Als ze gaan schieten, denk ik dat de menigte ff een face tot face met de snipers gaat organiseren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja, alex paleis is ook wat ik zei, dus daar had ik t over. Denk dat het ze heel veel uitmaakt als dat gebeurt eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne @gamaleid Protesters at TV building passed first barrier. Army did not stop them, warned them of Republican Guard inside. #Jan25
Prima, maar internationale druk (en straks internationale hulp bij opbouw democratie) kan geen kwaad (en misschien wel noodzakelijk) denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, nu doet hij wel coherent spreken. Dit moet voor & door de Egyptenaren zelf gebeuren.
Daar krijg je het toch wel een beetje koud van... Naar idee om daar naar binnen te lopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze gaan schieten, denk ik dat de menigte ff een face tot face met de snipers gaat organiseren.
[..]
, maar ook eng als ze naar binnen gaan
vergeet niet dat de Republikeinse Garde zelf ook tanks en ander materieel heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze gaan schieten, denk ik dat de menigte ff een face tot face met de snipers gaat organiseren.
[..]
, maar ook eng als ze naar binnen gaan
ik den het ook niet , maar leger waarchuwd ze dus nu alleen , wat nou als die "garde"gaat schieten ( ongeacht of ze "naar binnen stormden ' ) wat zou het leger doen dan ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Die gaan geen handjes schudden met de demonstranten,,
die plaatjes zie ik allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gebeurd daar?..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het ook, maar misschien moeten ze zich de komende uren even onthouden van commentaar. Anders krijg je waarschijnlijk weer tegenstrijdige geluiden waar niemand bij gebaat is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Prima, maar internationale druk (en straks internationale hulp bij opbouw democratie) kan geen kwaad (en misschien wel noodzakelijk) denk ik.
Hetzelfde als ze tegen de "thugs"/agent in burger deden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik den het ook niet , maar leger waarchuwd ze dus nu alleen , wat nou als die "garde"gaat schieten ( ongeacht of ze "naar binnen stormden ' ) wat zou het leger doen dan ?
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die plaatjes zie ik allemaal niet hoor
Karma?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
caps? ( waarom zie ik die in 1 x niet meer)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef t-8one het volgende:
[..]
Hetzelfde als ze tegen de "thugs"/agent in burger deden?
niets....
Nee, noch maakt het ene zier uit. Schijnt dat hij sowieso veel tijd doorbrengt @ Sharmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef -jos- het volgende:
Zijn de berichten dat Mubarak gevlucht is bevestigd?
Welke browser gebruik jij?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
caps? ( waarom zie ik die in 1 x niet meer)
Hij is niet gevlucht, hij zit gewoon in z'n weekendverblijf aan zee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef -jos- het volgende:
Zijn de berichten dat Mubarak gevlucht is bevestigd?
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
Ik kan pas sinds nu op internet vandaag
Is er wat gebeurd?
heb ze tot uur geleden ongeveer gewoon gezienquote:
Even lezen, bedankt 14.gifquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Egypte: Actiebereidheid bij protesten
Even herstarten, je pc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
heb ze tot uur geleden ongeveer gewoon gezienopera , maar daarvoor ging gewoon goed, zelfde browser .. pc maakt ook steeds meer lawaai en word steeds trager grlmbl
http://www.google.nl/url?(...)BLObz3M84NHYPJA2dMgQquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh?? ik snap en niet
ja ik weet wel wat betekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://www.google.nl/url?(...)BLObz3M84NHYPJA2dMgQ
na uitleg issie niet grappig meer... Dus je mag er ff over denkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ik weet wel wat betekendmaar hij komt ff niet door hier , waar die dan op sloeg ? dat ik die caps niet kan zien ?
tijd voor pauze denk ik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |