kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hele album is relaxed. En de rest ook.
Als je hem sminkt als een clowntje, dan kan hij op je rug rijden als een soort van rodeo clown!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou het 'm niet aanraden, met dit humeur
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon je kleren uittrekken, opgelost.
Clowns? Jij begint over clowns?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je hem sminkt als een clowntje, dan kan hij op je rug rijden als een soort van rodeo clown!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Clowns? Jij begint over clowns?
The Prodigy.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kloptkan het op zijn tijd echt heerlijk vinden dat soort muziek
![]()
vind pendulum ook gaaf, en rammstein
Joah!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Clowns? Jij begint over clowns?
salt in the woundsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
The Prodigy.
Pendulum was leuk tot het laatste album. Daar vind ik maar 1 nummer van leuk.
Ik haat clownsquote:
Ontzettend! Gister jaarpresentatie en borrel van mijn nieuwe werk gehad, echt hele leuke collega's!quote:
Nee, the Island part II. Dat takkeherrie-nummer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
salt in the wounds![]()
ik skip ook meestal het meeste van die laatste cd.. Teveel hetzelfde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Peu zit in de friendzone toch, daar waar geen weg uit terug is
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ontzettend! Gister jaarpresentatie en borrel van mijn nieuwe werk gehad, echt hele leuke collega's!
En ik was koud binnen of ik kreeg al een bel prosecco in de handen gedouwd op een moment dat IK het nog te vroeg vond voor drank.Dus dat bedrijf past wel bij me.
![]()
hmmm die kan ik me ff niet voor de geest halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, the Island part II. Dat takkeherrie-nummer.
Ja, secretaresse/projectassistent voor de afdeling Projectmanagement en Consultancy.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, klinkt goedWat ga je ook weer precies doen? Project-assistente toch?
Ben er vorig jaar nog heen geweest met mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatst een heel live optreden van zitten kijken. Die schoppen wel kont.
Topquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, secretaresse/projectassistent voor de afdeling Projectmanagement en Consultancy.
Leuke afdeling dus ook.
En wat vond je verjaardag ervan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar nog heen geweest met mijn verjaardag.
Mèn, dat is een avondje uit je dak gaan en waar voor je geld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |