http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.htmlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Superfruit?Zo kom ik wel aan m'n twee stuks fruit per dag ja
Als ik dat berichtje moet geloven, zou ik geen hartziektes of kanker krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.html
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
Ik las vanmiddag in de krant iets over de nieuwste clip van Rihanna (S&M) en een stel tieners die daarover een debat gaan houden. Een van de meningen was dat die manier van seks met pijn gepaard gaat (goh) en dat pijn niet om te genieten was, zoiets.
Die knul heeft het doel van BDSM iig niet begrepen
Ik snap ook niet zo goed wat er in godsnaam fijn is aan jezelf murw laten slaan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.
Pijn en BDSM is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.
Laat ik het anders formuleren, ik begrijp het SM-gedeelte daarin niet.quote:
Och. Ik vind een rollenspel wel leuk. Het kan iets extra's geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
Overigens ben ik ook niet zo'n fan van hang- en sluitwerk in de kamer, dus ik denk dat het BD -gedeelte ook toch wel grotendeels afvalt.
Eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och. Ik vind een rollenspel wel leuk. Het kan iets extra's geven.
Maar dat is dan in mijn ogen ook iets anders dan elkaar vastbinden met enge toestanden waar je dagen later nog striemen van hebt en je de keet door laten meppen voor de lol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer er eerst ff aan te wennen, die dingen zitten meestal voor geen meter als je het niet gewend bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
Gaat de deur open, rolt zo'n chauffeur een nieuwe stoel naar binnen en doet de deur weer dicht. Het is mijn nieuwe lange-rugleuning-stoel omdat ik RSI-homo ben. Maar hij zit voor geen meter. Dag 1200 euro..
Dat is hetzelfde als seks haten omdat het alleen maar knuffelneuken is. Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik kán vastbinden, domineren, blinddoeken enzo best wel cheyl vinden. Maar ik hou niet van pijn, want niet fijn. Dus dan doe je wat je wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
Maar dat is dan in mijn ogen ook iets anders dan elkaar vastbinden met enge toestanden waar je dagen later nog striemen van hebt en je de keet door laten meppen voor de lol.
Het zitvlak kan niet naar voren en daardoor glij ik er vanaf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Probeer er eerst ff aan te wennen, die dingen zitten meestal voor geen meter als je het niet gewend bent.
Ja, maar dat is niet de definitie van BDSM. Wat jij namelijk benoemt zijn dingen die idd wél leuk zijn, maar dat valt voor mij bij lange na niet onder die noemer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als seks haten omdat het alleen maar knuffelneuken is. Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik kán vastbinden, domineren, blinddoeken enzo best wel cheyl vinden. Maar ik hou niet van pijn, want niet fijn. Dus dan doe je wat je wel leuk vindt.
Als een meid die naar een Jason Stathamfilm zit te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zitvlak kan niet naar voren en daardoor glij ik er vanaf..
Nee, die zit samen met mijn catwomanpakje in de was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb jij je zusterpakje nog gewassen mop ?
Doe ik mijn hypochonder-act.
BDSM is in mijn ogen gewoon dominantie en overgeven (niet kotsen) en verder gewoon wat je er zelf van maakt. Touwen, opdrachten, 'geen wil', zijn wat mij betreft wel onderdelen van het spel. Dat je niet meteen een naald in je clit drukt wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de definitie van BDSM. Wat jij namelijk benoemt zijn dingen die idd wél leuk zijn, maar dat valt voor mij bij lange na niet onder die noemer.
Laat ik het zo zeggen, ik kan wel begrijpen dat totale overgave of dominantie tof is.
Maar mishandeling zit ik gewoon niet op te wachten.
Kettingen en een kruis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Krea, ben jij nog op zoek naar wat leuks voor aan de muur?
Voorvocht is een bitch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als een meid die naar een Jason Stathamfilm zit te kijken.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1428540"e:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kettingen en een kruis.
Post maar een link.
Ik ben daar denk ik gewoon anders in. Ik vind het snel overkomen als geweld en dat is het laatste wat ik op zo'n moment wil ervaren. Ik vind de scheidingslijn gewoon heel dun en moeilijk wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
BDSM is in mijn ogen gewoon dominantie en overgeven (niet kotsen) en verder gewoon wat je er zelf van maakt. Touwen, opdrachten, 'geen wil', zijn wat mij betreft wel onderdelen van het spel. Dat je niet meteen een naald in je clit drukt wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die zit samen met mijn catwomanpakje in de was.
Die ik overigens serieus wel eens zou willen hebben als ik ooit carnaval ga vieren. Wat dus nooit is.
Zou jij dat serieus in je woonkamer hangen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1428540&
Ik vind dat serieus heel tof. Niet perse voor in de woonkamer, maar in de computer kamer of zo. Ik zou het ook zo op m'n slaapkamer hangen als dat zou passen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou jij dat serieus in je woonkamer hangen?
Ik niet in elk geval. Beetje maartig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Zou jij dat serieus in je woonkamer hangen?
Huuu! not for mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1428540&
Nee, dan heb ik toch een heel andere smaak wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus heel tof. Niet perse voor in de woonkamer, maar in de computer kamer of zo. Ik zou het ook zo op m'n slaapkamer hangen als dat zou passen.
Huuu zeg je bij een peerd, dit is een koe, Rip.quote:
al was het een konijn, dan had ik nog gehu-dquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huuu zeg je bij een peerd, dit is een koe, Rip.
Ik had wel wat leuke kleine schilderijtjes gezien van een koe en een kip. Dat was 'grappig' geschilderd. Die kon ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
al was het een konijn, dan had ik nog gehu-d
Ik vind Escher ook geweldig! En de werken van Marli Hommel ook. Maar dat is toch een heel andere stijl. Ik denk dat ik het vooral mooi vind omdat ik het zelf denk ik niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik toch een heel andere smaak wat dat betreft.
Ik had in Deventer altijd posters van M.C. Escher in een lijst in de woonkamer hangen. Dat vind ik mooier.
Kan kunst wel waarderen, maar dit vond ik gewoon niet mooi.
Ik vond het leuk omdat je elke keer wel weer wat nieuws ontdekt waardoor het nooit verveelt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Escher ook geweldig! En de werken van Marli Hommel ook. Maar dat is toch een heel andere stijl. Ik denk dat ik het vooral mooi vind omdat ik het zelf denk ik niet zou kunnen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het leuk omdat je elke keer wel weer wat nieuws ontdekt waardoor het nooit verveelt.
Beetman en ik gaan voor de woonkamer een pin-up poster kopen.
Ja, klopt. Je blijft ernaar kijken. Dat, naast dat het gewoon briljante tekeningen zijn, maakt het voor mij heel interessant om te zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het leuk omdat je elke keer wel weer wat nieuws ontdekt waardoor het nooit verveelt.
Beetman en ik gaan voor de woonkamer een pin-up poster kopen.
Zijn dat die zwart wit rode ouderwets uitziende?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de limited edition black swan posters erger mooi
Yep.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
Wat ik ook heel gaaf vind, zijn van die hele oude filmposters.
[ afbeelding ]
Die is idd heel tof ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat die zwart wit rode ouderwets uitziende?
Dat is ook tof ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Puzzelen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Er is hier net iemand van de trein gesprongen.. de lichaamsdelen zie je liggen
Ik heb naast een spoorlijn gewoond die in de buurt van een instelling voor psychiatrische patiënten stond. I've had my share of bodyparts wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoorde het netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind die laatste denk ik het mooistequote:
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Ik zou het serieus gaan bekijken ook, als ik in de buurt zou zijn
Why?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Mja, een soort morbide fascinatie.quote:
Ja, volgens mij weet ik wel waar jij zit... En het is inderdaad beter van niet. Maar toch..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.
Dichterbij kom je niet, maar heb zelf die neiging ook welAl is het verstandiger om niet te doen natuurlijk
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.quote:
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.
Idd. Het is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.
Ik heb wel een fascinatie voor het morbide, met seriemoordernaars en zo, maar om nou live te gaan kijken gaat me echt te ver.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Ik kijk dat soort dingen wel op tv. Ik vind het onbeschoft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Wel altijd een stijve bij de handquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel altijd een stijve bij de hand.
Joh echt ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt in het blauw bij de uitgang van mijn huis. Gewoon, als afsluiter van de ochtend zeg maar.
Mja, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik ben wel een ramptoerist. Als ik ergens langs fiets en er staat brandweer of en ambulance moet ik gewoon even kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een fascinatie voor het morbide, met seriemoordernaars en zo, maar om nou live te gaan kijken gaat me echt te ver.
Je loopt alleen maar in de weg. Ramptoeristen vind ik best treurig dan ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik ben wel een ramptoerist. Als ik ergens langs fiets en er staat brandweer of en ambulance moet ik gewoon even kijken
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
k omdat ik zelf ook niet als attractie bekeken zou willen worden in zo'n geval.
Oh, ik ga echt niet in de weg lopen. Het blijft eigenlijk ook altijd bij even stilstaan, kijken en daarna weer doorfietsen. Het is niet dat ik er sta tot de hulpdiensten weer weg zijn of zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar in de weg. Ramptoeristen vind ik best treurig dan ook.
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plek
Nou ja, als je aangereden wordt heb je weinig keuzequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plek
Kun je ze beter ontbijt geven.quote:
Wou net zeggen, volgens mij wil je dat niet eens zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?
Dat zeg ik niet. Maar net wat Samzz heeft (in mindere mate) een soort van nieuwsgierigheid en fascinatie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?
Ik begrijp het ergens wel, want ik weet nog wel dat die onthoofdingsfilmpjes toen op internet kwamen. Vrienden hadden dat toen gedownload en keken dat ook, dus uit pure nieuwsgierigheid keek ik ook mee. Ik wou dat ik het nooit gezien had. En dat was dan nog een filmpje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar net wat Samzz heeft (in mindere mate) een soort van nieuwsgierigheid en fascinatie.
Weet dat het waarschijnlijk niks positiefs toevoegd, maar de nieuwsgierigheid blijft bestaan.
Dat laatste kan ik me inderdaad ook voorstellen. Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, maar ik ken mezelf, ik zou blijven staan om even te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens wel, want ik weet nog wel dat die onthoofdingsfilmpjes toen op internet kwamen. Vrienden hadden dat toen gedownload en keken dat ook, dus uit pure nieuwsgierigheid keek ik ook mee. Ik wou dat ik het nooit gezien had. En dat was dan nog een filmpje.
Maar ik zou het zelf ook niet echt geweldig vinden als ik halfdood op straat lig en mensen even lekker gaan kijken. En daarom doe ik dat dus ook nooit.
Dat snap ik ook niet. Ik kijk altijd wel wat het is als ik een sirene hoor en de hulpdienst komt langsrijden. Maar nastaren doe ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook niet zo kijker. maar wat ik helemaal niet snap ik mensen die een sirene horen en dan heel geinteresseerd de ambulance nastaren, alsof daaraan al iets te zien is.
Ik begrijp het ergens ook wel hoor, bij mij heeft alleen de gedachte dat ik het niet netjes vind de overhand. Maar een docu over moord en doodslag sla ik ook niet af hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me inderdaad ook voorstellen. Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, maar ik ken mezelf, ik zou blijven staan om even te kijken.
Het is echt een boeiend geluid. 200 keer per dag bij mij voor de deur. En elke keer gaat er een stemmetje in je hoofd te keer: "KIJKEN! JE MOET KIJKEN! MISSCHIEN CRASHT IE OP DE KRUISING!"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook niet zo kijker. maar wat ik helemaal niet snap ik mensen die een sirene horen en dan heel geinteresseerd de ambulance nastaren, alsof daaraan al iets te zien is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n onthoofdingsfilmpje hoef ik echt niet te zien. Dat gesnij enzo. Maar het eindresultaat vind ik dan wel weer interessant.
Ik snap jouw standpunt ook wel. En het is ook niet netjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens ook wel hoor, bij mij heeft alleen de gedachte dat ik het niet netjes vind de overhand. Maar een docu over moord en doodslag sla ik ook niet af hoor.
No shit, sherlockquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Jahoor, t is weer zo ver kut ns heeft weer vertraging, trein weggevallen, geen idee hoe(laat) ik nu thuis kom
Ohja @Samzz, er rijden geen treinen naar E'de
Anders geef je haar een lift! Oh wacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Jahoor, t is weer zo ver kut ns heeft weer vertraging, trein weggevallen, geen idee hoe(laat) ik nu thuis kom
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders geef je haar een lift! Oh wacht.
Oh da's kut.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Hij hoeft nu iig niet meer 1569767 kilometer om te rijden om een stel wijven naar de Ikea te brengen.quote:
Hoe lief dat je me wijf noemtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij hoeft nu iig niet meer 1569767 kilometer om te rijden om een stel wijven naar de Ikea te brengen.
Always look on the bright side!
Ze zit al 3 dagen te piekerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
MissB, ben je nog op die film gekomen trouwens?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
MissB, ben je nog op die film gekomen trouwens?
Wel langer alquote:
Je bent toch ook een wijf, of heb ik wat gemist?quote:
By the way, de NS kan er niks aan doen dat er iemand voor de trein springt, hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Nee, dat ben ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent toch ook een wijf, of heb ik wat gemist?
Ik mis iets?quote:
Ja, coole campy zombiefilm, waar ik een trailer van heb gezien maar verder niks weetquote:
Ja, vanuit Arnhem gaat er eentje rechtstreeks naar Utrecht. Is wel een half uur langer of zo. Ik weet niet of het dat waard is en hoe lang NS erover doet een vervangende trein te regelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis iets?
@kluts, als mogelijk, dan nog niet, k moet nl de andere kant op.
Ik zou via Arnhem kunnen gaan, zou dat schelentrein staat er nu
En MissB ook.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
En MissB ook.
Ik bedoelde het niet negatief hoor.
I knowquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
En MissB ook.
Ik bedoelde het niet negatief hoor.
Wijf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, schande ook dat jij het niet meer weet!
Net als frommes. Maar dan word ik toch liever wijf genoemdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Wijf is gewoon dialect voor vrouw.
Da's geen dialect toch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Wijf is gewoon dialect voor vrouw.
Wat? Dat is kats geen woord voor wijf!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als frommes. Maar dan word ik toch liever wijf genoemd
Jij bent geen haar beterquote:
hehe katsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat? Dat is kats geen woord voor wijf!
Utregs is idd een andere taal.quote:
Het is toch niet typisch utrechts? In amsterdam zeggen we ook gewoon wijf hoor en mijn brabo collega zegt het ookquote:
Owquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, coole campy zombiefilm, waar ik een trailer van heb gezien maar verder niks weet
Ik heb wel eea gedownload nu trouwens:quote:
Frommes is vrouw in het Friesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat? Dat is kats geen woord voor wijf!
Kluts, ik kan niet wennen aan je nieuwe UIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eea gedownload nu trouwens:
Blood Moon Rising
Fido
Daybreak Reprise
Funny Games
In the mouth of Madness
Re-Animator
The Echo
The Dead Pitt
Wolf Creek
En ik ga nog wel eens ff piratebayen, maar ik denk dat het wel goedkomt op zich.
Euyy wijffie kom es ff hier danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is toch niet typisch utrechts? In amsterdam zeggen we ook gewoon wijf hoor en mijn brabo collega zegt het ook
Niet, dr zijn gewoon een paar treinen tussenuit gehaaldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vanuit Arnhem gaat er eentje rechtstreeks naar Utrecht. Is wel een half uur langer of zo. Ik weet niet of het dat waard is en hoe lang NS erover doet een vervangende trein te regelen.
Remake scheen erg goed te zijn en ik heb het voorlopig gehad met japanse horror.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Funny Games remake of origineel Klutsie ?
Maar hij is juist zo leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kluts, ik kan niet wennen aan je nieuwe UI
De remake is wel aardig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Remake scheen erg goed te zijn en ik heb het voorlopig gehad met japanse horror.
Wat niet? Vanuit Arnhem kun je WEL naar Utrecht, via Ede-Wageningen, duurt een uurtje vanuit Deventer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet, dr zijn gewoon een paar treinen tussenuit gehaald![]()
Over 10min gaat mn volgende trein, die komt uit Utc,dus zou t snelste moeten zijn.
Zo mogelijk nog erger.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De remake is wel aardig.
En het origineel is niet japans maar duits.
Je kunt het ook te serieus nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is toch niet typisch utrechts? In amsterdam zeggen we ook gewoon wijf hoor en mijn brabo collega zegt het ook
Oostenrijksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De remake is wel aardig.
En het origineel is niet japans maar duits.
Ik ga het nog wat meer tijd geven, maar hij is zo saai voor een klutsquote:
Klopt, maar ik moet naar Utc Overvecht, niet centraalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat niet? Vanuit Arnhem kun je WEL naar Utrecht, via Ede-Wageningen, duurt een uurtje vanuit Deventer.
Niet als je de film ziet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga het nog wat meer tijd geven, maar hij is zo saai voor een kluts
Niet zo nuilen, deerne.quote:
Geez, veel moeite voor missb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet naar Utc Overvecht, niet centraalMet n uur moet k nu thuis zijn.
Vanuit Centraal kan je naar Overvechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet naar Utc Overvecht, niet centraalMet n uur moet k nu thuis zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo nuilen, deerne.
Dat is dan wel weer dialect.
I don't kiss and tellquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Geez, veel moeite voor missb.
Hoe was jullie date?
Die moest k dus hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit Centraal kan je naar Overvecht
Maar, waarom heeft NS treinen gecancelled? Dat doen ze alleen als er iets gebeurd is. In Enschede is een aanrijding geweest, dus de trein vanuit daar valt sowieso uit.
Ja, dat kontkussen van Peurac waardoor hij in die friendzone kwam toch?quote:
Deerne.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo nuilen, deerne.
Dat is dan wel weer dialect.
Die is dus gecancelled omdat er een held was die treintje wilde koppen. Niet omdat de NS dat zo graag wildequote:
Ik bin nie zoo van da dialect heur, moar als ik mien best dut, dan bin ik da best goed in.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is dus gecancelled omdat er een held was die treintje wilde koppen. Niet omdat de NS dat zo graag wilde
Goed lezenquote:
De topweek is altijd rond de kerst bij den Dolder wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]Hm, vorige week ook een oud collega geweest die ze ergens hebben gevonden. Gaat lekker door zo.
Dialek da vink kats mooi, man.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bin nie zoo van da dialect heur, moar als ik mien best dut, dan bin ik da best goed in.
Je geeft aan dat je niets verteld als je gekissed hebt, wat moet ik anders lezen. Ergo: Je hebt gekissed.quote:
Dat is wel naar idd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]Hm, vorige week ook een oud collega geweest die ze ergens hebben gevonden. Gaat lekker door zo.
op wankelende hakken en vertraging naar huis, wat een kut vrijmiboquote:
Nee, ik zit nog gewoon tot vijf uur op kantoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op wankelende hakken en vertraging naar huis, wat een kut vrijmiboof ben je al thuis?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kontkussen van Peurac waardoor hij in die friendzone kwam toch?
Bij willen ze met de ns naar brussel sturen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik wil niet chatten en daten met volslanke mensen.
T was wel lekkerquote:
Als dat volslanke op zeer specifieke delen zit heb ik geen problemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik wil niet chatten en daten met volslanke mensen.
Ik mag een uitvaartverzekering afsluiten naar eigen wensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij willen ze met de ns naar brussel sturen.
Terwijl ik een hekel heb aan het ov
Jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn favoriete band van het momentquote:
jippie, je zal er met plezier gebruik van kunnen maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag een uitvaartverzekering afsluiten naar eigen wens
Nou ga je gang :quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als dat volslanke op zeer specifieke delen zit heb ik geen problemen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn favoriete band van het moment
Liever een nattequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een, af en toe een bruine tong halen.
Dat zijn mensen die dik zijn, ik heb het over dikke tieten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ga je gang :
http://www.maatjemeer-match.nl
Dikke mensen hebben vaak ook dikke tieten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die dik zijn, ik heb het over dikke tieten.
Gelukkig weet ik dat je een grap maaktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, mijn favoriete band van het moment
Ja je rekening leeghalen en alles op rood.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
Ik ga vanavond naar het Casino, zal ik nu alvast mijn baan opzeggen?
niet slim, ik heb vandaag gelezen dat chocolade erg gezond isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
vreetziekte maar heel verstandig niks in huis gehaald
Dat is nog eens een goede tip!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je rekening leeghalen en alles op rood.
Kan niet misgaan
Alleen puur toch? Ik heb het bericht niet gelezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
niet slim, ik heb vandaag gelezen dat chocolade erg gezond is
Cacao(poeder) dus puur ja denk ik... iig geen verwarmde (saus)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen puur toch? Ik heb het bericht niet gelezen.
Voor jou msquote:
Kan niet anders danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Cacao(poeder) dus puur ja denk ik... iig geen verwarmde (saus)
Ik heb het geduld niet om chocola te verwarmen, gooi het wel zo naar binnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Cacao(poeder) dus puur ja denk ik... iig geen verwarmde (saus)
witte chocola mag ook gewoon eigenlijk geen chocola hetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet anders danIn melk zit veel minder en in wit zit al helemaal geen cacao.
Ik geloof jou op je woordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet anders danIn melk zit veel minder en in wit zit al helemaal geen cacao.
maar je hebt niks zeg je netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet om chocola te verwarmen, gooi het wel zo naar binnen
Nog erger, die producten met cacao-fantasie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
witte chocola mag ook gewoon eigenlijk geen chocola heten
Owjee, weer zo'n vrouw die nooit ergens tevreden mee is. Gewoon liggen en bek dicht, dat zal ge leren!quote:
Eigenlijk niet. Maar het is zo lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
witte chocola mag ook gewoon eigenlijk geen chocola heten
Over het algemeen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geloof jou op je woord
[..]
maar je hebt niks zeg je net
maar dan was er wel actie.... hmmmmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij was toch lichtelijk ontevreden ?
alle drie de soorten chocola door elkaar heenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar het is zo lekker
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij was toch lichtelijk ontevreden ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan was er wel actie.... hmmmm
Deze koekjes zijn daarom de bom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alle drie de soorten chocola door elkaar heen
Daar maak ik altijd apple crumble meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze koekjes zijn daarom de bom.
[ afbeelding ]
Ik ga straks thuis eens een Leffe Triple inschenken, die heb ik wel verdiend vind ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb zo een zin in die borrel zo he..
Die zijn wel lekker jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus we kunnen concluderen dat Peurac nog niet de ''skillz'' heeft om je te bevredigen ?quote:
Naar nasmaakje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga straks thuis eens een Leffe Triple inschenken, die heb ik wel verdiend vind ik.
Morgen krijg je normaal voer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik heb me er weer in laten lullen, straks kfc
Ik wil ook kfcquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
De caloriebom?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je hebt onlangs nog patat met hamburger gegetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:
En dan niet die gore balletjes uit blik, maar zelfgemaakte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tomatensoep a la Kluts, met ballen.
En ik maar uitstellen en uitstellen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat Peurac nog niet de ''skillz'' heeft om je te bevredigen ?
The horror !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar uitstellen en uitstellen...
Ik kijk er nu al naar uit !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan niet die gore balletjes uit blik, maar zelfgemaakte.
Ik heb ook al veel te lang geen ballen gehad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe heb jij ze het liefst?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ook al veel te lang geen ballen gehad.
Oversext wijf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ook al veel te lang geen ballen gehad.
Jij begint over seksquote:
heet natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
Fijn zo'n duitse trein die de straling tegenhoud, dus kut verbinding
@MBt was best succesvol dacht ik
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Oe, een eigen gemaakte balletje is juist zo veel sappiger en lekkerder!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik vind die uit blik veel lekkerder dan zelfgemaakte (zelf nog nooit geprobeerd te maken) maar bij mijn eerdere schoonmoeders en oma's was het altijd zulke droge rommel....
Die uit blik is niet eens te vergelijken. Ik snap niet eens hoe je die echte balletjes echt droog zou kunnen krijgen zelfs.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik vind die uit blik veel lekkerder dan zelfgemaakte (zelf nog nooit geprobeerd te maken) maar bij mijn eerdere schoonmoeders en oma's was het altijd zulke droge rommel....
Zit je hand al in je broek ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En hoe neem je ze tot je? Lik je er eerst zachtjes aan om te proeven of knabbel je rustig?
Als je ze goed bereid jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, een eigen gemaakte balletje is juist zo veel sappiger en lekkerder!
Staps gewijs denken, t begin ging al goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
de resultaten moeten nog blijken he
Drooggekookt door de soep. Ik vond het niets. Niet goed bereid dus. Degene waarvan ik ze geproefd had, waren ook geen enorme keukenprinsessen ofzo.. Krijg van één nog rillingen als ik aan haar eten denkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
Die uit blik is niet eens te vergelijken. Ik snap niet eens hoe je die echte balletjes echt droog zou kunnen krijgen zelfs.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
Balletjes dienen een goede bereiding te hebben om ze op hun lekkerst te krijgen. Net als mossels en pruimen enzo!quote:
Precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Balletjes dienen een goede bereiding te hebben om ze op hun lekkerst te krijgen. Net als mossels en pruimen enzo!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zit je hand al in je broek ?
Dan zit je echt op steenworp afstand zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:13 schreef rival het volgende:
ik ga eten bij holland casino.... zal mij benieuwen
Omdat je zo obvious doet, daarom.quote:
Al het eten moet goed bereid wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Balletjes dienen een goede bereiding te hebben om ze op hun lekkerst te krijgen. Net als mossels en pruimen enzo!
ik weet ergens een 350 euro auto te koop?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
Ja hoor, ook nog eens een sein en overwegstoring naar Amersfoort, had beter kunnen fietsen
Dit ga ik niet eens uitleggen.quote:
barricadeer de deurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit je echt op steenworp afstand zo.
Nee hoor, kom maar een biertje doenquote:
El Taco Mundo ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:13 schreef CherryLips het volgende:
hoe heette die tacotoko in Utrecht ook alweer?
ik ga met werk naar het casino, bedrijfsuitje...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maar een biertje doen.
Ga jij nou ook al achter die 20-jarige meisjes aan ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga met werk naar het casino, bedrijfsuitje...
anders lijkt dat me wel gezellig, en dan graag bij jou op het werk hehe
Zou dat de nieuwe trend zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al achter die 20-jarige meisjes aan ?
OK, nevermind danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga met werk naar het casino, bedrijfsuitje...
anders lijkt dat me wel gezellig, en dan graag bij jou op het werk hehe
Ik ben zelf ook nog in mijn twintiger jaren dus dat magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik geen single meer ben dan!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
20, 18, zolang het maar legaal is toch?
Wat zei Jody Herbal ook al weer over jonge meisjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ahja, anders genoeg tentjes om de hoek dacht ik zo!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, nevermind dan.
Borrel hier is niet vrij toegankelijk.
Geen idee, ik bedenk trends voor trendsetters.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben trendsetter, geen volger.
Doe me eens meer info? Mag per telefoon,ben in staat om nu alles te kopen dat rijdtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet ergens een 350 euro auto te koop?!
paar kleine klusjes nodig voor nieuwe apk, dat lukt je wel...
Dat is 16 alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
20, 18, zolang het maar legaal is toch?
Had ik je anders door het matras getrokken? jij bent toch al veul te oud?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik geen single meer ben dan!
niet echt leukequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
ahja, anders genoeg tentjes om de hoek dacht ik zo!
link in je pm. misschien moet je even aanmelden op de site...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe me eens meer info? Mag per telefoon,ben in staat om nu alles te kopen dat rijdt
: oner bazen plaatje :quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, ik bedenk trends voor trendsetters.
Ik ben al fossiel man.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had ik je anders door het matras getrokken? jij bent toch al veul te oud?
Ja, dat dacht ik al, zo een oude dinosaurus die op het punt staat uit te drogen en uit te sterven...quote:
jamaar... daar ga ik toch ook naar het casino (max euwe dan)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet echt leuke. Ik ga zelf niet voor niets altijd meteen naar het Leidse
.
En dan word je een frigide kier, dat is de volgende stap.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, zo een oude dinosaurus die op het punt staat uit te drogen en uit te sterven...
zo een uitgemergelde kleine kut oma die loopt te zeuren op de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan word je een frigide kier, dat is de volgende stap.
Ik vind kier in dit geval een leuk woordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan word je een frigide kier, dat is de volgende stap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |