Ik heb meteen een heel ander beeld van jouquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef kastanova het volgende:
Hahaha, zo zie ik er ook uit man; heb al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien en ben een nerd dus daglicht zie ik ook nauwelijks.
En ik word notabene minimaal 5 jaar ouder geschat vanwege m'n doorgerookte, bijna lederen huid.
Maar hoor je mij er over zeiken?
Haha, je weet niet hoe hij er echt uitziet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hahaha, zo zie ik er ook uit man; ben een behoorlijke nerd dus daglicht zie ik nauwelijks en heb daarnaast ook al een jaar of 4 geen zonnebank meer gezien.
En ik word notabene minimaal 5 jaar ouder geschat vanwege m'n doorgerookte, bijna lederen huid.
Maar hoor je mij er over zeiken?
Helaas, helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:37 schreef kastanova het volgende:
De laatste en enige keer dat ik nog te porren was voor een "vermakelijke" date waren eigenlijk jij en _Cue. En dat was dan ook vooral zodat het gehele "Kasta-mysterie" (:').) eens opgehelderd zou worden.
Oeh, oeh, dan heb ik nog een leuke toevoeging!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb meteen een heel ander beeld van jou
Omdat zoiets vanuit jezelf en dus op natuurlijke wijze moet gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Klinkt als een drogreden, waarom zou zoiets niet kunnen werken?
Op de kin is het echter níet sexy...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als een man dat bij zijn slapen heeft, kan dat erg sexy zijn
Hehehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
Op de kin is het echter níet sexy...
Zoals een moedervlekje boven de lippen sexy kan zijn bij een vrouw, maar een harige moedervlek op haar wang of kin niet.
Mij zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Ijscodude het volgende:
@kasta: wat is volgens jou dan dé manier om chickies te hosselen?
Amen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mij zijn.
Nah, zoals macondo ook al aan gaf; er zijn géén universele truuks die bij elke vrouw werken...
Nou ja, die zijn er wel, maar ze zijn niet zaligmakend en niet door iedereen toe te passen, dus je hebt er naar alle waarschijnlijkheid geen ene ruk aan áls je ze überhaupt al krijgt.
Het is vanwege de vlekkenbaard hé?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is vanwege de vlekkenbaard hé?.
Mên, ik voel me ineens zooooooo onzeker en slecht over mezelf.
Ik krijg nooooooooit meer een vrouw vanwege mijn lelijke hoofd.
En nee, ik post geen foto's meer want ik wéét gewoon dat ik heel lelijk ben.
Daarom ga ik maar zoveel mogelijk op een forum posten hoe lelijk ik ben.
Want dat helpt natuurlijk heel erg veel. ofzo.
Nope.quote:
Kansloos versus afgerond..... sorry ik ben een vrouw ... leg dit eens uit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef kastanova het volgende:
Nope.
Huis is ook een behoorlijke puinzooi gezien (de godzijdank afgeronde) kansloze kluswerkzaamheden, dus tja
Mee eens de enige reden die werkt is elke vrouw zijn zin geven maar elke vrouw wil wat anders dus is 1 leven nooit genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mij zijn.
Nah, zoals macondo ook al aan gaf; er zijn géén universele truuks die bij elke vrouw werken...
Nou ja, die zijn er wel, maar ze zijn niet zaligmakend en niet door iedereen toe te passen, dus je hebt er naar alle waarschijnlijkheid geen ene ruk aan áls je ze überhaupt al krijgt.
Heb ik ook, maar krijg er eigenlijk nooit klachten o.i.d. over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
Op de kin is het echter níet sexy...
Ja, maar we hebben het over enkele haren, geen sik;)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar krijg er eigenlijk nooit klachten o.i.d. over.
Tof, details!:D:Dquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef GlenSpey het volgende:
De date was leuk
Nu is het een kwestie van zsm weer afspreken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef GlenSpey het volgende:
De date was leuk
Nu is het een kwestie van zsm weer afspreken
Ik heb geen sik, maar een 3-dagen stoppelbaardje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Ijscodude het volgende:
Ja, maar we hebben het over enkele haren, geen sik;)
Dan tieft je toch lekker op?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef love_sharon het volgende:
Een stoppelbaard op de eerste dates![]()
Zo'n afknapper.
Een oppervlakkig wicht zonder ook maar enig relativeringsvermogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef love_sharon het volgende:
Een stoppelbaard op de eerste dates![]()
Zo'n afknapper.
Zal ik dan ook zeker doenquote:
Zucht. Iedereen heeft toch zijn eisenlijstje. En iedereen weet toch ook dat je die laat varen wanneer het gevoel er is. Maar op mijn eisenlijstje staat gewoon dat ik stoppelbaardjes niet mooi vind. En dan ben je meteen een oppervlakkig wichtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een oppervlakkig wicht zonder ook maar enig relativeringsvermogen.
Zo'n afknapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |