Meestal hoor/hoorde je toch de ringtone van de CTU telefoons in 24quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Iemand op kantoor heeft het deuntje van 24 als ringtone
/ignorequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik heb nu al medelijden met je peu
Ja nu kan dat nogquote:
Of niet danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is wel een ongelooflijk bijdragende sluitpost die je daar had Samzz
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Meestal hoor/hoorde je toch de ringtone van de CTU telefoons in 24
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavondquote:
Nee zometeenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavond
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavond
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?quote:
In jouw naam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?
Nou Peu, doe je best dan maar
quote:
Ja eh, als ik op jou moet wachten..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?
Nou Peu, doe je best dan maar
*insert nog meer vodka*quote:
ik heb geen ideequote:
Wat weet jij van zijn bedprestaties?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh hell no! Ik wil qua bed prestaties niet met Peu vergeleken worden
quote:
Ik ook nietquote:
Jij kunt wel wat hebben toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar hoe komt het dat je een kuthumeur hebt? *knuffel geeft*
Ah...quote:
jawel, maar ik moet me concentrerenquote:
Waarop?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet me concentreren
ik kom langsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar hoe komt het dat je een kuthumeur hebt? *knuffel geeft*
Dat zijn toch algemeen bekende feiten?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat weet jij van zijn bedprestaties?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet me concentreren
Niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn toch algemeen bekende feiten?!![]()
Die heb ik onder bedwangquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hou die hormonen eens ff onder bedwang, woman
Mijn cvquote:
Dat hele album is relaxed. En de rest ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik heb omen van de prodigy als ringtone... Als het stil is en dat ding gaat ineens af schrik ik me soms echt de pleurismaar het is verder wel n lekker nummer
quote:
Misschien houdt hij wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Peu zit in de friendzone toch, daar waar geen weg uit terug is
Da's kut, maar wel positiefquote:
gewoon je kleren uittrekken, opgelostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik had de beste seks met mijn vriendenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou het 'm niet aanraden, met dit humeurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van een uitdaging
Arme Peu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Jawel is ook zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |