http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.htmlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Superfruit?Zo kom ik wel aan m'n twee stuks fruit per dag ja
Als ik dat berichtje moet geloven, zou ik geen hartziektes of kanker krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)meeste-fruit---.html
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
Ik las vanmiddag in de krant iets over de nieuwste clip van Rihanna (S&M) en een stel tieners die daarover een debat gaan houden. Een van de meningen was dat die manier van seks met pijn gepaard gaat (goh) en dat pijn niet om te genieten was, zoiets.
Die knul heeft het doel van BDSM iig niet begrepen
Ik snap ook niet zo goed wat er in godsnaam fijn is aan jezelf murw laten slaan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.
Pijn en BDSM is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom heb ik BDSM ook nooit begrepen.
Laat ik het anders formuleren, ik begrijp het SM-gedeelte daarin niet.quote:
Och. Ik vind een rollenspel wel leuk. Het kan iets extra's geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
Overigens ben ik ook niet zo'n fan van hang- en sluitwerk in de kamer, dus ik denk dat het BD -gedeelte ook toch wel grotendeels afvalt.
Eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och. Ik vind een rollenspel wel leuk. Het kan iets extra's geven.
Maar dat is dan in mijn ogen ook iets anders dan elkaar vastbinden met enge toestanden waar je dagen later nog striemen van hebt en je de keet door laten meppen voor de lol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer er eerst ff aan te wennen, die dingen zitten meestal voor geen meter als je het niet gewend bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
Gaat de deur open, rolt zo'n chauffeur een nieuwe stoel naar binnen en doet de deur weer dicht. Het is mijn nieuwe lange-rugleuning-stoel omdat ik RSI-homo ben. Maar hij zit voor geen meter. Dag 1200 euro..
Dat is hetzelfde als seks haten omdat het alleen maar knuffelneuken is. Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik kán vastbinden, domineren, blinddoeken enzo best wel cheyl vinden. Maar ik hou niet van pijn, want niet fijn. Dus dan doe je wat je wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
Maar dat is dan in mijn ogen ook iets anders dan elkaar vastbinden met enge toestanden waar je dagen later nog striemen van hebt en je de keet door laten meppen voor de lol.
Het zitvlak kan niet naar voren en daardoor glij ik er vanaf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Probeer er eerst ff aan te wennen, die dingen zitten meestal voor geen meter als je het niet gewend bent.
Ja, maar dat is niet de definitie van BDSM. Wat jij namelijk benoemt zijn dingen die idd wél leuk zijn, maar dat valt voor mij bij lange na niet onder die noemer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als seks haten omdat het alleen maar knuffelneuken is. Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik kán vastbinden, domineren, blinddoeken enzo best wel cheyl vinden. Maar ik hou niet van pijn, want niet fijn. Dus dan doe je wat je wel leuk vindt.
Als een meid die naar een Jason Stathamfilm zit te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zitvlak kan niet naar voren en daardoor glij ik er vanaf..
Nee, die zit samen met mijn catwomanpakje in de was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb jij je zusterpakje nog gewassen mop ?
Doe ik mijn hypochonder-act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |