quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef XeriuM het volgende:
Welke k*t mod heeft er voor gezocht dat ik in 't topic waar ik net zat niet meer kan reageren, godverdomme... jullie maken me echt helemaal over de zeik met jullie nazi gedrag...
Dit is gewoon pure discriminatie... vriendjes politiek!
Zie bovenstaande... en nog wat meer (is weggehaald helaas) wat het daglicht niet kon verdragen.quote:
Ik mocht nog wel op de frontpage reageren, gelukkig! Al die tijd gewoon XeriuM aangehouden... ban=ban hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Leipo666 het volgende:
en wat was je account in de tussentijd?
TS kan niet tellen... En hij heeft nu een ban op FP, dus komt hij hier klieren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat was gepost in 2005. Dus hoe kan die ban dan 4 jaar zijn?
Was wel zijn laatste post.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat was gepost in 2005. Dus hoe kan die ban dan 4 jaar zijn?
surequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef XeriuM het volgende:
[..]
Ik mocht nog wel op de frontpage reageren, gelukkig! Al die tijd gewoon XeriuM aangehouden... ban=ban he
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
TS kan niet tellen... En hij heeft nu een ban op FP, dus komt hij hier klieren.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hopelijk is dat klieren dalijk ook hier voorbijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef XeriuM het volgende:
Heb ik een ban op de FP? Wist ik nog niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef XeriuM het volgende:
Ow wacht... niet goed naar datum gekekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef XeriuM het volgende:
Jij bent stoer.quote:
vanaf morgen zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow wacht... niet goed naar datum gekeken
Nee, dat zou ik eng vinden... voorspellende dingen enzoquote:
Sjeen, ben jij liev?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik eng vinden... voorspellende dingen enzo
Ah ok... ik dacht al.. iets wat ergens over gaat in KLBquote:
Wtfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Is TS trouwens die knakker die foto's had gemaakt van hoe hij een gekookte sok op at?
Dankje dankje, een fan-topic openen mag uiteraard altijd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef drumstickNL het volgende:
Doorzetter, na 5 jaar nog weer terugkomen. Held!
Ik gedraag me toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
Mooier zou wezen als hij nu weer voor 4.5 jaar geband werd"niks geleerd, mail maar terug als je je wel kan gedragen"
Nee, lichtontvlambaar... en niet wakker vandaagquote:
Kusje op je mondjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, lichtontvlambaar... en niet wakker vandaag
dit gaat idd niet lang meer duren.quote:
Ja joh, jeetje... wat werkt dat tegenwoordig vernuftig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef fullmetal het volgende:
Enige wat ik kan zeggen: respect. Welcome to the new complain order : KLB 2.0
Is klagen in de KLB niet meer toegestaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef RemcoW23 het volgende:
TS moet langzaam wennen aan de nieuwe KLB natuurlijk he. Vijf jaar geleden was KLB nog heeuull anders. Dont blame him
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef RemcoW23 het volgende:
TS moet langzaam wennen aan de nieuwe KLB natuurlijk he. Vijf jaar geleden was KLB nog heeuull anders. Dont blame him
quote:geregistreerd op: donderdag 11 februari 2010 @ 23:48
dat wel, maar op rickrollen staat een banquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef XeriuM het volgende:
[..]
Is klagen in de KLB niet meer toegestaan?
Deze arme generatie die op zal groeien met KLB 2.0 en nooit anders heeft meegemaaktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, ik ben van de nieuwe KLB-generatie!
Onorthodoxe reacties...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar waarom was je voor 4 jaar geband dan?
heb nu ook niet het idee dat we weer een fantastische user rijker zijn gewordenquote:
Rijker? Ik ben al lid sinds 2003!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heb nu ook niet het idee dat we weer een fantastische user rijker zijn geworden
~quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat dat kan.. en dat je nog terug komt na 4 jaar
en al die tijd zijn we door inflatie niets rijker geworden aan jouquote:
Ik vond mijn ban eigenlijk wel terecht... hahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Wordt hier af en toe voorgetrokken vind ik.. De ene die een racistische opmerking maakt gebeurd niks mee, ander wordt zo 4 jaar geband haha..
ik kreeg 48 uur, hij 48 maandenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Wordt hier af en toe voorgetrokken vind ik.. De ene die een racistische opmerking maakt gebeurd niks mee, ander wordt zo 4 jaar geband haha..
4 jaar is zwaaaaaaaar overdreven, maar heb je geleerd van je fout?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef XeriuM het volgende:
[..]
Ik vond mijn ban eigenlijk wel terecht... haha
Ik ben niet te genezen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
4 jaar is zwaaaaaaaar overdreven, maar heb je geleerd van je fout?
Ik ben een tijdbom!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zie. Was dus nergens goed voor hahaha
zullen we deze terminale user dan maar uit zijn lijden verlossen?quote:
en elke dag weer proberen of je alweer kan postenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef XeriuM het volgende:
31 mei 2005 - 11 februari 2011
Dat is verdomme bijna 6 jaar!!!!! Schandalig!
Drie maal daags!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en elke dag weer proberen of je alweer kan posten
Aanhouder wint..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en elke dag weer proberen of je alweer kan posten
Mag je niet vragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat is een perm ban als ik vragen mag
perm = permanent = altijd = doodstrafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat een perm ban is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There will be only one...
Waarom spot je daar nou meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef XeriuM het volgende:
Ik heb last van schizofrenie... en angstaanvallen.
Verjaard. Helaaschquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb ooit eens een doodsbedreiging van je gekregen in 2005 via PM. Tijd om die nu in te leveren bij de mods.
Volgens mij heeft FOK! ook een vorm van verjaring...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb ooit eens een doodsbedreiging van je gekregen in 2005 via PM. Tijd om die nu in te leveren bij de mods.
als je niets beters te doen hebt dan je hand ophoudenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef c0nd0r het volgende:
Respect dat je dit in je agenda hebt gezet men
Ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Sodeju jullie zitten allemaal wel HEEEEL erg lang op FOK!
Permban is nog langer, die zie je nooit meer terug.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:14 schreef SoNanoka het volgende:
Ik durf te wedden dat dit de langste ban ooit was...?
in 2005 was er nog geen PMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Supersoep het volgende:
In uren of dagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef seasushi het volgende:
Kan er geen poll gemaakt worden hoe lang TS kan blijven posten?
ben jij die yvonne uit die Fok movie was echt een hit volgens mij hoeveel sterre kreeg die filmquote:
1, alleen die van haarzelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:02 schreef amenth het volgende:
[..]
ben jij die yvonne uit die Fok movie was echt een hit volgens mij hoeveel sterre kreeg die film???
Jij hebt dat ding nieteens gezien mensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
1, alleen die van haarzelf.
Hoe kan jij nou weer weten wat ik wel en niet gezien heb, mens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding nieteens gezien mens
Omdatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weer weten wat ik wel en niet gezien heb, mens.
Als Yvonne dat zegt dan heb jij je er maar aan te houden, nu vlucht vergeten die film!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weer weten wat ik wel en niet gezien heb, mens.
Goed beargumenteerd, top.quote:
Want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Yvonne dat zegt dan heb jij je er maar aan te houden, nu vlucht vergeten die film!
Nogmaals: omdatquote:
vrouwen eh moete geen modereter worden maar gewoon afwasse en zo maar ze is nie lelijk geloof ik is al lang geldede dat ik keek maar ze rookte geloof ik das ook wel viesquote:
En alweer zo'n goede argumentatie.quote:
Ja en dat roken is ook alweer lang geledenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
vrouwen eh moete geen modereter worden maar gewoon afwasse en zo maar ze is nie lelijk geloof ik is al lang geldede dat ik keek maar ze rookte geloof ik das ook wel vies
Gaan we schelden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje idioot.Ga je vragen waarom
Omdat ie van die 7 jaar bijna 6 jaar geband was, daar gaat dit topic over, leer lezen ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Aantal posts: 141 (gemiddeld 1 per dag)
Hoe in hemelsnaam krijg je het voor elkaar om maar 141 posts te maken in 7 jaar tijd
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, puur een vrij goede analyse van je post.
Lekker vijandig weer. Tering, he. Doe gewoon normaal en toch is 141 posts bijzonder weinig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Omdat ie van die 7 jaar bijna 6 jaar geband was, daar gaat dit topic over, leer lezen ofzo.
Vijandig? Neuh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker vijandig weer. Tering, he. Doe gewoon normaal en toch is 141 posts bijzonder weinig.
Dat komt omdat hij dolgraag een discussie wil uitlokken om iedereen te laten zien hoe slim hij wel niet is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker vijandig weer. Tering, he
Hij? Ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij dolgraag een discussie wil uitlokken om iedereen te laten zien hoe slim hij wel niet is.
Dan had je een paar dagen geleden in m'n fotoboek moeten kijken, toen stonden er nog genoeg foto's in.quote:
Toen had ik nog nooit van je gehoord.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan had je een paar dagen geleden in m'n fotoboek moeten kijken, toen stonden er nog genoeg foto's in.
Vervelend voor je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen had ik nog nooit van je gehoord.
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan had je een paar dagen geleden in m'n fotoboek moeten kijken, toen stonden er nog genoeg foto's in.
Ok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
Ik dacht, ik wijs je er even op. Is dat misverstand ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, nou je het zegt
Beste Penisbaard, zou jij je er niet mee willen bemoeien? Het is voor je eigen bestwil, danku.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Penisbaard het volgende:
fairytalessuck op oorlogspad beste fairytalessuck
Durf ik ook helemaal niet meer. Ik ben een laffe en bange man geworden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Beste Penisbaard, zou jij je er niet mee willen bemoeien? Het is voor je eigen bestwil, danku.
Hoe is dat zo gekomen man, lucht je hart.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Durf ik ook helemaal niet meer. Ik ben een laffe en bange man geworden.
Verbanning na verbanning, man. Ze bleven maar komen. Het bleef maar gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen man, lucht je hart.
Ahw. Komt wel goed, schatje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Verbanning na verbanning, man. Ze bleven maar komen. Het bleef maar gebeuren.
Het komt nooit meer goed, de schade is te groot. Ik ben een ander mens geworden, een schim van mezelf. Al mijn menselijkheid verloren, ik leef als een beest. Een barbaars beest. Ik kan proberen er sterker uit te komen, dat wel, maar weer worden zoals ik was zal niet meer lukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ahw. Komt wel goed, schatje.
Het verbaast me inderdaad dat ik geen topics meer van je zie die zo geniaal zijn als ze vroeger waren. Was je in de problemen gekomen na die hyves gesprekken en dergelijken met die pedo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed, de schade is te groot. Ik ben een ander mens geworden, een schim van mezelf. Al mijn menselijkheid verloren, ik leef als een beest. Een barbaars beest. Ik kan proberen er sterker uit te komen, dat wel, maar weer worden zoals ik was zal niet meer lukken.
Het. Komt. Wel. Goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed, de schade is te groot. Ik ben een ander mens geworden, een schim van mezelf. Al mijn menselijkheid verloren, ik leef als een beest. Een barbaars beest. Ik kan proberen er sterker uit te komen, dat wel, maar weer worden zoals ik was zal niet meer lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het. Komt. Wel. Goed.
[ afbeelding ]
Schatje.![]()
In de tt staat 4 jaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef XeriuM het volgende:
Hahahaha té mooi...
Ik start een topic over mijn 6 jaar durende ban... en vervolgens gaan mensen ruzie met elkaar maken in MIJN TOPIC!!!!!!!
BLIJF GODVERDOMME MET JE KAK-POTEN VAN MIJN TOPIC AF, ALLEEN IK MAG HIER RUZIE MAKEN!!!
STELLETJE MISLUKKELINGEN!!!!
Klotekut man, stop. Gewoon, stop.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
Blocken van servedby.flashtalking.com, of welk ander adres dan ook is niet toegestaan en kan tot een ban leiden.
Reclame is ZWAAR IRRITANTquote:
quote:
quote:
Zo te zien heb je er uiteindelijk toch niet zo veel van opgestoken als je had gedachtquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Hyman het volgende:
Tevens is zijn klacht over die fucking klotebanner op de FP wel zeer terecht
De FP. Zelfs als ik ervoor betaald zou krijgen, kom ik daar nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef XeriuM het volgende:
Edit: Zo te zien heb ik geen ban op de FP! Yeeeeeeeeeaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb KLB 1.0 meegemaakt. ben ik nu stoer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze arme generatie die op zal groeien met KLB 2.0 en nooit anders heeft meegemaakt
Alsof ze daarvoor langer moeten klikkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:05 schreef El_Matador het volgende:
Mensen bannen
Mensen voor 4+ jaar bannen
Admins, krijg een leven...
Andere mensen hun vrijheid van meningsuiting ontzeggen... hoe triest is dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Alsof ze daarvoor langer moeten klikken
Dat doen ze niet, ze willen alleen geen stront op hun forum en willen het leuk houden voor iedereen die wel normaal doet. Zat andere fora op internetquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Andere mensen hun vrijheid van meningsuiting ontzeggen... hoe triest is dat?
"de boel bij elkaar houden". Het eeuwige liedje van de Elite. Op FOK! niet anders. Bange mensjes die irl niemand hebben om te commanderen maar online anderen terecht willen wijzen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, ze willen alleen geen stront op hun forum en willen het leuk houden voor iedereen die wel normaal doet. Zat andere fora op internet
Je mag wel op mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef XeriuM het volgende:
Ik ben nog steeds super blij dat ik er weer op mag!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef XeriuM het volgende:
Ik ben nog steeds super blij dat ik er weer op mag!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |