abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:03:11 #201
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92679637
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Ijscodude het volgende:

Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?
Omdat vrouwen nu eenmaal geen homogene groep robots zijn. Begrijp mij niet verkeerd, het kan geen kwaad na te denken over wát je zoal zegt, maar het idee dat je met wat "succeszinnetjes" de vrouwenharten gaat veroveren is een illusie.
Overal verstand van.
pi_92679644
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Niveau daalt verder. Meisjes versieren voor brugklassertjes is een topic verder op.
Als je goed leest (wat je blijkbaar moeilijk vindt) zie je dat het gericht is aan de beginnelingen. Ik heb zelfs richard genoemd...
En jij bent zeker een echte adonis waar alle vrouwen zich vrijwillig voor uitkleden.. sorry dat wij niet gemeten zijn aan jouw niveau internet-held :')
pi_92680174
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Fuck, ik kijk een dag niet en het volgende topic is al weer over de helft!
Je hebt niet zoveel gemist hoor :)
There is a long line down from heaven.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:19:33 #204
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92680197
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Als je goed leest (wat je blijkbaar moeilijk vindt) zie je dat het gericht is aan de beginnelingen. Ik heb zelfs richard genoemd...
En jij bent zeker een echte adonis waar alle vrouwen zich vrijwillig voor uitkleden.. sorry dat wij niet gemeten zijn aan jouw niveau internet-held :')
Als je echt gelooft in het effect van succeszinnetjes wil ik je feestje niet verstoren, ik zou zeggen - schrijf ze op want anders vergeet je ze nog. Ook precies timen hoe-en-waar je de complimentjes plaatst en incasseert - succes er mee.

Overigens plaats jij jezelf in de "gevorderden" klas, aangezien je "beginnelingen" toespreekt. Waarom is het zo dat mensen die zichzelf tegenspreken - anderen verwijten niet te kunnen lezen?
Overal verstand van.
pi_92680230
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Je hebt niet zoveel gemist hoor :)
Nee volgens mij alleen maar gezeur van iemand die zich zelf lelijk vond en de discussie tussen kasta en seven :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92680276
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee volgens mij alleen maar gezeur van iemand die zich zelf lelijk vond en de discussie tussen kasta en seven :P
Precies :) En dan waren de discussies tussen kasta en seven nog het hoogtepunt.

Maar nu ben jij er weer :P
pi_92680369
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:21 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Precies :) En dan waren de discussies tussen kasta en seven nog het hoogtepunt.

Maar nu ben jij er weer :P
Haha maar aan mij heb je niet zo veel.. :P Niet als het gaat om daten, want dat is alweer even geleden!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92680648
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha maar aan mij heb je niet zo veel.. :P Niet als het gaat om daten, want dat is alweer even geleden!
Ach bij mij ook hoor :) Is niet erg :P
pi_92680777
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Seven. het volgende:

Maar natuurlijk ligt het aan jou. Jij neemt geen genoegen met normale meisjes. Jij ben net als al die vrouwen die op klootzakken vallen. Chicks daten waarvan je direct weet dat ze toch niet goed genoeg zullen blijken op termijn. Dus zolang je De Perfecte Vrouw niet tegenkomt, vul je het emotionele gat (hihi) met wijven die jij kunt dumpen opdat je jezelf nóg briljanter kunt voelen.
Nou nee, integendeel zelfs eigenlijk...
Ik bedoel, ik bevind me vreemd genoeg in de luxepositie dat ik behoorlijk veel keuze heb wat betreft datingmateriaal.
"Normale meisjes" zoals jij ze noemt, in het begin sprak ik daar ook mee af.
Naarmate ik de datingmarkt echter beter leerde kennen, ben ik dus ook kritischer geworden.
Oftewel, de vrouwen waar ik vroeger nog wel op hoop van zegen mee afsprak, die vallen vrijwel direct al af waardoor alleen de échte toppertjes overblijven.
Ik merk dan ook dat het klik-percentage de afgelopen dates dan ook behoorlijk hoog lag.

Maar kennelijk kan het bovenstaande proces nog verder geoptimaliseerd worden, anders had ik immers al een relatie gehad.
Waarbij ik moet zeggen dat bij de al eerder genoemde date die kans nog steeds levensgroot is hoor :o.

Ik bedoel, ik durf mezelf toch wel intelligent te noemen. En reëel. En rationeel/berekenend.
Dus waarom zou ik dan energie/resources besteden aan vrouwen die ik bij voorbaat kansloos acht?
Vanwege de seks? Mweh, nee.
Ten eerste omdat ik een verwend kutkind ben en 5 smsjes dus al voldoende zou zijn om vanavond nog 5 vrouwen in m'n bed te hebben.
En daarnaast ook simpelweg omdat de "gemiddelde vrouw" me seksueel niet echt zal bekoren, dus dan kan ik beter 1 van die 5 dames smsen omdat ik daarbij wél weet wat ik krijg.

Waarom dan? Om nieuwe mensen te leren kennen?
Mweh, dan duik ik liever de kroeg in en spreek ik daar iemand aan waarbij ik ook nog het voordeel heb dat ik haar direct "live" zie en dus ook de uitstraling mee kan nemen.

Korte kosten/baten analyse leert dan ook dat daten als simplistische ego-streling op zijn minst onrendabel en kapitaalvernietiging is.

Dus nee, ik date écht met als uitgangspunt een geweldige vrouw tegen te komen waar ik nog lang en gelukkig mee leef.

De laatste en enige keer dat ik nog te porren was voor een "vermakelijke" date waren eigenlijk jij en _Cue. En dat was dan ook vooral zodat het gehele "Kasta-mysterie" (:').) eens opgehelderd zou worden :Y).
I was an atheist until I realized I was God
pi_92681207
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Denk aan zeer dun iemand met een wit/bleek , akelig smal gezicht opvallend asymmetrisch, die 10 jaar jonger wordt geschat type zombie/aids patient.
Hahaha, zo zie ik er ook uit man; ben een behoorlijke nerd dus daglicht zie ik nauwelijks en heb daarnaast ook al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien.
En ik word notabene minimaal 5 jaar ouder geschat vanwege m'n doorgerookte, bijna lederen huid :Y).

Maar hoor je mij er over zeiken?
pi_92681250
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef kastanova het volgende:
Hahaha, zo zie ik er ook uit man; heb al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien en ben een nerd dus daglicht zie ik ook nauwelijks.
En ik word notabene minimaal 5 jaar ouder geschat vanwege m'n doorgerookte, bijna lederen huid.

Ik heb meteen een heel ander beeld van jou :D
pi_92681265
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hahaha, zo zie ik er ook uit man; ben een behoorlijke nerd dus daglicht zie ik nauwelijks en heb daarnaast ook al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien.
En ik word notabene minimaal 5 jaar ouder geschat vanwege m'n doorgerookte, bijna lederen huid :Y).

Haha, je weet niet hoe hij er echt uitziet natuurlijk :P

Ik mag ook wel een zonnebankje weer gebruiken trouwens haha.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:28:21 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92682490
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:37 schreef kastanova het volgende:

De laatste en enige keer dat ik nog te porren was voor een "vermakelijke" date waren eigenlijk jij en _Cue. En dat was dan ook vooral zodat het gehele "Kasta-mysterie" (:').) eens opgehelderd zou worden :Y).
Helaas, helaas :D
pi_92683211
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik heb meteen een heel ander beeld van jou :D
Oeh, oeh, dan heb ik nog een leuke toevoeging! :D.

Een half jaar geleden kreeg ik ineens een witte plek in m'n baard :-o.
Ik heb vrij donker haar, dus valt direct op zodra ik ook maar een klein beetje stoppels krijg.
In eerste instantie dacht ik dan ook "Wtf, schurft! :o."
Maar ach boeien, dat trekt vast vanzelf wel weer weg :Y).

Toen ik echter een luie scheerweek had en de baard langer werd, zag ik dat het geen schurft/schimmel/whatever was, maar daadwerkelijk spíerwitte haren :o.

Long story short, hij breidt zichzelf ook uit (8>.
Waar het ooit begon met een plekje van +/- 1,5 cm² onder m'n kin, groeide het uit tot 2,5cm².
Vervolgens nam hij een sprongetje naar een plek iets verder op en die is ook steeds groter aan het worden.

Best grappig op zich aangezien ik bij dates veelal te lui (en niet ijdel genoeg) ben om me te scheren en de vrouwen in kwestie dus iemand ontmoeten die schurft ofzo op zijn kin lijkt te hebben :D.
But who gives a fuck? Als dat me immers m'n date al zou kosten omdat ze te timide is om er gewoon naar te vragen, is het sowieso al geen vrouw voor mij :Y).

Dermatoloog van een vriend die hetzelfde had beweert overigens dat het puur en alleen door (werk)stress komt :o.

En aangezien ik mijn lelijkheid wél ondersteun met plaatjes, here you go.
Vanwege m'n recente scheerbeurt valt het contrast helaas tegen, maar puur even voor het idee:

pi_92683351
Ik zie een roodkruisje als baard :P
pi_92683580
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?
Omdat zoiets vanuit jezelf en dus op natuurlijke wijze moet gaan.
Mensen die dergelijke tips willen gaan toepassen, doen het logischerwijs níet van nature.
Als ze dat al wel zouden doen, zouden ze immers niets meer hebben aan de tip in kwestie :Y).

En dan vallen ze dus ook genadeloos door de mand als de vrouw niet precies zo reageert als ze zou moeten.

Voorbeeldje?
Tip-opvolger: Haha, boswandeling... Saaie doos!
*wacht tot ze zich smachtend in zijn armen werpt*

Zij: Euuhm, noem je me nou een doos?!

*Tip-opvolger denkt dat hij de lijn verder door moet trekken*
Tip-opvolger: Euuuh.. Ja! HAHAHA! DOOS!

Zij: Zit je nou ruzie te zoeken of wat?
Tip-opvolger: Ja! Ik zoek graag ruzie met dozen!
Zij: Dude, waar ben je in godsnaam mee bezig?!

*Tip-opvolger vraagt zich af waar het mis ging :?.*
Tip-opvolger: Nou euh.. Laat ook maar trouwens... :@.

En vervolgens komt GlenSpey hier weer klagen dat onze tips volledig kut en fake zijn :').
pi_92686473
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef kastanova het volgende:

daadwerkelijk spíerwitte haren
Als een man dat bij zijn slapen heeft, kan dat erg sexy zijn :D
pi_92688045
@kasta: wat is volgens jou dan dé manier om chickies te hosselen?
pi_92688058
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Als een man dat bij zijn slapen heeft, kan dat erg sexy zijn :D
Op de kin is het echter níet sexy...
Zoals een moedervlekje boven de lippen sexy kan zijn bij een vrouw, maar een harige moedervlek op haar wang of kin niet :Y).
pi_92688106
Bij een vrouw vind ik het erg mooi als ze lichte sproetjes heeft.. schattig!:D
pi_92688445
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
Op de kin is het echter níet sexy...
Zoals een moedervlekje boven de lippen sexy kan zijn bij een vrouw, maar een harige moedervlek op haar wang of kin niet :Y).
Hehehe
Dan vraag je je natuurlijk gelijk af waar die haar bezemsteel geparkeerd heeft
pi_92693657
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Ijscodude het volgende:
@kasta: wat is volgens jou dan dé manier om chickies te hosselen?
Mij zijn :7.

Nah, zoals macondo ook al aan gaf; er zijn géén universele truuks die bij elke vrouw werken...
Nou ja, die zijn er wel, maar ze zijn niet zaligmakend en niet door iedereen toe te passen, dus je hebt er naar alle waarschijnlijkheid geen ene ruk aan áls je ze überhaupt al krijgt.
pi_92694565
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mij zijn :7.

Nah, zoals macondo ook al aan gaf; er zijn géén universele truuks die bij elke vrouw werken...
Nou ja, die zijn er wel, maar ze zijn niet zaligmakend en niet door iedereen toe te passen, dus je hebt er naar alle waarschijnlijkheid geen ene ruk aan áls je ze überhaupt al krijgt.
Amen!

Alleen wil ik jou niet zijn :D De rest ben ik het wel met je eens ;)
pi_92695120
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Alleen wil ik jou niet zijn :D
Het is vanwege de vlekkenbaard hé? ;(.

Mên, ik voel me ineens zooooooo onzeker en slecht over mezelf.
Ik krijg nooooooooit meer een vrouw vanwege mijn lelijke hoofd.
En nee, ik post geen foto's meer want ik wéét gewoon dat ik heel lelijk ben.
Daarom ga ik maar zoveel mogelijk op een forum posten hoe lelijk ik ben.

Want dat helpt natuurlijk heel erg veel. ofzo.
pi_92695302
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het is vanwege de vlekkenbaard hé? ;(.

Mên, ik voel me ineens zooooooo onzeker en slecht over mezelf.
Ik krijg nooooooooit meer een vrouw vanwege mijn lelijke hoofd.
En nee, ik post geen foto's meer want ik wéét gewoon dat ik heel lelijk ben.
Daarom ga ik maar zoveel mogelijk op een forum posten hoe lelijk ik ben.

Want dat helpt natuurlijk heel erg veel. ofzo.
_O-

Heb je geen date vanavond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')