Staan ook al dagen klaar, toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef raistlin6 het volgende:
snipers staan klaar in presidentieel paleis Alexandrië, demonstranten onderweg ernaartoe.
(AJE infobalk)
Kan wel, maar niet in combi met demonstranten aanwezig.quote:
Klinkt misschien hard, maar een kogel meer of minder maakt de demonstranten ook weinig meer uit denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Kan wel, maar niet in combi met demonstranten aanwezig.
Ghonim is echt een beetje in de war denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Ghonim Wael Ghonim
Dear Western Governments, You've been silent for 30 years supporting the regime that was oppressing us. Please don't get involved now #Jan25
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ja, alex paleis is ook wat ik zei, dus daar had ik t over. Denk dat het ze heel veel uitmaakt als dat gebeurt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard, maar een kogel meer of minder maakt de demonstranten ook weinig meer uit denk ik.
Snipers staan trouwen @ (of ook) Alex paleis
nee, nu doet hij wel coherent spreken. Dit moet voor & door de Egyptenaren zelf gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ghonim is echt een beetje in de war denk ik.
Die gaan geen handjes schudden met de demonstranten,,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne @gamaleid Protesters at TV building passed first barrier. Army did not stop them, warned them of Republican Guard inside. #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |