!
Walgelijke goal Rooney.quote:
Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef RickoKun het volgende:
ik ben over mn buikspieren heen klaargekome ik ga douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |