http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.htmlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Superfruit?Zo kom ik wel aan m'n twee stuks fruit per dag ja
Als ik dat berichtje moet geloven, zou ik geen hartziektes of kanker krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.html
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
Ik las vanmiddag in de krant iets over de nieuwste clip van Rihanna (S&M) en een stel tieners die daarover een debat gaan houden. Een van de meningen was dat die manier van seks met pijn gepaard gaat (goh) en dat pijn niet om te genieten was, zoiets.
Die knul heeft het doel van BDSM iig niet begrepen
Ik snap ook niet zo goed wat er in godsnaam fijn is aan jezelf murw laten slaan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.
Pijn en BDSM is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.
Laat ik het anders formuleren, ik begrijp het SM-gedeelte daarin niet.quote:
Och. Ik vind een rollenspel wel leuk. Het kan iets extra's geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
Overigens ben ik ook niet zo'n fan van hang- en sluitwerk in de kamer, dus ik denk dat het BD -gedeelte ook toch wel grotendeels afvalt.
Eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och. Ik vind een rollenspel wel leuk. Het kan iets extra's geven.
Maar dat is dan in mijn ogen ook iets anders dan elkaar vastbinden met enge toestanden waar je dagen later nog striemen van hebt en je de keet door laten meppen voor de lol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer er eerst ff aan te wennen, die dingen zitten meestal voor geen meter als je het niet gewend bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
Gaat de deur open, rolt zo'n chauffeur een nieuwe stoel naar binnen en doet de deur weer dicht. Het is mijn nieuwe lange-rugleuning-stoel omdat ik RSI-homo ben. Maar hij zit voor geen meter. Dag 1200 euro..
Dat is hetzelfde als seks haten omdat het alleen maar knuffelneuken is. Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik kán vastbinden, domineren, blinddoeken enzo best wel cheyl vinden. Maar ik hou niet van pijn, want niet fijn. Dus dan doe je wat je wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
Maar dat is dan in mijn ogen ook iets anders dan elkaar vastbinden met enge toestanden waar je dagen later nog striemen van hebt en je de keet door laten meppen voor de lol.
Het zitvlak kan niet naar voren en daardoor glij ik er vanaf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Probeer er eerst ff aan te wennen, die dingen zitten meestal voor geen meter als je het niet gewend bent.
Ja, maar dat is niet de definitie van BDSM. Wat jij namelijk benoemt zijn dingen die idd wél leuk zijn, maar dat valt voor mij bij lange na niet onder die noemer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als seks haten omdat het alleen maar knuffelneuken is. Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik kán vastbinden, domineren, blinddoeken enzo best wel cheyl vinden. Maar ik hou niet van pijn, want niet fijn. Dus dan doe je wat je wel leuk vindt.
Als een meid die naar een Jason Stathamfilm zit te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zitvlak kan niet naar voren en daardoor glij ik er vanaf..
Nee, die zit samen met mijn catwomanpakje in de was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb jij je zusterpakje nog gewassen mop ?
Doe ik mijn hypochonder-act.
BDSM is in mijn ogen gewoon dominantie en overgeven (niet kotsen) en verder gewoon wat je er zelf van maakt. Touwen, opdrachten, 'geen wil', zijn wat mij betreft wel onderdelen van het spel. Dat je niet meteen een naald in je clit drukt wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de definitie van BDSM. Wat jij namelijk benoemt zijn dingen die idd wél leuk zijn, maar dat valt voor mij bij lange na niet onder die noemer.
Laat ik het zo zeggen, ik kan wel begrijpen dat totale overgave of dominantie tof is.
Maar mishandeling zit ik gewoon niet op te wachten.
Kettingen en een kruis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Krea, ben jij nog op zoek naar wat leuks voor aan de muur?
Voorvocht is een bitch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als een meid die naar een Jason Stathamfilm zit te kijken.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1428540"e:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kettingen en een kruis.
Post maar een link.
Ik ben daar denk ik gewoon anders in. Ik vind het snel overkomen als geweld en dat is het laatste wat ik op zo'n moment wil ervaren. Ik vind de scheidingslijn gewoon heel dun en moeilijk wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
BDSM is in mijn ogen gewoon dominantie en overgeven (niet kotsen) en verder gewoon wat je er zelf van maakt. Touwen, opdrachten, 'geen wil', zijn wat mij betreft wel onderdelen van het spel. Dat je niet meteen een naald in je clit drukt wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die zit samen met mijn catwomanpakje in de was.
Die ik overigens serieus wel eens zou willen hebben als ik ooit carnaval ga vieren. Wat dus nooit is.
Zou jij dat serieus in je woonkamer hangen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1428540&
Ik vind dat serieus heel tof. Niet perse voor in de woonkamer, maar in de computer kamer of zo. Ik zou het ook zo op m'n slaapkamer hangen als dat zou passen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou jij dat serieus in je woonkamer hangen?
Ik niet in elk geval. Beetje maartig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Zou jij dat serieus in je woonkamer hangen?
Huuu! not for mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1428540&
Nee, dan heb ik toch een heel andere smaak wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus heel tof. Niet perse voor in de woonkamer, maar in de computer kamer of zo. Ik zou het ook zo op m'n slaapkamer hangen als dat zou passen.
Huuu zeg je bij een peerd, dit is een koe, Rip.quote:
al was het een konijn, dan had ik nog gehu-dquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huuu zeg je bij een peerd, dit is een koe, Rip.
Ik had wel wat leuke kleine schilderijtjes gezien van een koe en een kip. Dat was 'grappig' geschilderd. Die kon ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
al was het een konijn, dan had ik nog gehu-d
Ik vind Escher ook geweldig! En de werken van Marli Hommel ook. Maar dat is toch een heel andere stijl. Ik denk dat ik het vooral mooi vind omdat ik het zelf denk ik niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik toch een heel andere smaak wat dat betreft.
Ik had in Deventer altijd posters van M.C. Escher in een lijst in de woonkamer hangen. Dat vind ik mooier.
Kan kunst wel waarderen, maar dit vond ik gewoon niet mooi.
Ik vond het leuk omdat je elke keer wel weer wat nieuws ontdekt waardoor het nooit verveelt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Escher ook geweldig! En de werken van Marli Hommel ook. Maar dat is toch een heel andere stijl. Ik denk dat ik het vooral mooi vind omdat ik het zelf denk ik niet zou kunnen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het leuk omdat je elke keer wel weer wat nieuws ontdekt waardoor het nooit verveelt.
Beetman en ik gaan voor de woonkamer een pin-up poster kopen.
Ja, klopt. Je blijft ernaar kijken. Dat, naast dat het gewoon briljante tekeningen zijn, maakt het voor mij heel interessant om te zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het leuk omdat je elke keer wel weer wat nieuws ontdekt waardoor het nooit verveelt.
Beetman en ik gaan voor de woonkamer een pin-up poster kopen.
Zijn dat die zwart wit rode ouderwets uitziende?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de limited edition black swan posters erger mooi
Yep.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
Wat ik ook heel gaaf vind, zijn van die hele oude filmposters.
[ afbeelding ]
Die is idd heel tof ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat die zwart wit rode ouderwets uitziende?
Dat is ook tof ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Puzzelen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Er is hier net iemand van de trein gesprongen.. de lichaamsdelen zie je liggen
Ik heb naast een spoorlijn gewoond die in de buurt van een instelling voor psychiatrische patiënten stond. I've had my share of bodyparts wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoorde het netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind die laatste denk ik het mooistequote:
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Ik zou het serieus gaan bekijken ook, als ik in de buurt zou zijn
Why?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Mja, een soort morbide fascinatie.quote:
Ja, volgens mij weet ik wel waar jij zit... En het is inderdaad beter van niet. Maar toch..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.
Dichterbij kom je niet, maar heb zelf die neiging ook welAl is het verstandiger om niet te doen natuurlijk
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.quote:
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.
Idd. Het is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.
Ik heb wel een fascinatie voor het morbide, met seriemoordernaars en zo, maar om nou live te gaan kijken gaat me echt te ver.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Ik kijk dat soort dingen wel op tv. Ik vind het onbeschoft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Wel altijd een stijve bij de handquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel altijd een stijve bij de hand.
Joh echt ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt in het blauw bij de uitgang van mijn huis. Gewoon, als afsluiter van de ochtend zeg maar.
Mja, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik ben wel een ramptoerist. Als ik ergens langs fiets en er staat brandweer of en ambulance moet ik gewoon even kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een fascinatie voor het morbide, met seriemoordernaars en zo, maar om nou live te gaan kijken gaat me echt te ver.
Je loopt alleen maar in de weg. Ramptoeristen vind ik best treurig dan ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik ben wel een ramptoerist. Als ik ergens langs fiets en er staat brandweer of en ambulance moet ik gewoon even kijken
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
k omdat ik zelf ook niet als attractie bekeken zou willen worden in zo'n geval.
Oh, ik ga echt niet in de weg lopen. Het blijft eigenlijk ook altijd bij even stilstaan, kijken en daarna weer doorfietsen. Het is niet dat ik er sta tot de hulpdiensten weer weg zijn of zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar in de weg. Ramptoeristen vind ik best treurig dan ook.
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plek
Nou ja, als je aangereden wordt heb je weinig keuzequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plek
Kun je ze beter ontbijt geven.quote:
Wou net zeggen, volgens mij wil je dat niet eens zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?
Dat zeg ik niet. Maar net wat Samzz heeft (in mindere mate) een soort van nieuwsgierigheid en fascinatie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?
Ik begrijp het ergens wel, want ik weet nog wel dat die onthoofdingsfilmpjes toen op internet kwamen. Vrienden hadden dat toen gedownload en keken dat ook, dus uit pure nieuwsgierigheid keek ik ook mee. Ik wou dat ik het nooit gezien had. En dat was dan nog een filmpje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar net wat Samzz heeft (in mindere mate) een soort van nieuwsgierigheid en fascinatie.
Weet dat het waarschijnlijk niks positiefs toevoegd, maar de nieuwsgierigheid blijft bestaan.
Dat laatste kan ik me inderdaad ook voorstellen. Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, maar ik ken mezelf, ik zou blijven staan om even te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens wel, want ik weet nog wel dat die onthoofdingsfilmpjes toen op internet kwamen. Vrienden hadden dat toen gedownload en keken dat ook, dus uit pure nieuwsgierigheid keek ik ook mee. Ik wou dat ik het nooit gezien had. En dat was dan nog een filmpje.
Maar ik zou het zelf ook niet echt geweldig vinden als ik halfdood op straat lig en mensen even lekker gaan kijken. En daarom doe ik dat dus ook nooit.
Dat snap ik ook niet. Ik kijk altijd wel wat het is als ik een sirene hoor en de hulpdienst komt langsrijden. Maar nastaren doe ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook niet zo kijker. maar wat ik helemaal niet snap ik mensen die een sirene horen en dan heel geinteresseerd de ambulance nastaren, alsof daaraan al iets te zien is.
Ik begrijp het ergens ook wel hoor, bij mij heeft alleen de gedachte dat ik het niet netjes vind de overhand. Maar een docu over moord en doodslag sla ik ook niet af hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me inderdaad ook voorstellen. Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, maar ik ken mezelf, ik zou blijven staan om even te kijken.
Het is echt een boeiend geluid. 200 keer per dag bij mij voor de deur. En elke keer gaat er een stemmetje in je hoofd te keer: "KIJKEN! JE MOET KIJKEN! MISSCHIEN CRASHT IE OP DE KRUISING!"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook niet zo kijker. maar wat ik helemaal niet snap ik mensen die een sirene horen en dan heel geinteresseerd de ambulance nastaren, alsof daaraan al iets te zien is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n onthoofdingsfilmpje hoef ik echt niet te zien. Dat gesnij enzo. Maar het eindresultaat vind ik dan wel weer interessant.
Ik snap jouw standpunt ook wel. En het is ook niet netjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens ook wel hoor, bij mij heeft alleen de gedachte dat ik het niet netjes vind de overhand. Maar een docu over moord en doodslag sla ik ook niet af hoor.
No shit, sherlockquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Jahoor, t is weer zo ver kut ns heeft weer vertraging, trein weggevallen, geen idee hoe(laat) ik nu thuis kom
Ohja @Samzz, er rijden geen treinen naar E'de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |