Omdat vrouwen nu eenmaal geen homogene groep robots zijn. Begrijp mij niet verkeerd, het kan geen kwaad na te denken over wát je zoal zegt, maar het idee dat je met wat "succeszinnetjes" de vrouwenharten gaat veroveren is een illusie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Ijscodude het volgende:
Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?
Als je goed leest (wat je blijkbaar moeilijk vindt) zie je dat het gericht is aan de beginnelingen. Ik heb zelfs richard genoemd...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Niveau daalt verder. Meisjes versieren voor brugklassertjes is een topic verder op.
Je hebt niet zoveel gemist hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Fuck, ik kijk een dag niet en het volgende topic is al weer over de helft!
Als je echt gelooft in het effect van succeszinnetjes wil ik je feestje niet verstoren, ik zou zeggen - schrijf ze op want anders vergeet je ze nog. Ook precies timen hoe-en-waar je de complimentjes plaatst en incasseert - succes er mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als je goed leest (wat je blijkbaar moeilijk vindt) zie je dat het gericht is aan de beginnelingen. Ik heb zelfs richard genoemd...
En jij bent zeker een echte adonis waar alle vrouwen zich vrijwillig voor uitkleden.. sorry dat wij niet gemeten zijn aan jouw niveau internet-held
Nee volgens mij alleen maar gezeur van iemand die zich zelf lelijk vond en de discussie tussen kasta en sevenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel gemist hoor
Preciesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee volgens mij alleen maar gezeur van iemand die zich zelf lelijk vond en de discussie tussen kasta en seven
Haha maar aan mij heb je niet zo veel..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
PreciesEn dan waren de discussies tussen kasta en seven nog het hoogtepunt.
Maar nu ben jij er weer
Ach bij mij ook hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha maar aan mij heb je niet zo veel..Niet als het gaat om daten, want dat is alweer even geleden!
Nou nee, integendeel zelfs eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Seven. het volgende:
Maar natuurlijk ligt het aan jou. Jij neemt geen genoegen met normale meisjes. Jij ben net als al die vrouwen die op klootzakken vallen. Chicks daten waarvan je direct weet dat ze toch niet goed genoeg zullen blijken op termijn. Dus zolang je De Perfecte Vrouw niet tegenkomt, vul je het emotionele gat (hihi) met wijven die jij kunt dumpen opdat je jezelf nóg briljanter kunt voelen.
Hahaha, zo zie ik er ook uit man; ben een behoorlijke nerd dus daglicht zie ik nauwelijks en heb daarnaast ook al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:
Denk aan zeer dun iemand met een wit/bleek , akelig smal gezicht opvallend asymmetrisch, die 10 jaar jonger wordt geschat type zombie/aids patient.
Ik heb meteen een heel ander beeld van jouquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef kastanova het volgende:
Hahaha, zo zie ik er ook uit man; heb al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien en ben een nerd dus daglicht zie ik ook nauwelijks.
En ik word notabene minimaal 5 jaar ouder geschat vanwege m'n doorgerookte, bijna lederen huid.
Maar hoor je mij er over zeiken?
Haha, je weet niet hoe hij er echt uitziet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hahaha, zo zie ik er ook uit man; ben een behoorlijke nerd dus daglicht zie ik nauwelijks en heb daarnaast ook al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien.
En ik word notabene minimaal 5 jaar ouder geschat vanwege m'n doorgerookte, bijna lederen huid.
Maar hoor je mij er over zeiken?
Helaas, helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:37 schreef kastanova het volgende:
De laatste en enige keer dat ik nog te porren was voor een "vermakelijke" date waren eigenlijk jij en _Cue. En dat was dan ook vooral zodat het gehele "Kasta-mysterie" (:').) eens opgehelderd zou worden.
Oeh, oeh, dan heb ik nog een leuke toevoeging!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb meteen een heel ander beeld van jou
Omdat zoiets vanuit jezelf en dus op natuurlijke wijze moet gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?
Op de kin is het echter níet sexy...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als een man dat bij zijn slapen heeft, kan dat erg sexy zijn
Hehehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
Op de kin is het echter níet sexy...
Zoals een moedervlekje boven de lippen sexy kan zijn bij een vrouw, maar een harige moedervlek op haar wang of kin niet.
Mij zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Ijscodude het volgende:
@kasta: wat is volgens jou dan dé manier om chickies te hosselen?
Amen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mij zijn.
Nah, zoals macondo ook al aan gaf; er zijn géén universele truuks die bij elke vrouw werken...
Nou ja, die zijn er wel, maar ze zijn niet zaligmakend en niet door iedereen toe te passen, dus je hebt er naar alle waarschijnlijkheid geen ene ruk aan áls je ze überhaupt al krijgt.
Het is vanwege de vlekkenbaard hé?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is vanwege de vlekkenbaard hé?.
Mên, ik voel me ineens zooooooo onzeker en slecht over mezelf.
Ik krijg nooooooooit meer een vrouw vanwege mijn lelijke hoofd.
En nee, ik post geen foto's meer want ik wéét gewoon dat ik heel lelijk ben.
Daarom ga ik maar zoveel mogelijk op een forum posten hoe lelijk ik ben.
Want dat helpt natuurlijk heel erg veel. ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |