Tuurlijk vind ik het allemaal hartstikke interessant.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen massamoord te worden, maar een beetje rumoer kan geen kwaad.
Zelfde bij 11 september. Allemaal heel erg enzo. Maar ik zat wel vol spanning voor de tv. Kan menig film niet aan tippen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef -jos- het volgende:
ghazalairshad Dear President Obama, Denial is not a river in #Egypt--it's your foreign policy in Egypt. http://is.gd/2tEFER #Jan25
Ik ben minder makkelijk te vermaken. Ik ben een slecht mens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het allemaal hartstikke interessant.
Maar er hoeven geen mensen gewond te raken of te sterven voor mijn vermaak zeg maar
Ja, is het eerste filmpje in de OPquote:
Dan komen de plannen en strategieen weer boven en neemt men langzaam maar zeker het land overquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is waar. De eerste woede-aanval zal al voorbij zijn en plaats gemaakt hebben voor opperste verbazing. Dat kan al een hoop schelen.
Ok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, is het eerste filmpje in de OP
Morgen is juist iedereen weer wakker, en ze zullen ook wakker worden met het gevoel van: we zijn weer bedondert.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef mirved het volgende:
Het moet nu gebeuren, morgen zal de woede een beetje bekoeld zijn en vredig bereik je toch niets.
Hij is net gewisseld voor een extra verdedigerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef MOSHterd het volgende:
En waarom mis ik die spits van Obama. Zend CNN dat niet uit??
quote:evanchill Evan Hill
A protester tells us there is a march heading to the presidential palace, a potentially dangerous move.
no commentquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, Euronews doet het goed. Gewoon live stream met geluid en bek dicht houden.
Heel goed om er de sfeer en de spanning te voelen.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
En toch snap ik het niet.. denk eens aan al dat volk dat wordt onderdrukt.. En dan nog niks doen omdat men vriendjes wil blijven met elkaar. Ik hoop dat het ooit veranderd in elk land waar een dictatuur heerst.
Idd en met vrede bereiken ze juist veel meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Morgen is juist iedereen weer wakker, en ze zullen ook wakker worden met het gevoel van: we zijn weer bedondert.
En de planning was voor een grote demo alweer.
Die zal na vandaag morgen wel is heel groot kunnen gaan uitpakken.
Groter dan de afgelopen dagen.
Tenminste, dat is wat ik hoop met meerder met mij.
Denk dat er goed overleg is onder elkaar.Kijk na afgelopen dagen hoe georagniseerd en vredig alles verloopt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef mirved het volgende:
Het moet nu gebeuren, morgen zal de woede een beetje bekoeld zijn en vredig bereik je toch niets.
Nogmaals, omdat dat niet zo makkelijk is. Stond jij te juichen toen Amerika Irak binnenviel? Of Afghanistan? En dan hebben we het nog niet eens over Vietnam, het grote Amerikaanse trauma waar ze ook een oppressief regime weg wilden krijgen, en na vijf jaar en vele doden moesten opgeven..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
En toch snap ik het niet.. denk eens aan al dat volk dat wordt onderdrukt.. En dan nog niks doen omdat men vriendjes wil blijven met elkaar. Ik hoop dat het ooit veranderd in elk land waar een dictatuur heerst.
20. Ben ik zo naief dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef mirved het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Die gasten en hun familie leven daar riant. Die Mubarak heeft blijkbaar 70miljard bij elkaar gesprokkeld. Dat willen ze echt niet opgeven. Zij vinden het wel prima zo.
24 minquote:
Idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Morgen is juist iedereen weer wakker, en ze zullen ook wakker worden met het gevoel van: we zijn weer bedondert.
En de planning was voor een grote demo alweer.
Die zal na vandaag morgen wel is heel groot kunnen gaan uitpakken.
Groter dan de afgelopen dagen.
Tenminste, dat is wat ik hoop met meerder met mij.
Het is natuurlijk wel interessant allemaal, maar ik ben eerder bang voor het geweld daar dan dat ik me er mee vermaak.. 9/11 vond ik overigens wel heel interessant, heb ook later nog verhalen opgezocht van overlevenden, gewoon omdat ik er nog niet helemaal klaar mee was na de hele media-hypequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Ik ben minder makkelijk te vermaken. Ik ben een slecht mens.
Zolang die gast daar zit bereiken ze niets en het is dus wel gebleken dat hij niet vredig uit zichzelf weggaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Idd en met vrede bereiken ze juist veel meer.
Dat dan weer wel ja... Voor een dictator, heeft hij wel stijl.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Pinzon het volgende:
Dat die Mubarak gewoon blijft zitten en Obama pwnt maakt hem wel een eindbaas zeg
Precies. Daar zijn ze goed in, en daar kunnen ze op winnen. Met geweld niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dan komen de plannen en strategieen weer boven en neemt men langzaam maar zeker het land over
Hmmm. Of dat de juiste reactie is.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
El Baradei:"Ik eis een onmiddellijke militaire interventie om Egypte te redden. De geloofwaardigheid van het leger staat op de proef."
1 minute ago
Dat zegt die al dagen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
El Baradei:"Ik eis een onmiddellijke militaire interventie om Egypte te redden. De geloofwaardigheid van het leger staat op de proef."
1 minute ago
Het is een oude gedachte gang dat je met geweld meer zal bereikenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Zolang die gast daar zit bereiken ze niets en het is dus wel gebleken dat hij niet vredig uit zichzelf weggaat.
Wij in het westen geven jou niet de schuld hoor, Aymanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef yavanna het volgende:
AymanM Ayman Mohyeldin
Can the Egyptian government please stop blaming satellite channels for the protests! Please! Just take a look at the real issues!
en oud is fout?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is een oude gedachte gang dat je met geweld meer zal bereiken
Nee maar ze hoeven toch ook niet binnen te vallen. Kan toch ook gewoon confronteren of een beetje dreigen. Ik bedoel in NK gebeuren vreselijke dingen, iedereen wordt daar onderdrukt.. Zo zijn er meerdere landen met een dictatuur waar het er erg aan toe gaat, erger dan in Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat dat niet zo makkelijk is. Stond jij te juichen toen Amerika Irak binnenviel? Of Afghanistan? En dan hebben we het nog niet eens over Vietnam, het grote Amerikaanse trauma waar ze ook een oppressief regime weg wilden krijgen, en na vijf jaar en vele doden moesten opgeven..
U vraagt wij draaien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef quirigua het volgende:
Mubarak said : "I will die on the soil of Egypt".
Welnu : dat moet toch mogelijk zijn ?
Ze hebben al gedreigd, alleen klinkt dat in diplomatieke taal wat anders. Maar Mubarak heeft nu de dreiging van Amerika naast zich neer gelegd en een van de vragen is inderdaad hoe Amerika daarmee om zal gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar ze hoeven toch ook niet binnen te vallen. Kan toch ook gewoon confronteren of een beetje dreigen. Ik bedoel in NK gebeuren vreselijke dingen, iedereen wordt daar onderdrukt.. Zo zijn er meerdere landen met een dictatuur waar het er erg aan toe gaat, erger dan in Egypte.
Wtf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef shomila het volgende:
From Guardian blog : 9.51pm GMT: This is interesting: the BBC's Paul Adams reports that people in Cairo are receiving text messages from the high council of the army, saying that it is monitoring how events unfold and will decide how to act.
Nee, dat zeg ik niet per definitie.quote:
Weer zo VAAG. laat ze eens duidelijk zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef shomila het volgende:
From Guardian blog : 9.51pm GMT: This is interesting: the BBC's Paul Adams reports that people in Cairo are receiving text messages from the high council of the army, saying that it is monitoring how events unfold and will decide how to act.
Dat vraag ik me dus ook al tijd af. Die soldaten zijn toch ook mensen en zullen toch ook hun familie zien protesteren. Zij moeten toch ook niet blij zijn met mubarak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef yavanna het volgende:
leger niet zeker v.d loyaliteit van officieren en soldaten
USS enterprise was het verhaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
Even een vraagje: Hoe wordt het Suez kanaal nu bewaakt door Amerika ?
Had ergens ruim een week geleden dat er een speciale boot naar toe ging om te bwaken maar kan er ff niet opkomen en was ff in discussie hier hoe of wat.
Ja en als je dan kijkt naar al die andere landen waar het er erger aan toe gaat.. maar waar het volk niet in opstand komt? Maar waar het dus wel erg is.. Waarom grijpt Amerika daar niet in, terwijl ze dus heel veel macht hebben. Ik snap het niet maar ja..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze hebben al gedreigd, alleen klinkt dat in diplomatieke taal wat anders. Maar Mubarak heeft nu de dreiging van Amerika naast zich neer gelegd en een van de vragen is inderdaad hoe Amerika daarmee om zal gaan.
Mubarak heb duidelijk aangegeven in zijn speech geen commentaar van buitenaf meer te accepteren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze hebben al gedreigd, alleen klinkt dat in diplomatieke taal wat anders. Maar Mubarak heeft nu de dreiging van Amerika naast zich neer gelegd en een van de vragen is inderdaad hoe Amerika daarmee om zal gaan.
Thanks!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
USS enterprise was het verhaal.
Schijnen een paar bootjes aanwezig te zijn i.d.d.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
USS enterprise was het verhaal.
Hij heeft de buit al 30 jaar binnen gehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mubarak heb duidelijk aangegeven in zijn speech geen commentaar van buitenaf meer te accepteren.
Niet schieten ! Hij valt vanzelf wel omquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef themole het volgende:
[..] Mubarak : "I will die and be buried in the soil of Egypt".
U vraagt wij draaien.
Wat valt voor amerika daar te halen. Jij denkt heel idealistisch. Helaas als de VS er baat bij zou hebben dat er miljoenen mensen leiden in een bepaald land dan laten ze dat gewoon toe. Heel veel andere landen trouwens ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja en als je dan kijkt naar al die andere landen waar het er erger aan toe gaat.. maar waar het volk niet in opstand komt? Maar waar het dus wel erg is.. Waarom grijpt Amerika daar niet in, terwijl ze dus heel veel macht hebben. Ik snap het niet maar ja..
Dan kunnen ze dreigen (zoals bij Iran en Noord-Korea, die vrijwel geïsoleerd zijn wereldwijd) maar als daar niet naar geluisterd wordt kun je vrij weinig. Hoe zie jij dat ingrijpen voor je? Veel verder dan militair ingrijpen kom ik niet, en bij beide kun je zo een nieuw Vietnam hebben. Of zelfs 'maar' een nieuw Irak of Afghanistan, en dat is al erg genoeg..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja en als je dan kijkt naar al die andere landen waar het er erger aan toe gaat.. maar waar het volk niet in opstand komt? Maar waar het dus wel erg is.. Waarom grijpt Amerika daar niet in, terwijl ze dus heel veel macht hebben. Ik snap het niet maar ja..
je bent niet het enige met het gevoelquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef raistlin6 het volgende:
Hmm even een ongepaste reactie, heb de meest ernstige al ingehouden.
Ik vind dat een kogel de neus van Mubarak niet zou ontsieren.
waren ze maar net zo achterlijk als dat ze koppig zijn , maar helaas ,...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij en zijn regime zijn helaas ook niet achterlijk.
Hoop dat je zo toch lekker kunt slapen, morgen weer een dag met nieuwe kansen.
Ach, mij leek zo'n slaapprotest van Mubarak onder een tank wel gepast en dan met rijdende tank.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef raistlin6 het volgende:
Ik zit me ook al zo op te vretenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef raistlin6 het volgende:
slaap zequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waren ze maar net zo achterlijk als dat ze koppig zijn , maar helaas ,...
maar goed indd. morgen weer een dag , en ik mag b.t.w. niet zeuren , ik zit hier achter mn pctjuh , maar damnz voel echt met ze mee ..
ga ik uitwaaien met de hondjes en morgen weer back @ fok
G'night Peopz! truzztuh
Dat zou zonde zijn!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef raistlin6 het volgende:
Mee eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef raistlin6 het volgende:
Tis dat ik ondertussen al wat rustiger ben geworden... Maar toen hij daadwerkelijk uitsprak niet te gaan... Geen idee wat ik had gedaan in die kamer, met een geladen pistoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
je bent niet het enige met het gevoel
Alleen het uitvoeren zou ik liever niet doen.
welke hersens gaan ze scannen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn!
Ik wil minstens een hersenscan zien eerst.
begrijp je gevoel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waren ze maar net zo achterlijk als dat ze koppig zijn , maar helaas ,...
maar goed indd. morgen weer een dag , en ik mag b.t.w. niet zeuren , ik zit hier achter mn pctjuh , maar damnz voel echt met ze mee ..
ga ik uitwaaien met de hondjes en morgen weer back @ fok
G'night Peopz! truzztuh
Doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
24 min
Ik zal het later kijken, even opgeslagen in tabladen
Morgen nog even posten als het een goed filmpje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |