ja ik mag gaan kijken van hem!quote:
ik heb minstens 6 maanden lopen zeuren alleen deze week heel veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Salatrel het volgende:
dat duurde ook niet langals ik ooit kinderen krijg moet ik maar zorgen dat het een zoon is
J-Woww?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
mn zusje en ik hebben een naam verzonnen voor de kitten
ze voelt zich te goed voor ons tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
Walgelijk, Allure heeft mijn zeer gevatte fotoboekreactie verwijderd.
MTV had haar nooit haar eigen spin-off SC moeten geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ze voelt zich te goed voor ons tegenwoordig
om te kotsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
MTV had haar nooit haar eigen spin-off SC moeten geven.
beter als jwow dan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik zat te denken aan Snooki, maar denk niet dat ze weten wie het is bij mij in het dorp.
Ja ik zag het net, godverdomme lekkerwijf is het toch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beter als jwow dan...
[ afbeelding ]
daarom...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, godverdomme lekkerwijf is het toch.
Lekker, mwah. Geil, ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, godverdomme lekkerwijf is het toch.
Dat bedoel ik ook met lekker. Lekker in jou vorm is bij mij mooi.quote:
Jij bent lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook met lekker. Lekker in jou vorm is bij mij mooi.
We kunnen het ook over schoenen en meisjes hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, jullie beginnen weer met praten over vrouwen alsof het lustobjecten zijn, ik ben weg.
Ik ga als Snooki.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik zat te denken aan Snooki, maar denk niet dat ze weten wie het is bij mij in het dorp.
Breda.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar ga jij carnaval vieren dan?
Ja ik heb vanmiddag gebeld naar het asiel waar ze zit, maar ze zitten van daaruit in gastgezinnen dus ik heb mn gegevens doorgegeven en het gastgezin moet even terugbellen zodat ik het kan komen bezichtigen en als het allemaal leuk en zo is dan kan ik 'm meenemen. Maar eigenlijk hoort ze samen met een andere kitten, maar we hebben hier nog nooit een kat gehad dus ik heb gezegd dat we echt alleen die ene maar willen hebben. Toen vroeg ze nog of het veel alleen thuis zou zijn want dan zou het niet kunnen, maar ze is niet vaak alleen thuis want ik heb halve dagen school altijd. ('s morgens of 's middags) ik heb maar twee dagen dat ik de hele dag heb en dan is mijn zusje vroeg uit.quote:
Goed idee Chriz2kquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, eet maar een salade, jij moet in vorm blijven.
Ah.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb vanmiddag gebeld naar het asiel waar ze zit, maar ze zitten van daaruit in gastgezinnen dus ik heb mn gegevens doorgegeven en het gastgezin moet even terugbellen zodat ik het kan komen bezichtigen en als het allemaal leuk en zo is dan kan ik 'm meenemen. Maar eigenlijk hoort ze samen met een andere kitten, maar we hebben hier nog nooit een kat gehad dus ik heb gezegd dat we echt alleen die ene maar willen hebben. Toen vroeg ze nog of het veel alleen thuis zou zijn want dan zou het niet kunnen, maar ze is niet vaak alleen thuis want ik heb halve dagen school altijd. ('s morgens of 's middags) ik heb maar twee dagen dat ik de hele dag heb en dan is mijn zusje vroeg uit.
Jaaaa. Die grijze. Ze heet nu Hilti (quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah.en was dat die van de foto?
Je niet meer kleden als Ronaldo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Madridista het volgende:
Heeft iemand tips om iemand te laten kappen met 'hard to get' spelen ?
woord omhoogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je niet meer kleden als Ronaldo.
Gast, we zijn niet geïnteresseerd in je fake hosselverhalen over vieze sletjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Madridista het volgende:
De ronaldo grappen kennen we nu wel weer
Dit is serieus. Ik ken een meisje dat me de ene dag helemaal aan het aflebberen is en allemaal sms'jes verstuurt als ik er even niet ben.. En dan zie ik haar een paar dagen niet, zegt ze nooit meer wat.
Dan stuur ik een sms, krijg ik kortaf antwoord.
En waneer ik haar irl weer zie is ze weer volop aan het slijmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |