daar kan ik niet mee bellen en internettenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je bezittelijke voornaamwoorden nog.
Werkzequote:
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
met een beetje mazzel heb ik vandaag al m'n internet en zo in orde
Waar heb je een visum voor nodig dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
heb ik wel nodig
hoop nu dat alle doc's goed zijn. was natuurlijk mijn cheques weer vergeten dus moest alles via La Posate regelen dat was al weer een avontuur op zich, nu alles ingeleverd
binnen 30 dagen hoor ik of het goedgekeurd wordt
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent jarig tijdens lowlands??
Op de een of andere manier bel ik beter met mijn telefoon dan me telefoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan ik niet mee bellen en internetten
Ik moet voor mijn werk naar Indiaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar heb je een visum voor nodig dan?
Heb je vandaag een fuck dag ipv een kut dag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
"Krijg de fuck"? Wat is dat nou weer voor onzin?
idd dat mobiel is heel traagquote:
hee flashentrekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf!quote:
ik wist even niet iets anders te verzinnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf!Volgens mij heb jij echt tof werk
Nee joh. Het is vrijdag. FICKSCHNITZEL dagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je vandaag een fuck dag ipv een kut dag?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh. Het is vrijdag. FICKSCHNITZEL dag
quote:
wat voor werk doe jij ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef crv het volgende:
[..]
super intersante baan
maar wel heeeeeeeeel erg druk op het moment dus weinig foktijd
en gister is me gevraagd of ik versneld de verantwoording op me wil nemen voor de klant waar ik gedetacheerd ben wereldwijd. net 1 maand van mijn 3 maanden proeftijd erop zitten
Schnipoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is die neukbaas zijn schuldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je vandaag een fuck dag ipv een kut dag?
Bijnaquote:
Maak je even tussentijdse update foto's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
zondag gaat de grote verbouwing beginnen
en het moet woensdag ochtend helemaal klaar zijn en alles opgeruimd
Gaaf man!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef crv het volgende:
[..]
super intersante baan
maar wel heeeeeeeeel erg druk op het moment dus weinig foktijd
en gister is me gevraagd of ik versneld de verantwoording op me wil nemen voor de klant waar ik gedetacheerd ben wereldwijd. net 1 maand van mijn 3 maanden proeftijd erop zitten
Oh sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |