Zou ze misschien idd een slet zijn? (U)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, we zijn niet geïnteresseerd in je fake hosselverhalen over vieze sletjes.
Jawel, ze moet je niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef Madridista het volgende:
Op hyves respecteerde ze de foto van een andere jongen en zei erbij : keiharde foto *hartjesogen*
Maar dit zegt niks toch?
nee hoor dat denk ik helemaal niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef fyah het volgende:
Ik heb vroeger een boekje gelezen over katten en ik weet dat jullie denken dat ik gek ben enzo maar ik kan serieus met katten praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet op zooplus.nl bestellen, leuke en goedkope spulletjes en maar 2 nog wat verzendkosten, heb er al een paar keer besteld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze kattenzak voor mn kat.
Ik niet, maar is toch schattig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou mee. Dat ga je toch niet in je huis plaatsen
waar moet ik dat laten danquote:
Tot ie zijn nagels in de bank zet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
waar moet ik dat laten danbist du krank
we hebben een prima mat hier waar die zn nageltjes op los ken laten
doettie niet. ik ga een clicker kopen zodat ze het al direct op de mat uitoefentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot ie zijn nagels in de bank zet.
Dat denk jij jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doettie niet. ik ga een clicker kopen zodat ze het al direct op de mat uitoefent
Dat komt goed uit, die moeten toch weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat denk jij ja. Of ze hangen ineens in de gordijnen
Hahah ik dacht even dat er Mozy stondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/opkomst_bij_een_bokswedstrijd
Deze is PRICELESS
Tot ze weten dat je een vieze hoer bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:33 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Deze man heeft zijn eerste stap in de politiek gezet.
Met een beetje geluk en inzet is er over twee jaar eindelijk iets te doen tegen al dat zouteloze geneuzel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tot ze weten dat je een vieze hoer bent.
Ik ga de gemeente Wassenaar een e-mail sturen met de link naar je hoerenprofiel. Groetjes van D van K.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Sure. Voorlopig is er een twee-jaren plan staande waarin ik de afdeling Wassenaar zou kunnen leiden naar eer en geweten, en wie weet daarna de gemeenteraad in, en uiteindelijk tweede kamer, idealisme kent geen grenzen.
Ik zal ze bellen om te vragen hoe kort daarop ze je weggestuurd hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik zal ze vragen hoelang het duurde voordat ze uitgelachen waren.
Hoezo zou dat wat over mijn toekomst zeggen? Dat ik een verdomd goede FBI agente word, ja. Ik word een hunter, ik spoor mensen met roekeloze gedachtes op, ik zoek hun webcamseks profielen op, stuur deze naar de werkgevers, waardoor zij werkeloos worden, ik verwoest levens. Het is Super WD, voor al uw zwartmakerij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef nataliedrinksportman het volgende:
Ik heb het over 2 jaar, eerst moet ik nog zorgen dat ik het recht krijg om een afdeling op te zetten, daarna moet de afdeling goed functioneren, en daarna komen de gemeenteraadsverkiezingen aan de beurt. Ik denk op lange termijn, maar stuur maar wat je wilt, als je het grappig vindt, ik vrees alleen dat het meer over jou zegt en je toekomst dan over mij, toch xx.
wat nou opsporen, hij heeft er zelf over verteld. De hele SC weet het in ieder geval al, en we zijn vast niet de enigen. Maar verder wel een knap staaltje detective-werk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo zou dat wat over mijn toekomst zeggen? Dat ik een verdomd goede FBI agente word, ja. Ik word een hunter, ik spoor mensen met roekeloze gedachtes op, ik zoek hun webcamseks profielen op, stuur deze naar de werkgevers, waardoor zij werkeloos worden, ik verwoest levens. Het is Super WD, voor al uw zwartmakerij.
Ya goin' down, hookah.
Ik heb hem (zijn webcamseks profielen) opgezocht, lamlul.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat nou opsporen, hij heeft er zelf over verteld. De hele SC weet het in ieder geval al, en we zijn vast niet de enigen. Maar verder wel een knap staaltje detective-werk.
oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem (zijn webcamseks profielen) opgezocht, lamlul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |