ja, maar dan is het nog maar 4 dagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan wacht je toch ff tot na t weekend?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Cue
M'n haar zit nog steeds fantastisch
Al sinds oud en nieuwquote:
of idd gewoon niet via fb doen om mensen niet onnodig te kwetsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dan is het nog maar 4 dagen. Een week van te voren is al kortdag
.
heb een deel al uitgenodigd hoor.
Ik heb dus echt 1.5 week met de griep rondgelopen, sin heeft me vorige week maandag aangestoken en ik voelde me gewoon beroerd, maar gewoon doorwerken hoorquote:
Geeft niet, ik heb de uitnodiging al ontvangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Kutsituatie, wil mensen uitnodigen voor mijn verjaardag via FB, maar de helft zit nog in de rouw. Dit weekend is de crematie etc.
De nieuwe hype. Ik kreeg er gisteren ook 1 via FB, om in A'dam te komen feesten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Kutsituatie, wil mensen uitnodigen voor mijn verjaardag via FB, maar de helft zit nog in de rouw. Dit weekend is de crematie etc.
Daarbij ligt het er ook aan hoe je de uitnodiging verpakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of idd gewoon niet via fb doen om mensen niet onnodig te kwetsen![]()
on the other hand kun je er natuurlijk ook niet bijster veel aan doen dat je toevallig jarig bent nu
Ik heb idd de "betrokken"groep nog niet uitgenodigd via FB, de rest wel al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of idd gewoon niet via fb doen om mensen niet onnodig te kwetsen![]()
on the other hand kun je er natuurlijk ook niet bijster veel aan doen dat je toevallig jarig bent nu
Uiteraard, jij als eerstequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb de uitnodiging al ontvangen
vast nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het ietwat onpersoonlijk vind om mensen uit te nodigen via FB?
"kansloos" is het woord dat mij te binnen schoot.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die het ietwat onpersoonlijk vind om mensen uit te nodigen via FB?
Watskeburt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Was jij gister dan pas begonnen met uitnodigingen sturen?!quote:
Feedback?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij ligt het er ook aan hoe je de uitnodiging verpakt.
Hangt van de grootte van de groep genodigden af he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Soms schieten er toch de verkeerde woorden bij je naar binnen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
"kansloos" is het woord dat mij te binnen schoot.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja precies,het kan best maar je moet het wel enigzins tactvol brengen lijkt me
Nee. Maar ik heb weinig recht van spreken, ik gebruik de mailquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Kluts het volgende:
Nee maar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand is overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |