Meestal hoor/hoorde je toch de ringtone van de CTU telefoons in 24quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Iemand op kantoor heeft het deuntje van 24 als ringtone
/ignorequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik heb nu al medelijden met je peu
Ja nu kan dat nogquote:
Of niet danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is wel een ongelooflijk bijdragende sluitpost die je daar had Samzz
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Meestal hoor/hoorde je toch de ringtone van de CTU telefoons in 24
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavondquote:
Nee zometeenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavond
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavond
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?quote:
In jouw naam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?
Nou Peu, doe je best dan maar
quote:
Ja eh, als ik op jou moet wachten..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?
Nou Peu, doe je best dan maar
*insert nog meer vodka*quote:
ik heb geen ideequote:
Wat weet jij van zijn bedprestaties?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh hell no! Ik wil qua bed prestaties niet met Peu vergeleken worden
quote:
Ik ook nietquote:
Jij kunt wel wat hebben toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar hoe komt het dat je een kuthumeur hebt? *knuffel geeft*
Ah...quote:
jawel, maar ik moet me concentrerenquote:
Waarop?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet me concentreren
ik kom langsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar hoe komt het dat je een kuthumeur hebt? *knuffel geeft*
Dat zijn toch algemeen bekende feiten?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat weet jij van zijn bedprestaties?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet me concentreren
Niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn toch algemeen bekende feiten?!![]()
Die heb ik onder bedwangquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hou die hormonen eens ff onder bedwang, woman
Mijn cvquote:
Dat hele album is relaxed. En de rest ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik heb omen van de prodigy als ringtone... Als het stil is en dat ding gaat ineens af schrik ik me soms echt de pleurismaar het is verder wel n lekker nummer
quote:
Misschien houdt hij wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Peu zit in de friendzone toch, daar waar geen weg uit terug is
Da's kut, maar wel positiefquote:
gewoon je kleren uittrekken, opgelostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik had de beste seks met mijn vriendenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou het 'm niet aanraden, met dit humeurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van een uitdaging
Arme Peu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Jawel is ook zoquote:
kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hele album is relaxed. En de rest ook.
Als je hem sminkt als een clowntje, dan kan hij op je rug rijden als een soort van rodeo clown!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou het 'm niet aanraden, met dit humeur
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon je kleren uittrekken, opgelost.
Clowns? Jij begint over clowns?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je hem sminkt als een clowntje, dan kan hij op je rug rijden als een soort van rodeo clown!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Clowns? Jij begint over clowns?
The Prodigy.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kloptkan het op zijn tijd echt heerlijk vinden dat soort muziek
![]()
vind pendulum ook gaaf, en rammstein
Joah!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Clowns? Jij begint over clowns?
salt in the woundsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
The Prodigy.
Pendulum was leuk tot het laatste album. Daar vind ik maar 1 nummer van leuk.
Ik haat clownsquote:
Ontzettend! Gister jaarpresentatie en borrel van mijn nieuwe werk gehad, echt hele leuke collega's!quote:
Nee, the Island part II. Dat takkeherrie-nummer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
salt in the wounds![]()
ik skip ook meestal het meeste van die laatste cd.. Teveel hetzelfde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ontzettend! Gister jaarpresentatie en borrel van mijn nieuwe werk gehad, echt hele leuke collega's!
En ik was koud binnen of ik kreeg al een bel prosecco in de handen gedouwd op een moment dat IK het nog te vroeg vond voor drank.Dus dat bedrijf past wel bij me.
![]()
hmmm die kan ik me ff niet voor de geest halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, the Island part II. Dat takkeherrie-nummer.
Ja, secretaresse/projectassistent voor de afdeling Projectmanagement en Consultancy.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, klinkt goedWat ga je ook weer precies doen? Project-assistente toch?
Ben er vorig jaar nog heen geweest met mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatst een heel live optreden van zitten kijken. Die schoppen wel kont.
Topquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, secretaresse/projectassistent voor de afdeling Projectmanagement en Consultancy.
Leuke afdeling dus ook.
En wat vond je verjaardag ervan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar nog heen geweest met mijn verjaardag.
Mèn, dat is een avondje uit je dak gaan en waar voor je geld hoor.
Eens. Jouw plaatje hierboven ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatst een heel live optreden van zitten kijken. Die schoppen wel kont.
So true!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Jouw plaatje hierboven ook.
Ik werd jarig bij het concert van hun, wat dus inhield dat ik op mijn verjaardag zelf vooral een kater had. Maar dat was het waard.quote:
Een stille hint van Bateman?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
Wazzup met deze TT waar ik in kindercontext genoemd wordt?
[Singles] Klutsen in kleinkinderkamers en zulks
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar nog heen geweest met mijn verjaardag.
Mèn, dat is een avondje uit je dak gaan en waar voor je geld hoor.
Delans knuffelmonstertjes stonden zondag keihard op No Good - Start the Dance te dansen tijdens het Wii'en.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 keer eens in 1 post. Het moet niet gekker worden. Ik heb toch geen lsd gehad ofzo.
Ze waren er vorig jaar toch wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jaloers
ik hoop stiekem dat ze op lowlands komen dit jaar
Lowlands ga ik niet heen. Ik ben er nooit heen gegaan in de tijd dat het nog tof was omdat ik toen teveel naar dancefeestjes ging, en inmiddels gaat echt iedereen daar heen dus lijkt het mij al niks aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jaloers
geen ideequote:
Lowlands 2009, direct eerste optreden dat ik bijwoonde (was net binnen). ZOOO vet!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jaloers
Ik meende dat ik een vriendin erover hoorde...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen ideetoen was ik er niet
De combi van overdag chillen bij bandjes en 's avonds keihard losgaan in de Bravo is geniaal, kan ik je vertellen. Speedy J.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lowlands ga ik niet heen. Ik ben er nooit heen gegaan in de tijd dat het nog tof was omdat ik toen teveel naar dancefeestjes ging, en inmiddels gaat echt iedereen daar heen dus lijkt het mij al niks aan.
Ah, het was dus in 2009quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lowlands 2009, direct eerste optreden dat ik bijwoonde (was net binnen). ZOOO vet!
Voor mij sprong iemand zo wild dat hij zijn bril kwijtraakte. Iedereen stoppen met dansen en meezoeken. Uiteindelijk vond ik hem ongeschonden terug en konden we verder. Echt een mooi Lowlandsmomentje.
Heb je trouwens X-Men nog gekeken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De combi van overdag chillen bij bandjes en 's avonds keihard losgaan in de Bravo is geniaal, kan ik je vertellen. Speedy J.
Vanaaf ga ik je setjes downloaden
Voor Speedy J ga ik wel naar een feestje met mensen die daar liefhebber van zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De combi van overdag chillen bij bandjes en 's avonds keihard losgaan in de Bravo is geniaal, kan ik je vertellen. Speedy J.
Vanaaf ga ik je setjes downloaden
Je hebt dus geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lowlands ga ik niet heen. Ik ben er nooit heen gegaan in de tijd dat het nog tof was omdat ik toen teveel naar dancefeestjes ging, en inmiddels gaat echt iedereen daar heen dus lijkt het mij al niks aan.
Nee, 80 procent van mijn vriendengroep gaat al 10 jaar achter elkaar, ik heb geen enkel idee van LL.quote:
daar moet ik dus altijd aan denken als ik haar zie hequote:
Ja, je hebt geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, 80 procent van mijn vriendengroep gaat al 10 jaar achter elkaar, ik heb geen enkel idee van LL.
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar moet ik dus altijd aan denken als ik haar zie he![]()
vind haar sindsdien echt n veel toffer mens
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.
Ik denk dat ik heel goed een idee heb van wat voor feestjes wat voor mij zijn en welke niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
ow een live verslag van een insemineer sessie.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoorde jij hem ook AU zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'
Als je dat gemist hebt, dan heb je wel onder een steen geleefd hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
batst zij met bram ja?
ll heeft ook n prima campingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus
En LL. Dit jaar.. Kweenie.. Denk niet dat het gaat gebeuren met de kleineGeloof ook dat ik dan op de camping ben
Mensen die een baby/klein kind meenemen naar een festival.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ll heeft ook n prima camping
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt, dan heb je wel onder een steen geleefd hoor.
nee, je zei dat het niet leuk is omdat er semihippe mensen naartoe gaan en het niet leuk meer is omdat iedereen al gaat, dus dan zal het wel niet leuk zijn. dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed een idee heb van wat voor feestjes wat voor mij zijn en welke niet hoor.
LL is mij al veel te groot en massaal.
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'
Zit je nooit in de wachtkamer van de tandarts ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]oh dat zal best, andermans seksleven interesseert me doorgaans niet zo
MWah, het is nogal groot in het nieuws geweest omdat zij daardoor een bepaalde baan niet kreeg als presentator van Nieuwsuur.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]oh dat zal best, andermans seksleven interesseert me doorgaans niet zo
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...
Oke, laat ik het anders formuleren:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, je zei dat het niet leuk is omdat er semihippe mensen naartoe gaan en het niet leuk meer is omdat iedereen al gaat, dus dan zal het wel niet leuk zijn. dat is iets heel anders.
Nouquote:
Alsof ik me dan kan laten gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die een baby/klein kind meenemen naar een festival.![]()
Dat is al beterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders formuleren:
Dat volk wat naar LL gaat is niet de crowd waar ik graag feestjes mee vier.
Dat snap ik ook niet. Ik zag ze op ZC ook rondlopen met kinderwagensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een hoogzwangere gezien en iemand met een baby op LL.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Datzelfde volk heeft ook AWFS verpest.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat kan gewoonweg niet. Alleen al omdat die oortjes van die kinderen niet tegen die harde muziek kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een hoogzwangere gezien en iemand met een baby op LL.
Weet ik. Heb ook al een tentgenootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ll heeft ook n prima camping
"Hoezo kan ik niet op vakantie in Egypte dan?"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
MWah, het is nogal groot in het nieuws geweest omdat zij daardoor een bepaalde baan niet kreeg als presentator van Nieuwsuur.
Tja dat is dan ook het verschil tussen vrouwen en mannen, vrouwen zijn gewoon alleen bezig met geld en dure auto's. Mannen zijn bezig met sex en rollade.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zie steeds die Aston voor me die tegen de trekker aan rijdt.
Sinds wanneer heeft Amerika een zwarte president?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Hoezo kan ik niet op vakantie in Egypte dan?"
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik. Heb ook al een tentgenootals ik ga. Maar daar ga ik geen kind mee naar toe nemen
Ik denk dat het je nog reuze mee/tegenvalt, er komt een heel gevarieerd publiek. Ben er iig veel mensen tegengekomen die ik er niet had verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders formuleren:
Dat volk wat naar LL gaat is niet de crowd waar ik graag feestjes mee vier.
Ik vind die reclame gewoon heel grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja dat is dan ook het verschil tussen vrouwen en mannen, vrouwen zijn gewoon alleen bezig met geld en dure auto's. Mannen zijn bezig met sex en rollade.
Ja, dat ben ik idd met je eens, maar ik denk dat het bijv vergelijkbaar is met AWFS waar ik heel graag heen ga. Dat is inmiddels zo groot en massaal geworden dat het gewoon minder leuk is, en je staat daar tussen allemaal volk wat er heen gaat omdat het zogenaamd cool is. En ik vind dat niet sfeerverhogend, want je merkt verschil tussen liefhebbers en mensen die gewoon gaan omdat het ze leuk lijkt. Niks mis mee, maar ik ga dan liever naar andere dingen toe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat het je nog reuze mee/tegenvalt, er komt een heel gevarieerd publiek. Ben er iig veel mensen tegengekomen die ik er niet had verwacht
Was even Apeldoorn bellen ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die reclame gewoon heel grappigNet zoals die met zijn vader, weet alleen niet meer waar die van was... Achmea of zo
Ja! En ben het eens met jouw mening over Roguequote:
Die teringharde muziek zal ze thuis ook wel krijgen te horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee tuurlijk nietdas niet te doen, en alleen maar sneu voor de kleine, dat gezeul, en die teringharde muziek.
Primus komt in Paradiso.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat ben ik idd met je eens, maar ik denk dat het bijv vergelijkbaar is met AWFS waar ik heel graag heen ga. Dat is inmiddels zo groot en massaal geworden dat het gewoon minder leuk is, en je staat daar tussen allemaal volk wat er heen gaat omdat het zogenaamd cool is. En ik vind dat niet sfeerverhogend, want je merkt verschil tussen liefhebbers en mensen die gewoon gaan omdat het ze leuk lijkt. Niks mis mee, maar ik ga dan liever naar andere dingen toe.
Ik ga morgen met m'n vriendin! Ik ben echt zo benieuwd, ik hoor alleen maar goede verhalen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja! En ben het eens met jouw mening over RogueZe had ook niet echt een lekker pakje aan in de eerste film.
Hale Berry daarentegen...![]()
![]()
Ben jij al naar Black Swan geweest? DOEN!![]()
nee idd, en dan heb je tietuitleendienst enzo....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Die teringharde muziek zal ze thuis ook wel krijgen te horenNiet te dicht bij dr oortjes uiteraard!
Maar ik kan dan gewoon niet mijn gang gaan
Dokter gebeld? Is hij ziek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef Tally het volgende:
Mijn man heeft eindelijk zelf de dokter gebeld
dan wacht je toch ff tot na t weekend?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Kutsituatie, wil mensen uitnodigen voor mijn verjaardag via FB, maar de helft zit nog in de rouw. Dit weekend is de crematie etc.
ja, maar dan is het nog maar 4 dagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan wacht je toch ff tot na t weekend?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Cue
M'n haar zit nog steeds fantastisch
Al sinds oud en nieuwquote:
of idd gewoon niet via fb doen om mensen niet onnodig te kwetsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dan is het nog maar 4 dagen. Een week van te voren is al kortdag
.
heb een deel al uitgenodigd hoor.
Ik heb dus echt 1.5 week met de griep rondgelopen, sin heeft me vorige week maandag aangestoken en ik voelde me gewoon beroerd, maar gewoon doorwerken hoorquote:
Geeft niet, ik heb de uitnodiging al ontvangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Kutsituatie, wil mensen uitnodigen voor mijn verjaardag via FB, maar de helft zit nog in de rouw. Dit weekend is de crematie etc.
De nieuwe hype. Ik kreeg er gisteren ook 1 via FB, om in A'dam te komen feesten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Daarbij ligt het er ook aan hoe je de uitnodiging verpakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of idd gewoon niet via fb doen om mensen niet onnodig te kwetsen![]()
on the other hand kun je er natuurlijk ook niet bijster veel aan doen dat je toevallig jarig bent nu
Ik heb idd de "betrokken"groep nog niet uitgenodigd via FB, de rest wel al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of idd gewoon niet via fb doen om mensen niet onnodig te kwetsen![]()
on the other hand kun je er natuurlijk ook niet bijster veel aan doen dat je toevallig jarig bent nu
Uiteraard, jij als eerstequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb de uitnodiging al ontvangen
vast nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het ietwat onpersoonlijk vind om mensen uit te nodigen via FB?
"kansloos" is het woord dat mij te binnen schoot.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het ietwat onpersoonlijk vind om mensen uit te nodigen via FB?
Watskeburt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Was jij gister dan pas begonnen met uitnodigingen sturen?!quote:
Feedback?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij ligt het er ook aan hoe je de uitnodiging verpakt.
Hangt van de grootte van de groep genodigden af he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Soms schieten er toch de verkeerde woorden bij je naar binnen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
"kansloos" is het woord dat mij te binnen schoot.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja precies,het kan best maar je moet het wel enigzins tactvol brengen lijkt me
Nee. Maar ik heb weinig recht van spreken, ik gebruik de mailquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Nee maar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand is overleden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand is overleden.
nee, vanochtend pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was jij gister dan pas begonnen met uitnodigingen sturen?!jij bent er echt rijkelijk laat mee!
Ik dacht, ik verwoord het nog aardig, anders krijg ik weer het "ik vertel nooit meer wat persoonlijks op Fok! verhaal".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
"kansloos" is het woord dat mij te binnen schoot.
Sinds Oud en Nieuw heeft hij dus hoest en nies aanvallen. Die 2 weken geleden zo erg waren dat hij geen reet meer zag. Zijn ogen zaten dicht en om de haverklap bloedneuzen. Ik had toen al de dokter gebeld maar kreeg ruzie omdat ik me er natuurlijk niet mee mocht bemoeienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dus echt 1.5 week met de griep rondgelopen, sin heeft me vorige week maandag aangestoken en ik voelde me gewoon beroerd, maar gewoon doorwerken hoor.
jaja, ik snap de hintquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht, ik verwoord het nog aardig, anders krijg ik weer het "ik vertel nooit meer wat persoonlijks op Fok! verhaal".
Mij lijkt dat je de mensen die je uitnodigt zodanig spreekt dat dat ook gewoon live of telefonisch kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, ik snap de hint.
Ik zie niet in wat er kansloos aan is eigenlijk, het is 2011, ik maak gebruik van de moderne communicatievormen.
Jeetje, straks heeft ie longontsteking of zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds Oud en Nieuw heeft hij dus hoest en nies aanvallen. Die 2 weken geleden zo erg waren dat hij geen reet meer zag. Zijn ogen zaten dicht en om de haverklap bloedneuzen. Ik had toen al de dokter gebeld maar kreeg ruzie omdat ik me er natuurlijk niet mee mocht bemoeien
Nu na 2 weken elke dag op bed te hebben gelegen en dat gezeik nog niet weg is heeft hij uit eindelijk toch maar de dokter gebeld. HE HE
Misschien ben ik wel gewoon ouderwets. Ik heb nog geen 10% van mijn 'vrienden' op FB.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in wat er kansloos aan is eigenlijk, het is 2011, ik maak gebruik van de moderne communicatievormen.
Op zich is het wel handig als herinnering.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je de mensen die je uitnodigt zodanig spreekt dat dat ook gewoon live of telefonisch kan.
Ik ben gewoon een contactgestoorde ouderwetse trut denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich is het wel handig als herinnering.
meeste heb ik via sms gedaan of gewoon persoonlijk. Afhankelijk van het standaard contactquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je de mensen die je uitnodigt zodanig spreekt dat dat ook gewoon live of telefonisch kan.
Dan zou hij die ook van mij hebben gekregenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, straks heeft ie longontsteking of zo.
Prenatale stress.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zou hij die ook van mij hebben gekregenDat had ik begin dit jaar.
Maar niet luisteren he.. Dus ik heb me er op een gegeven moment maar niet meer mee bemoeit en hem naar zolder gestuurd om daar te gaan slapen als hij 's nachts weer een nies/hoestbui kreeg
net als gisteren, neem je dus eerst dingen aan, geeft je oordeel, een vrij "hard" oordeel en dat is dan ook meteen zoals het isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik snap ook wel waarom HW facebook gebruikt. Al pak ik persoonlijk liever de mail, want de helft van m'n vrienden heeft niet eens facebookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een contactgestoorde ouderwetse trut denk ik.
Tja, ik bel ze eigenlijk zelden, dus vind het dan ook zo vaag om dan ineens wel te bellenquote:
Klinkt meer als een allergiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds Oud en Nieuw heeft hij dus hoest en nies aanvallen. Die 2 weken geleden zo erg waren dat hij geen reet meer zag. Zijn ogen zaten dicht en om de haverklap bloedneuzen. Ik had toen al de dokter gebeld maar kreeg ruzie omdat ik me er natuurlijk niet mee mocht bemoeien
Nu na 2 weken elke dag op bed te hebben gelegen en dat gezeik nog niet weg is heeft hij uit eindelijk toch maar de dokter gebeld. HE HE
Het zou maar zo kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zou hij die ook van mij hebben gekregenDat had ik begin dit jaar.
Maar niet luisteren he.. Dus ik heb me er op een gegeven moment maar niet meer mee bemoeit en hem naar zolder gestuurd om daar te gaan slapen als hij 's nachts weer een nies/hoestbui kreeg
Ik heb een vrij "digi-aware" vriendengroepquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik snap ook wel waarom HW facebook gebruikt. Al pak ik persoonlijk liever de mail, want de helft van m'n vrienden heeft niet eens facebook
Net als gisteren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als gisteren, neem je dus eerst dingen aan, geeft je oordeel, een vrij "hard" oordeel en dat is dan ook meteen zoals het is.
Ik tik net al dat ik al een aantal "gewoon" heb gesproken erover.
*telefoon checkt*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik bel ze eigenlijk zelden, dus vind het dan ook zo vaag om dan ineens wel te bellen
Daarbij bel ik sowieso zelden.
Ben jij nou morgen jarig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik bel ze eigenlijk zelden, dus vind het dan ook zo vaag om dan ineens wel te bellen
Daarbij bel ik sowieso zelden.
Ik ook wel, maar de ene deel houdt zich op op hyves en dat heb ik niet, de andere heeft alleen mail en 2 of 3 hebben facebookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een vrij "digi-aware" vriendengroep.
Ik kom alleen als ik een uitnodiging via FB krijg.quote:
quote:
• Krea.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Zeker! Die zijn er genoeg. Er is bijna geen ontkomen aan.
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net als gisteren?![]()
IK zeg dat IK nooit mensen via FB zou uitnodigen omdat ik dat onpersoonlijk en kansloos vind.
Als dat jou niks kan schelen, wat maak je de dan druk, jankerd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je Primus kent?
Ja, je wordt geïrriteerd als mensen een oordeel vormen aan de hand van wat je post.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...
Zonde.
Dan stijgen je kansen van nihil naar mogelijk!quote:
Ik heb je niet op FBquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik een uitnodiging via FB krijg.
Hoe laat komt Venco in Enschede-City aan?quote:
Ik snap niet in waarom je (je vind mij een zeur de laatste tijd) al dat soort posts zo negatief moet neersabelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je wordt geïrriteerd als mensen een oordeel vormen aan de hand van wat je post.
Dat zou jij toch moeten weten als Fok-fossiel, of niet?
in de middagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe laat komt Venco in Enschede-City aan?
Mensen zonder baan hebben tijd zat om zich over het leven van andere druk te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet in waarom je (je vind mij een zeur de laatste tijd) al dat soort posts zo negatief moet neersabelen.
nee, ik zit er niet mee, ik snap het alleen niet.
Wat een ouderwetsche bende zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de ene deel houdt zich op op hyves en dat heb ik niet, de andere heeft alleen mail en 2 of 3 hebben facebook
Omdat ik me gewoon kan ergeren aan het feit dat jij gelijk begint te mauwen als iemand het eens een keer niet met je eens is voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet in waarom je (je vind mij een zeur de laatste tijd) al dat soort posts zo negatief moet neersabelen.
nee, ik zit er niet mee, ik snap het alleen niet.
werkschuw tuig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen zonder baan hebben tijd zat om zich over het leven van andere druk te maken.
En nu nog een huilie ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...
Zonde.
Ik ken maar één iemand die alleen mobiel en e-mail heeft. D rest heeft een combinatie hyves/facebook/linkedinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de ene deel houdt zich op op hyves en dat heb ik niet, de andere heeft alleen mail en 2 of 3 hebben facebook
Het zou me echt NIETS verbazenquote:
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is het oosten van het land. Het klinkt al vrij modern dat ze computers hebben.
Inderdaad, weet je hoe blij ik ben dat ik ze uberhaupt kan bereiken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is het oosten van het land. Het klinkt al vrij modern dat ze computers hebben.
GSM + email is dan ook het enige wat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken maar één iemand die alleen mobiel en e-mail heeft. D rest heeft een combinatie hyves/facebook/linkedin
Dit klinkt HEEL dubieusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Oeh, een klant heeft Bossche bollen meegenomenDat wordt knoeien
Dat is dan ook een miljoenenstad. Het is wel een beetje traag vandaag en Facebook en twitter zijn geblockt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.
Zelfs in fokking Hanoi hebben ze internet
Geen zoetjes? Zo krijg je wel een pens ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
Oeh er viel een korreltje suiker naast mijn kopje koffie. Even poetsen.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan ook een miljoenenstad. Het is wel een beetje traag vandaag en Facebook en twitter zijn geblockt.
Hoezo?quote:
Linkedin heb ik ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken maar één iemand die alleen mobiel en e-mail heeft. D rest heeft een combinatie hyves/facebook/linkedin
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Hebben de singles nog spetterende weekendplannen?
Aah, geen tampon vandaag dus?quote:
Drinken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Neuken. PC fixxen. Drinken. Neuken. Golfen. GT5. Werken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Wel je eigen groot houden en niet te bang zijn na de films hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Zombiefilms kijken met 2 wijven.
Je eigen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel je eigen groot houden en niet te bang zijn na de films he
Ei-genquote:
Het zou een nekschot moeten krijgen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is correct Maas en waals taalgebruik
Soms ga ik bijna van je houden Godt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou een nekschot moeten krijgen inderdaad.
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Gewoon doen. Hij is eigenlijk best knuffelbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms ga ik bijna van je houden Godt.
sinds zn openbaring van zijn acda en de munnik liefde de dag voordat hij weg ging, vind ik hem ook wel liefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon doen. Hij is eigenlijk best knuffelbaar
Ik ben banger voor die vrouwen dan voor die films.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel je eigen groot houden en niet te bang zijn na de films he
Oeh, ze zullen maar gaan samenspannenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben banger voor die vrouwen dan voor die films.
Terecht welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Be afraid, be very afraidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier is dus geen goed antwoord op te geven.quote:
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorpartyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
The Joker was het toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorparty), zondag naar Pau, Frankrijk voor mijn cursus van volgende week...
Och, er wordt hier al genoeg geslijmd, gewoon doen joh !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is dus geen goed antwoord op te geven.
Zeg ik nee, dan komt het slijmerig over.
Zeg ik ja dan is het ook niet goed.
FML
Ik las eerst "haar harige vader".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorparty), zondag naar Pau, Frankrijk voor mijn cursus van volgende week...
Ik waag het erop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, er wordt hier al genoeg geslijmd, gewoon doen joh !
Op je hoede misschien, maar bang?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik waag het erop.
Ik denk dat als ze gaan samenspannen, je inderdaad bang moet zijn.
Ik stuur gewoon mijn katten erop af dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik waag het erop.
Ik denk dat als ze gaan samenspannen, je inderdaad bang moet zijn.
Zijn die van jou zo goed getraind dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon mijn katten erop af dan.
Zeker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die van jou zo goed getraind dan?
Dat ze mijn kant nu kiezen ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die van jou zo goed getraind dan?
Jup. En anders ibuprofen gel. Maar het beste ben je gewoon een man en laat je de pijn over je heen komen, watjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef STING het volgende:
Tijgerbalsem, helpt dat nou een beetje tegen spierpijn?
Deze krijgt een roze kroontje opgezet, is dat ook goed?quote:
Ik ga zelf liever over iets heen, schatjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En anders ibuprofen gel. Maar het beste ben je gewoon een man en laat je de pijn over je heen komen, watje
Ga dan daten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zelf liever over iets heen, schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |