Nee, als ie weg is wordt dat gezien als vluchten, hij is debiel maar wel erg trots. Dus echt weggegaan is ie niet. Het gerucht de wereld in helpen is wel logisch. Om vervolgens het tegenovergestelde gerucht de wereld in te helpen. Dat is tot nu toe hoe ze werken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Trachten de mensen bij het paleis weg te krijgen.
Ze zijn al lang bij dat gebouw... echt al meerdere dagen hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef RvLaak het volgende:
ok, bevestigd... Demonstranten zelf hebben de blokkade van Tahrir richting staats-tv omver geworpen
Capo drinken met GDP gozert?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef Muridae het volgende:
[..]
Waar is de Egyptische Chuck Norris ?
Wellicht nieuwe of andere blokkadequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ze zijn al lang bij dat gebouw... echt al meerdere dagen hoor.
Dat zou wel kunnen. Je zegt bevestigd, bron?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wellicht nieuwe of andere blokkade
verslaggever van AJE die het live gezien heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Je zegt bevestigd, bron?
Ja das wel boeiend idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
verslaggever van AJE die het live gezien heb.
Verder niet erg interessant, maar wel leuk detail. Het leger heeft de blokkade dus niet verwijdert.
Ben benieuwd wat het leger doet als de demonstranten het prikkeldraad zelf afbreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC at Presidential Palace. The area is closed off, tanks and barbed wire. Several different marches converging. #Jan25 #Egypt
Staan ook al dagen klaar, toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef raistlin6 het volgende:
snipers staan klaar in presidentieel paleis Alexandrië, demonstranten onderweg ernaartoe.
(AJE infobalk)
Kan wel, maar niet in combi met demonstranten aanwezig.quote:
Klinkt misschien hard, maar een kogel meer of minder maakt de demonstranten ook weinig meer uit denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Kan wel, maar niet in combi met demonstranten aanwezig.
Ghonim is echt een beetje in de war denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Ghonim Wael Ghonim
Dear Western Governments, You've been silent for 30 years supporting the regime that was oppressing us. Please don't get involved now #Jan25
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ja, alex paleis is ook wat ik zei, dus daar had ik t over. Denk dat het ze heel veel uitmaakt als dat gebeurt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard, maar een kogel meer of minder maakt de demonstranten ook weinig meer uit denk ik.
Snipers staan trouwen @ (of ook) Alex paleis
nee, nu doet hij wel coherent spreken. Dit moet voor & door de Egyptenaren zelf gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ghonim is echt een beetje in de war denk ik.
Die gaan geen handjes schudden met de demonstranten,,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne @gamaleid Protesters at TV building passed first barrier. Army did not stop them, warned them of Republican Guard inside. #Jan25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |