De FP. Zelfs als ik ervoor betaald zou krijgen, kom ik daar nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef XeriuM het volgende:
Heb ik een ban op de FP? Wist ik nog niet
Edit: Zo te zien heb ik geen ban op de FP! Yeeeeeeeeeaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb KLB 1.0 meegemaakt. ben ik nu stoer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze arme generatie die op zal groeien met KLB 2.0 en nooit anders heeft meegemaakt
Alsof ze daarvoor langer moeten klikkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:05 schreef El_Matador het volgende:
Mensen bannen
Mensen voor 4+ jaar bannen
Admins, krijg een leven...
Andere mensen hun vrijheid van meningsuiting ontzeggen... hoe triest is dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Alsof ze daarvoor langer moeten klikken
Dat doen ze niet, ze willen alleen geen stront op hun forum en willen het leuk houden voor iedereen die wel normaal doet. Zat andere fora op internetquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Andere mensen hun vrijheid van meningsuiting ontzeggen... hoe triest is dat?
"de boel bij elkaar houden". Het eeuwige liedje van de Elite. Op FOK! niet anders. Bange mensjes die irl niemand hebben om te commanderen maar online anderen terecht willen wijzen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, ze willen alleen geen stront op hun forum en willen het leuk houden voor iedereen die wel normaal doet. Zat andere fora op internet
Je mag wel op mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef XeriuM het volgende:
Ik ben nog steeds super blij dat ik er weer op mag!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef XeriuM het volgende:
Ik ben nog steeds super blij dat ik er weer op mag!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |