Ik ben banger voor die vrouwen dan voor die films.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel je eigen groot houden en niet te bang zijn na de films he
Oeh, ze zullen maar gaan samenspannenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben banger voor die vrouwen dan voor die films.
Terecht welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Be afraid, be very afraidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier is dus geen goed antwoord op te geven.quote:
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorpartyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Hebben de singles nog spetterende weekendplannen?
The Joker was het toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorparty), zondag naar Pau, Frankrijk voor mijn cursus van volgende week...
Och, er wordt hier al genoeg geslijmd, gewoon doen joh !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is dus geen goed antwoord op te geven.
Zeg ik nee, dan komt het slijmerig over.
Zeg ik ja dan is het ook niet goed.
FML
Ik las eerst "haar harige vader".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorparty), zondag naar Pau, Frankrijk voor mijn cursus van volgende week...
Ik waag het erop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, er wordt hier al genoeg geslijmd, gewoon doen joh !
Op je hoede misschien, maar bang?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik waag het erop.
Ik denk dat als ze gaan samenspannen, je inderdaad bang moet zijn.
Ik stuur gewoon mijn katten erop af dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik waag het erop.
Ik denk dat als ze gaan samenspannen, je inderdaad bang moet zijn.
Zijn die van jou zo goed getraind dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon mijn katten erop af dan.
Zeker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die van jou zo goed getraind dan?
Dat ze mijn kant nu kiezen ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die van jou zo goed getraind dan?
Jup. En anders ibuprofen gel. Maar het beste ben je gewoon een man en laat je de pijn over je heen komen, watjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef STING het volgende:
Tijgerbalsem, helpt dat nou een beetje tegen spierpijn?
Deze krijgt een roze kroontje opgezet, is dat ook goed?quote:
Ik ga zelf liever over iets heen, schatjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En anders ibuprofen gel. Maar het beste ben je gewoon een man en laat je de pijn over je heen komen, watje
Ga dan daten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zelf liever over iets heen, schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |