Puzzelen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Er is hier net iemand van de trein gesprongen.. de lichaamsdelen zie je liggen
Ik heb naast een spoorlijn gewoond die in de buurt van een instelling voor psychiatrische patiënten stond. I've had my share of bodyparts wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoorde het netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind die laatste denk ik het mooistequote:
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Ik zou het serieus gaan bekijken ook, als ik in de buurt zou zijn
Why?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Mja, een soort morbide fascinatie.quote:
Ja, volgens mij weet ik wel waar jij zit... En het is inderdaad beter van niet. Maar toch..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.
Dichterbij kom je niet, maar heb zelf die neiging ook welAl is het verstandiger om niet te doen natuurlijk
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.quote:
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.
Idd. Het is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.
Ik heb wel een fascinatie voor het morbide, met seriemoordernaars en zo, maar om nou live te gaan kijken gaat me echt te ver.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Ik kijk dat soort dingen wel op tv. Ik vind het onbeschoft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Wel altijd een stijve bij de handquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
Wat ik ook heel gaaf vind, zijn van die hele oude filmposters.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel altijd een stijve bij de hand.
Joh echt ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt in het blauw bij de uitgang van mijn huis. Gewoon, als afsluiter van de ochtend zeg maar.
Mja, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik ben wel een ramptoerist. Als ik ergens langs fiets en er staat brandweer of en ambulance moet ik gewoon even kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een fascinatie voor het morbide, met seriemoordernaars en zo, maar om nou live te gaan kijken gaat me echt te ver.
Je loopt alleen maar in de weg. Ramptoeristen vind ik best treurig dan ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik ben wel een ramptoerist. Als ik ergens langs fiets en er staat brandweer of en ambulance moet ik gewoon even kijken
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
k omdat ik zelf ook niet als attractie bekeken zou willen worden in zo'n geval.
Oh, ik ga echt niet in de weg lopen. Het blijft eigenlijk ook altijd bij even stilstaan, kijken en daarna weer doorfietsen. Het is niet dat ik er sta tot de hulpdiensten weer weg zijn of zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar in de weg. Ramptoeristen vind ik best treurig dan ook.
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plek
Nou ja, als je aangereden wordt heb je weinig keuzequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de trein springen of iets anders op een openbare plek
Kun je ze beter ontbijt geven.quote:
Wou net zeggen, volgens mij wil je dat niet eens zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?
Dat zeg ik niet. Maar net wat Samzz heeft (in mindere mate) een soort van nieuwsgierigheid en fascinatie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het geval van een ongeluk dan he. En dan nog trouwens, wordt je er nou echt blij van dat je dat gezien hebt?
Ik begrijp het ergens wel, want ik weet nog wel dat die onthoofdingsfilmpjes toen op internet kwamen. Vrienden hadden dat toen gedownload en keken dat ook, dus uit pure nieuwsgierigheid keek ik ook mee. Ik wou dat ik het nooit gezien had. En dat was dan nog een filmpje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar net wat Samzz heeft (in mindere mate) een soort van nieuwsgierigheid en fascinatie.
Weet dat het waarschijnlijk niks positiefs toevoegd, maar de nieuwsgierigheid blijft bestaan.
Dat laatste kan ik me inderdaad ook voorstellen. Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, maar ik ken mezelf, ik zou blijven staan om even te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens wel, want ik weet nog wel dat die onthoofdingsfilmpjes toen op internet kwamen. Vrienden hadden dat toen gedownload en keken dat ook, dus uit pure nieuwsgierigheid keek ik ook mee. Ik wou dat ik het nooit gezien had. En dat was dan nog een filmpje.
Maar ik zou het zelf ook niet echt geweldig vinden als ik halfdood op straat lig en mensen even lekker gaan kijken. En daarom doe ik dat dus ook nooit.
Dat snap ik ook niet. Ik kijk altijd wel wat het is als ik een sirene hoor en de hulpdienst komt langsrijden. Maar nastaren doe ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook niet zo kijker. maar wat ik helemaal niet snap ik mensen die een sirene horen en dan heel geinteresseerd de ambulance nastaren, alsof daaraan al iets te zien is.
Ik begrijp het ergens ook wel hoor, bij mij heeft alleen de gedachte dat ik het niet netjes vind de overhand. Maar een docu over moord en doodslag sla ik ook niet af hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me inderdaad ook voorstellen. Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, maar ik ken mezelf, ik zou blijven staan om even te kijken.
Het is echt een boeiend geluid. 200 keer per dag bij mij voor de deur. En elke keer gaat er een stemmetje in je hoofd te keer: "KIJKEN! JE MOET KIJKEN! MISSCHIEN CRASHT IE OP DE KRUISING!"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook niet zo kijker. maar wat ik helemaal niet snap ik mensen die een sirene horen en dan heel geinteresseerd de ambulance nastaren, alsof daaraan al iets te zien is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n onthoofdingsfilmpje hoef ik echt niet te zien. Dat gesnij enzo. Maar het eindresultaat vind ik dan wel weer interessant.
Ik snap jouw standpunt ook wel. En het is ook niet netjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens ook wel hoor, bij mij heeft alleen de gedachte dat ik het niet netjes vind de overhand. Maar een docu over moord en doodslag sla ik ook niet af hoor.
No shit, sherlockquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Jahoor, t is weer zo ver kut ns heeft weer vertraging, trein weggevallen, geen idee hoe(laat) ik nu thuis kom
Ohja @Samzz, er rijden geen treinen naar E'de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |