Nee, brandstapel.quote:
quote:
Jij bent een prinsesje.quote:
3 weken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef moomoo het volgende:
als ik 2x een pakketje heb gemist en ik moet hem afhalen op het postkantoor, hoe lang bewaren ze hem daar dan?
Daar heb je alleen jezelf mee.quote:
quote:
Salem Witchquote:
Drie weken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef moomoo het volgende:
als ik 2x een pakketje heb gemist en ik moet hem afhalen op het postkantoor, hoe lang bewaren ze hem daar dan?
Heul nie.. Dan snij ik m vervolgens doormidden en zet ik m op je heaufdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je alleen jezelf mee.
Dus dit gaat niet op:
[..]
Vatte je het positief of negatief op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heul nie.. Dan snij ik m vervolgens doormidden en zet ik m op je heaufd
En nee, idd niet Fas
Zie mijn post boven je u_u T_Tquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vatte je het positief of negatief op?
Moet je proberen, ouwe geak!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heul nie.. Dan snij ik m vervolgens doormidden en zet ik m op je heaufd
Oké, oké.quote:
EN DAN? EH? DAN WAT!! Wat wil je doen dannnggg u_uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je proberen, ouwe geak!
*giggle*quote:
Zoals een dat monsterlijke ding van een paar pagina's terug?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Dqod het volgende:
Was ik het maar trouwens.. Dan kon ik mezelf alles/van alles veroorloven
Onder anderequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals een dat monsterlijke ding van een paar pagina's terug?
Mag ik overslaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Fascination het volgende:
Wat voor imbeciel schrijft in hemelsnaam die tekst.Tenenkrommend.
- Kattengrasquote:
HELL YEAHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Kattengras
- Rollade op wieltjes
- Een vrachtwagen vol met vieze pickle-chips
Shit, verkeerde accountquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Fascination het volgende:
Here comes Dqod to kill the topic.
Ik moet je iets vertellen.quote:
Pm box = openquote:
Schaam je diep u_uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef moomoo het volgende:
Ben vanmiddag 2x ingemaakt met dammen door een meisje
Nou, altijd hoeft nou ook weer nietquote:
Weet je wat ook tof is? Rollades u_uquote:
Ja dat is toch algemeen bekend!quote:
Volgende keer gaan we met warhammer-figuurtjes ipv damstenen. Wel even kijken hoe we dat gaan doen als iemand een dam heeft.quote:
Ik doe er een dansje op.. De rolladedansquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is toch algemeen bekend!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we met warhammer-figuurtjes ipv damstenen. Wel even kijken hoe we dat gaan doen als iemand een dam heeft.
een dansje OP een rollade?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe er een dansje op.. De rolladedans![]()
Op een vieze rollade ja.. En een GOEDE rollade ga ik braden in de pan u_uquote:
Voer bak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
wij hebben een nieuwe katebak en voer bak en een nieuwe krabpaal
helaas ging onze koop voor de kat niet door van daar deze spullen alles is nog nieuw
alles heeft bij elkaar 70 euro gekost mag worden mee genomen voor 35 euro
KATEBAK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |