Nope.quote:
Kansloos versus afgerond..... sorry ik ben een vrouw ... leg dit eens uit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef kastanova het volgende:
Nope.
Huis is ook een behoorlijke puinzooi gezien (de godzijdank afgeronde) kansloze kluswerkzaamheden, dus tja
Mee eens de enige reden die werkt is elke vrouw zijn zin geven maar elke vrouw wil wat anders dus is 1 leven nooit genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mij zijn.
Nah, zoals macondo ook al aan gaf; er zijn géén universele truuks die bij elke vrouw werken...
Nou ja, die zijn er wel, maar ze zijn niet zaligmakend en niet door iedereen toe te passen, dus je hebt er naar alle waarschijnlijkheid geen ene ruk aan áls je ze überhaupt al krijgt.
Heb ik ook, maar krijg er eigenlijk nooit klachten o.i.d. over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
Op de kin is het echter níet sexy...
Ja, maar we hebben het over enkele haren, geen sik;)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar krijg er eigenlijk nooit klachten o.i.d. over.
Tof, details!:D:Dquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef GlenSpey het volgende:
De date was leuk
Nu is het een kwestie van zsm weer afspreken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef GlenSpey het volgende:
De date was leuk
Nu is het een kwestie van zsm weer afspreken
Ik heb geen sik, maar een 3-dagen stoppelbaardje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Ijscodude het volgende:
Ja, maar we hebben het over enkele haren, geen sik;)
Dan tieft je toch lekker op?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef love_sharon het volgende:
Een stoppelbaard op de eerste dates![]()
Zo'n afknapper.
Een oppervlakkig wicht zonder ook maar enig relativeringsvermogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef love_sharon het volgende:
Een stoppelbaard op de eerste dates![]()
Zo'n afknapper.
Zal ik dan ook zeker doenquote:
Zucht. Iedereen heeft toch zijn eisenlijstje. En iedereen weet toch ook dat je die laat varen wanneer het gevoel er is. Maar op mijn eisenlijstje staat gewoon dat ik stoppelbaardjes niet mooi vind. En dan ben je meteen een oppervlakkig wichtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een oppervlakkig wicht zonder ook maar enig relativeringsvermogen.
Zo'n afknapper.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef love_sharon het volgende:
Zal ik dan ook zeker doenEn het was niet persoonlijk bedoeld naar wie dan ook
Moest er alleen aan denken door de posts.
Buiten dat, vrouwen die denken je uiterlijk te kunnen "veranderen".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef kastanova het volgende:
Een oppervlakkig wicht zonder ook maar enig relativeringsvermogen.
Zo'n afknapper.
Echte liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef love_sharon het volgende:
Zucht. Iedereen heeft toch zijn eisenlijstje.
Onbegonnen werk....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef Techno het volgende:
Buiten dat, vrouwen die denken je uiterlijk te kunnen "veranderen".
En hoeveel eisen heb je laten vallen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Echte liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Quote dan ook de rest van mijn bericht, daar staat toch precies hetzelfde inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Echte liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Ik doe uberhaupt niet aan lijstjes. Er moet gewoon een klik zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef -Engel- het volgende:
En hoeveel eisen heb je laten vallen?
Op je eisenlijstje... daar ging het al fout.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef love_sharon het volgende:
Quote dan ook de rest van mijn bericht, daar staat toch precies hetzelfde in
Als je het dan ook direct als "afknapper" kwalificeert? Ja, volmondig ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef love_sharon het volgende:
Zucht. Iedereen heeft toch zijn eisenlijstje. En iedereen weet toch ook dat je die laat varen wanneer het gevoel er is. Maar op mijn eisenlijstje staat gewoon dat ik stoppelbaardjes niet mooi vind. En dan ben je meteen een oppervlakkig wicht
Maar goed dat ik me niet aangesproken voel om elk woord wat ik zeg van tevoren af te moeten wegen omdat sommige mensen soms niet normaal kunnen reageren, gast-die-mij-een-oppervalkkig-wijf-noemt-maar laatst-zelf-een-mega-eisenlijst-posttequote:Op zondag 13 februari 2011 01:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je het dan ook direct als "afknapper" kwalificeert? Ja, volmondig ja.
Meisje toch..quote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef love_sharon het volgende:
Maar goed dat ik me niet aangesproken voel om elk woord wat ik zeg van tevoren af te moeten wegen omdat sommige mensen soms niet normaal kunnen reageren, gast-die-mij-een-oppervalkkig-wijf-noemt-maar laatst-zelf-een-mega-eisenlijst-postteNogal hypocriet voor iemand die plat gaat om zijn zelfkennis.
Til aan een woord als 'afknapper' niet meteen zo zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |