nee dat is zo maar zijn allemaal gekke hier!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sja zeur dan niet, op je werk ben je niet alleen
mja.. maar een koptelefoon mag ook niet, want dan ben je niet open genoeg voor je collega'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laptop met koptelefoon![]()
verder hier ook niet want de hele etage is open, 1 grote kantoor tuin
je zegt het zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dat is zo maar zijn allemaal gekke hier!
dat ben ik zonder koptelefoon ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar een koptelefoon mag ook niet, want dan ben je niet open genoeg voor je collega's
ja datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
Kantoortuinen
Hier is er iemand jarig en daar moet dan hard voor gezongen worden. Maar taart, ho maar. Vast voor zijn team wel.
Ik heb het vast gemist gisteren, maar hoe ging het nablijven?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
Kantoortuinen
Hier is er iemand jarig en daar moet dan hard voor gezongen worden. Maar taart, ho maar. Vast voor zijn team wel.
Ik heb niets gezegd, dus missen is een groot woord. Nou ja, zes letters, het valt mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het vast gemist gisteren, maar hoe ging het nablijven?
Aftellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd, dus missen is een groot woord. Nou ja, zes letters, het valt mee.
Het gesprek was duidelijk, ik wild enamelijk alleen weten welke stappen er ondernomen moesten worden. Het was hem duidelijk dat ik weg ging en dat ik daar niet van af ging wijken.
The end is near
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd, dus missen is een groot woord. Nou ja, zes letters, het valt mee.
Het gesprek was duidelijk, ik wild enamelijk alleen weten welke stappen er ondernomen moesten worden. Het was hem duidelijk dat ik weg ging en dat ik daar niet van af ging wijken.
The end is near
Volgende week mag ik het pa sin het team zeggen, nou ja, dat doen we dan maar. Trakteer je eigenlijk als je weg gaat? Pas op delaatste dag lijkt me, al vind ik het al bij bekendmaking een reden voor gebakquote:
Ik zou niet trakteren ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende week mag ik het pa sin het team zeggen, nou ja, dat doen we dan maar. Trakteer je eigenlijk als je weg gaat? Pas op delaatste dag lijkt me, al vind ik het al bij bekendmaking een reden voor gebak
quote:
Ook niet op een tosti?quote:
Nouja je mag mij wel trakteren op een tostiquote:
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat aan boord van het vliegtuig
ja moet werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begreep dat ik Muck woensdag nu ook een paar uur voor mezelf heb?
Oh, dat gebeurt hier vaker. Geen idee waarom, dus ik vraag het hier maar even.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja je mag mij wel trakteren op een tosti
Ik vind het een beetje raar dat je gaat trakteren als je weggaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |