Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hier wil ik de volgende zaken even aan toevoegen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik neem aan dat er over onderstaande al is gepraat:
[quote](Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
gewoon twee keer mazzelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Neuken in de TTEen verkapt KG topic
Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of gewoon helemaal niet zo raarquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als we die paarse Lada nou eens op een aanhanger achter een bus zetten, dan kunnen we met de hele KSC die tour makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paarse Lada![]()
![]()
Maar ik denk dat we beter met een Mazda door Rusland kunnen
![]()
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor lieverd... Ik maak er zelf toch ook grapjes overquote:[..]
Dat weet ik, daarom schaamde ik me ook dat ik moest lachen
Ja, hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is gewoon al vet laat
Maar ik wil niet slapen
![]()
Op wat?quote:
Joah, met z'n allenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we die paarse Lada nou eens op een aanhanger achter een bus zetten, dan kunnen we met de hele KSC die tour maken.
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor lieverd... Ik maak er zelf toch ook grapjes over.
Wel uitslapen he morgen!quote:
Neequote:
De TTquote:
Jaoh!!!! Lijkt me zoooo gaaf!quote:[..]
Joah, met z'n allen
Achquote:Maar toch![]()
je negeert me, maar oefenen krengquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Moet er om 8 uur uit hoor...
[..]
De TT![]()
![]()
Niet dat ik het inmiddels verleerd ben![]()
[..]
Jaoh!!!! Lijkt me zoooo gaaf!
[..]
Ach. Ik heb er geen last meer van, behalve die 4 lillike plekskes, dus garpjes mogen best.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
begin eerst maar eens met mijn liedje
het begin is erquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik wist de titel al feilloos in te kloppen op YT...
EN nee, niet de Engelse. Ik heb wel iets meer geleerd van Elena dan alleen motoren bouwen...
Nee, jij GAAT uitslapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Moet er om 8 uur uit hoor...
[..]
De TT![]()
![]()
Niet dat ik het inmiddels verleerd ben![]()
[..]
Jaoh!!!! Lijkt me zoooo gaaf!
[..]
Ach. Ik heb er geen last meer van, behalve die 4 lillike plekskes, dus garpjes mogen best.
verleren doe je dat nooitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij GAAT uitslapen![]()
En volgens mij is dat net als fietsen, dat je dat niet echt verleerd
Alleen als iemand mij komt dwingenquote:
Ow, maar dat kun je ook verlerenquote:En volgens mij is dat net als fietsen, dat je dat niet echt verleerd
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verleren doe je dat nooit
Soms wordt het je wel onmogelijk gemaakt
Ik dwing je, was dat nog niet duidelijk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als iemand mij komt dwingen...
[..]
Ow, maar dat kun je ook verleren![]()
...
Dat vraag ik me ook afquote:
Jawel... Maar jij bent toch niet hierquote:[..]
Ik dwing je, was dat nog niet duidelijk?
zou je denken?quote:En nee hoor
quote:
Kan ik je wel dwingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af...
[..]
Jawel... Maar jij bent toch niet hier...
[..]
zou je denken?
Hoe danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je wel dwingen
En ja
kabelquote:
Mwaoh. Dat maakt het inderdaad wel verdomd lastig onmogelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Een geestelijk gehandicapt kind dat vind dat het om 5 uur al lang en breed ochtend is....
En zo sterk is dat je er echt wel uit gaat als je je knieschijven niet wil breken...
Laat maar staan zoquote:
quote:
Oh dearquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
Een geestelijk gehandicapt kind dat vind dat het om 5 uur al lang en breed ochtend is....
En zo sterk is dat je er echt wel uit gaat als je je knieschijven niet wil breken...
Hey cgm!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Koffie en nacht sessie?
Ik heb mezelf maar laten verbannen op Wiki![]()
![]()
quote:
jij kan helemaal niet paardrijdenquote:
Whehehehehehehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kan helemaal niet paardrijden
quote:
Nee. Al had dat niet heel veel gescheeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kan helemaal niet paardrijden
Laters GFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar heren en dame![]()
ik ga nog wat andere pagina's kijken dus ik spreek jullie nog wel![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar heren en dame![]()
ik ga nog wat andere pagina's kijken dus ik spreek jullie nog wel![]()
Slaap lekker Liebchenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesIk ga toch maar slapen
Welterusten allemaal
Ja ja, ik vind de broek die je aan hebt nog steedsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
post ik een keer een filmpje van mezelf.....
Lekker slapen KGquote:
Slapen danquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 199 RockNijntje
02. 172 Trevland
03. 167 MPG
04. 165 friemelaar
05. 153 Symphonic
06. 152 Toekito
07. 143 Marijkezwolle
08. 133 Stuart
09. 124 LovelyLady
10. 110 DaMart
11. 096 OA
12. 084 Dr_Flash
13. 083 wel.o.k
14. 078 suikertaartje
15. 074 Pheno
16. 070 Barretje80
17. 068 Muck
18. 066 TheFamousMan
19. 053 Koen66
20. 036 KG-Werk
Reeks-statistieken!
Hej Barretjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
goedemorguh!
* Barretje80 moet echt leren ontspannen tijdens het slapen.. wordt iedere keer wakker met spierpijn
nu maar eens onder een warme douche springen!
tjuus!
barretjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
goedemorguh!
* Barretje80 moet echt leren ontspannen tijdens het slapen.. wordt iedere keer wakker met spierpijn
nu maar eens onder een warme douche springen!
tjuus!
Friemquote:
Maar dan was het wel doorbetaald geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:39 schreef Toekito het volgende:
Tof dat ze bellen, anders had je je daar een uur zitten vervelen
Soms heb je van die dagen. Het weer helpt niet mee.quote:
tsjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar dan was het wel doorbetaald geweest
Morge Martquote:
Maar ik pak hem wel terug .......quote:
Marijkequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kruip er lekker nog even in
![]()
Tot strakjes
nog een hoop te doen dus vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
de eerste test run is klaar
![]()
90 uur, het moet in 38
Wat is hier aan de handquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zag net pas dat een topic er niet in stond dus bij deze de goede cijfers![]()
[..]
Marijkjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Tot strakjes
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog een hoop te doen dus vandaag
ik met vandaag ook eea afkrijgen en volgens m'n baas moet het af, ook al wordt het nachtwerk
gister was het ook al 19 uur
ach jah.. die man is alle realisteitszin al kwijt
ohja.. douchen!![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat is hier aan de hand![]()
![]()
ik heb nog nooit hoger gestaan dan 4e van onderen
ennuh knap Wok, maar 240%![]()
Duikz ze Wokquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
nog 1 voor het kwartet en dan gaan we lekker de logs in duiken
Kruipzequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Tot strakjes
Friemquote:
Hoi schatquote:
Wokquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPGhoe gaat ie?
[..]
Lovely![]()
![]()
[..]
Sol
Ik een stuk of 4quote:
ik kan me er werkelijk niet druk om maken... tenzij ik een rel gemist heb... dan lees ik wel terugquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik een stuk of 4![]()
Al ben ik het gewend
Ik maak me er ook niet druk om hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan me er werkelijk niet druk om maken... tenzij ik een rel gemist heb... dan lees ik wel terug
trustequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Tot strakjes
rel? waarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan me er werkelijk niet druk om maken... tenzij ik een rel gemist heb... dan lees ik wel terug
rockyquote:
GFquote:
RNquote:
HEYquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
Fok!Mobile weer aangepastNu werkt DM'en voortaan
Dat is dit dus niet he, jongedame!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
Fok!Mobile weer aangepastNu werkt DM'en voortaan
Vragen over film die over Tsjernobyl die we bij Duits keken, nu al afquote:
Had het al afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dit dus niet he, jongedame!
[..]
DaMartquote:
wokquote:
In 1 minuut? Dat huiswerk van tegenwoordig bestaat uit je kont afvegen?quote:
Er zat koffie in de server?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ook weer klaar.
vertragende factor gevonden
Nee, MPG was te breedquote:
stuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef Stuart het volgende:
Morning
Even vanuit de taxi onderweg naar LHR. Mobiel op Fok! ziet er goed uit trouwens
Ik kan niet wachten dat ik dat ook ga doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is zacht buiten
* LovelyLady heeft even een lekker stukje gefietst
Ik heb geen regenpak... en ik ga er ook geen 1 aanschaffen... ik heb regenpakclaustrofobiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten dat ik dat ook ga doen
Al regende het vanochtend, maar he, regenpak en problem solved
* DaMart is jaloers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is zacht buiten
ga je jezelf een kaart sturen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is jaloers.
Ik loop straks wel even... naar de brievenbus, zodat mijn kaart er zeker maandag is.
hmm.. ik heb van de week ook 10 minuten op een fiets gezeten.. had de dag erna last van zadelpijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is zacht buiten
thee!quote:
juist ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een familielid is de 14e jarig.
koffie met ..eh muziekjequote:
ik wil wel weer eens vakantiequote:
Het is dat ik laatst al thuis heb gezeten anders ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie met ..eh muziekje
[..]
ik wil wel weer eens vakantie
ja heel vervelendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:
ik verveel me en zit maar beetje te baggeren op twitter
gelukkigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ergens ook wel grappig
* DaMart leest de berichten van Toekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:
Dan verveel jij je wel heel ergquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:
Precies. En jij komt ook al niet naar Rotterdam vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet wat als je je verveeld
noujaaa zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Precies. En jij komt ook al niet naar Rotterdam vandaag
ja maar ik ben al dagen alleenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
noujaaa zeg
ik kan niet eens weg
bovendien komt marijke al
je had ook hier heen kunnen komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik ben al dagen alleenen Marijke komt morgen pas hoor
nee want mijn baas verlangt dat ik hier 8,5 uur per dag aanwezig ben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je had ook hier heen kunnen komen
Morgen heb je een dubbele dosis Muck in huis dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus je bent helemaal niet thuisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want mijn baas verlangt dat ik hier 8,5 uur per dag aanwezig ben.
wij mogen geen muziek hier..quote:
was ik maar vrijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je bent helemaal niet thuis
En ik maar denken dat je DAAAGENlang vrij was
Jups, en dubbele Muck in bedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen heb je een dubbele dosis Muck in huis dus.
laptop met koptelefoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij mogen geen muziek hier..
matreloos irritantnou zit ik de heledag met allerlei wijsjes in m'n hoofd
nee dat is zo maar zijn allemaal gekke hier!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sja zeur dan niet, op je werk ben je niet alleen
mja.. maar een koptelefoon mag ook niet, want dan ben je niet open genoeg voor je collega'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laptop met koptelefoon![]()
verder hier ook niet want de hele etage is open, 1 grote kantoor tuin
je zegt het zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dat is zo maar zijn allemaal gekke hier!
dat ben ik zonder koptelefoon ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een koptelefoon mag ook niet, want dan ben je niet open genoeg voor je collega's
ja datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
Kantoortuinen
Hier is er iemand jarig en daar moet dan hard voor gezongen worden. Maar taart, ho maar. Vast voor zijn team wel.
Ik heb het vast gemist gisteren, maar hoe ging het nablijven?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
Kantoortuinen
Hier is er iemand jarig en daar moet dan hard voor gezongen worden. Maar taart, ho maar. Vast voor zijn team wel.
Ik heb niets gezegd, dus missen is een groot woord. Nou ja, zes letters, het valt mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het vast gemist gisteren, maar hoe ging het nablijven?
Aftellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd, dus missen is een groot woord. Nou ja, zes letters, het valt mee.
Het gesprek was duidelijk, ik wild enamelijk alleen weten welke stappen er ondernomen moesten worden. Het was hem duidelijk dat ik weg ging en dat ik daar niet van af ging wijken.
The end is near
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd, dus missen is een groot woord. Nou ja, zes letters, het valt mee.
Het gesprek was duidelijk, ik wild enamelijk alleen weten welke stappen er ondernomen moesten worden. Het was hem duidelijk dat ik weg ging en dat ik daar niet van af ging wijken.
The end is near
Volgende week mag ik het pa sin het team zeggen, nou ja, dat doen we dan maar. Trakteer je eigenlijk als je weg gaat? Pas op delaatste dag lijkt me, al vind ik het al bij bekendmaking een reden voor gebakquote:
Ik zou niet trakteren ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende week mag ik het pa sin het team zeggen, nou ja, dat doen we dan maar. Trakteer je eigenlijk als je weg gaat? Pas op delaatste dag lijkt me, al vind ik het al bij bekendmaking een reden voor gebak
quote:
Ook niet op een tosti?quote:
Nouja je mag mij wel trakteren op een tostiquote:
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat aan boord van het vliegtuig
ja moet werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begreep dat ik Muck woensdag nu ook een paar uur voor mezelf heb?
Oh, dat gebeurt hier vaker. Geen idee waarom, dus ik vraag het hier maar even.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja je mag mij wel trakteren op een tosti
Ik vind het een beetje raar dat je gaat trakteren als je weggaat...
Ohja dat is ook zo... maar sorry dit weekend blijf ik even thuis... J. kreeg afkickverschijnselenquote:
als jij het een feest vind dat je weg gaat moetje dat vooral doen, trakterequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt hier vaker. Geen idee waarom, dus ik vraag het hier maar even.
prima lieverd, we halen het wel x inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo... maar sorry dit weekend blijf ik even thuis... J. kreeg afkickverschijnselen
Nou en. Ik ben al anderhalf jaar alleen. Big dealquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Is goed mopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima lieverd, we halen het wel x in
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben al anderhalf jaar alleen. Big deal.
what's wrong with you!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[Singles]Meeten?[/Singles]quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed mop
[..]
Ook goedemorgen
Stuur FF een PM, dan antwoord ik als ik weer achter een pc zit.quote:
quote:
jij ziet niemand? al ruim anderhalf jaar niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien stuurt DaMart die kaart naar hem?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij ziet niemand? al ruim anderhalf jaar niet?
zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien stuurt DaMart die kaart naar hem?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier is het ff 3x niks. Moe, kapot, gebroken...
kpn zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Het is echt heel erg irritant als je internet eruit flikkert op het moment je een betaling doet voor een bestelling![]()
zeker als het de betaling is voor lowlands, wat vervolgens uitverkocht is..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Het is echt heel erg irritant als je internet eruit flikkert op het moment je een betaling doet voor een bestelling![]()
Natuurlijk nietquote:
Ik vind dat zo stomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeker als het de betaling is voor lowlands, wat vervolgens uitverkocht is..
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijft er dus wat meer eten voor me over![]()
.
MPG is niet jarig maandagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien stuurt DaMart die kaart naar hem?
slaap dan ook eens gewoon een hele nachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even een date regelen voor volgende week vrijdag.
je vrouwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even een date regelen voor volgende week vrijdag.
Dankje lieverdquote:
Behoorlijk ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Weet ik tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik kan doen.. nahja je weet het wel
zeg.. nou heb je een PM.. en internet ( want je post) dus... hup hup antwoord!quote:
Heb je nou een beetje uitgeslapen dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je me daar niet aan herinneren? Ik pieker me nu al suf over wat voor verjaardagsfeestje ik nu moet gevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeker als het de betaling is voor lowlands, wat vervolgens uitverkocht is..
Nee, ja, nouja, soft ofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nou een beetje uitgeslapen dan?
En knuff
gewoon niet vierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je me daar niet aan herinneren? Ik pieker me nu al suf over wat voor verjaardagsfeestje ik nu moet geven...
Nee, PR-dame. Even hoi zeggen.quote:
je bent jarig tijdens lowlands??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je me daar niet aan herinneren? Ik pieker me nu al suf over wat voor verjaardagsfeestje ik nu moet geven...
jij wel inmiddels?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nou een beetje uitgeslapen dan?
En knuff
als je naar een vrouw gaat moet je een kerel meenemen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je naar een vrouw gaat moet je een kerel meenemen...Je bedoelt dat ik geen man ben? Oke, MPG is breder, maar toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
MPG is echt niet brederquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik geen man ben? Oke, MPG is breder, maar toch...
je wilde toch een date meenemen naar de PR damequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik geen man ben? Oke, MPG is breder, maar toch...
quote:
Wij gaan dit jaar echt wel je verjaardag vierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon niet vieren
Ik vier het ook nooit
Ja, een beetjequote:
Noes, not againquote:
ik ga jouw boek kopen als het uitkomtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar echt wel je verjaardag vieren![]()
[..]
Ja, een beetjeIk droomde dat ik ging motorrijden vannacht
Echt super cool
Op een paarse motor
![]()
ketting rukkers..quote:Kinderlijke campagne tegen kettingrukkers
door Inge Lengton
DEN HAAG - De kettingrukkers, die al maandenlang Den Haag onveilig maken, blijken vooral allochtone basisschoolscholieren te zijn. Een campagne in kindertaal moet nu potentiële dadertjes gaan behoeden voor een misstap.
ik heb vanacht een band verwisselt, maar er waren er 3 lek en de eerste had ik los.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar echt wel je verjaardag vieren![]()
[..]
Ja, een beetjeIk droomde dat ik ging motorrijden vannacht
Echt super cool
Op een paarse motor
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga jouw boek kopen als het uitkomt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ketting rukkers..
is dat hetzelfde als ketting rokers maar dan....
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb vanacht een band verwisselt, maar er waren er 3 lek en de eerste had ik los.
de tweede was ik mee bezig en toen dacht ik opeens "he, als ik de krik aan deze kant heb hoe blijft de andere kant dan omhoog?"
en dus viel die kant van de auto naar beneden![]()
ik moet minder tekenfilms kijken
mind the " De kettingrukkers, die al maandenlang Den Haag onveilig maken, blijken vooral allochtone basisschoolscholieren te zijn "quote:
dat maakt die gasten geen ruk uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mind the " De kettingrukkers, die al maandenlang Den Haag onveilig maken, blijken vooral allochtone basisschoolscholieren te zijn "
rukken is toch verboden in die cultuur ??
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat maakt die gasten geen ruk uit
En sappigerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
KSC-romans, de nieuwe doktersromans, maar dan beter en leuker.
Met storm zie je ze waarschijnlijk vaak op het strand... voor de rukwindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ketting rukkers..
is dat hetzelfde als ketting rokers maar dan....
ik heb er nog wel 1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
KSC-romans, de nieuwe doktersromans, maar dan beter en leuker.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1
mijn oude volvodie kon in het water varen maar alleen als je het voorzichtig deed, anders zonk hij.
Ik kan moeilijk wat zeggen over de sappen in mijn boek nu, want dan verraad ik misschien wel watquote:
Klinkt als Top gear!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1
mijn oude volvodie kon in het water varen maar alleen als je het voorzichtig deed, anders zonk hij.
*iets met afbefgeur*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk wat zeggen over de sappen in mijn boek nu, want dan verraad ik misschien wel wat.
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:17 schreef crv het volgende:
ff goeiedag wensen
ditmaal vanuit Straatsburg, net een poging gedaan mijn paspoort af te geven voor een visumaanvraag, ben benieuwd
Jawel, want leuke lieve mensen om me heenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon niet vieren
Ik vier het ook nooit
quote:
werk ze toekquote:
Nu je bezittelijke voornaamwoorden nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
met een beetje mazzel heb ik vandaag al me internet en zo in orde
daar kan ik niet mee bellen en internettenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je bezittelijke voornaamwoorden nog.
Werkzequote:
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
met een beetje mazzel heb ik vandaag al m'n internet en zo in orde
Waar heb je een visum voor nodig dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
heb ik wel nodig
hoop nu dat alle doc's goed zijn. was natuurlijk mijn cheques weer vergeten dus moest alles via La Posate regelen dat was al weer een avontuur op zich, nu alles ingeleverd
binnen 30 dagen hoor ik of het goedgekeurd wordt
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent jarig tijdens lowlands??
Op de een of andere manier bel ik beter met mijn telefoon dan me telefoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan ik niet mee bellen en internetten
Ik moet voor mijn werk naar Indiaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar heb je een visum voor nodig dan?
Heb je vandaag een fuck dag ipv een kut dag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
"Krijg de fuck"? Wat is dat nou weer voor onzin?
idd dat mobiel is heel traagquote:
hee flashentrekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf!quote:
ik wist even niet iets anders te verzinnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf!Volgens mij heb jij echt tof werk
Nee joh. Het is vrijdag. FICKSCHNITZEL dagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je vandaag een fuck dag ipv een kut dag?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh. Het is vrijdag. FICKSCHNITZEL dag
quote:
wat voor werk doe jij ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef crv het volgende:
[..]
super intersante baan
maar wel heeeeeeeeel erg druk op het moment dus weinig foktijd
en gister is me gevraagd of ik versneld de verantwoording op me wil nemen voor de klant waar ik gedetacheerd ben wereldwijd. net 1 maand van mijn 3 maanden proeftijd erop zitten
Schnipoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is die neukbaas zijn schuldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je vandaag een fuck dag ipv een kut dag?
Bijnaquote:
Maak je even tussentijdse update foto's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
zondag gaat de grote verbouwing beginnen
en het moet woensdag ochtend helemaal klaar zijn en alles opgeruimd
Gaaf man!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef crv het volgende:
[..]
super intersante baan
maar wel heeeeeeeeel erg druk op het moment dus weinig foktijd
en gister is me gevraagd of ik versneld de verantwoording op me wil nemen voor de klant waar ik gedetacheerd ben wereldwijd. net 1 maand van mijn 3 maanden proeftijd erop zitten
Oh sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |