Het kan altijd slechterquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ja, ik heb ook weinig keus he
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, zonder mijn ex was ik een stuk rijker geweest. Laten we het daar maar op houden.
Jij weet ook waar je het over hebt hequote:
Is ook niet specifiek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij weet ook waar je het over hebt he
Weet ikquote:
Wat kijk je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen, nog even TV kijken.
Weltrustenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
weltrusten. Ik maak het ook niet te laat, morgen drukke dag
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Cue_ het volgende:
Een vriend van me, heeft vandaag een kadootje voor me gekocht
Wanneer was/wordt/ben je jarig dan?quote:
Zaterdagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Wanner was/wordt/ben je jarig dan?
Vrienden die op bezoek komen, maar niks bijzondersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spannend![]()
Nog wat leuks geplanned voor je verjaardag?
Gezellig, altijd leuk om het gewoon met vrienden te vieren. Ben zelf ook niet van dat uitbundige vieren met een groot feestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrienden die op bezoek komen, maar niks bijzonders
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezellig, altijd leuk om het gewoon met vrienden te vieren. Ben zelf ook niet van dat uitbundige vieren met een groot feest
Sow, nee dat niet, hier vrijwel elk jaar voor familie etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komen
Ik vier het ook nooit, toch zijn er een aantal mensen die stug volharden en blijven komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komen
Familie ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sow, nee dat niet, hier vrijwel elk jaar voor familie etc.
Haha
Eigenlijk altijd gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familie ja?
Dat doe ik al heeeel lang niet meerEen belletje door mijn ouders en thats it.
Goedennachtquote:
Snap ik, veul sproeten, neus als Skaai, perfect witte tanden, een push-up, what's not to like?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb net minuten naar deze foto lopen staren![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
Volgens mij zijn t gewoon dr ogen die mij trekken, maar de rest is ook zeker om stil van te worden...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, veul sproeten, neus als Skaai, perfect witte tanden, een push-up, what's not to like?
Ik vind haar eng... vooral dat hoge voorhoofd en die mini-tandjes.... brrrr...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb net minuten naar deze foto lopen staren![]()
[ afbeelding ]
Nu brak vooral. Moet zo maar eens wat gaan doen.quote:
Te veel gedronken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu brak vooral. Moet zo maar eens wat gaan doen.
Of toch niet..... Ik kan niet meer denken. Ik blijf wel brak zijn.
Ja zoals elke dag. En nu jarig dus dubbel gedronken.quote:
Jarig?! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja zoals elke dag. En nu jarig dus dubbel gedronken.
Bier bij de lunch. In de namiddag. Vodka en cola. Bier pong. Meer vodka.
Te veel.
Nu nog in Hanoi net ticket geboekt naar hue. Maar is in twee dagen zoveel duurder geworden. Gezeik.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jarig?! Gefeliciteerd!
Klinkt alsof je nog even kan "nagenieten"
Balen van je ticket
Feliciteerd Godtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:07 schreef Godtje het volgende:
Beetje balen. Me hier nog wat langer vermaken. Er zijn slechtere plekken. Dan ben ik bijna twee weken in Hanoi. Sommige mensen zijn er al 6 weken dus valt nog mee.
Nog twee dagtrips boeken maar. Breekt zo lekker de week.
En dank je. Zal vanavond wel weer gek werden. Ze wilde voor mijn verjaardag konningedag organiseren. Iedereen met een oranje shirt gratis shots. Ik heb zelf alleen geen oranje shirt.
[..]
Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'quote:
Dank.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'
Werksequote:
Cheers matequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
I digg the eyes anyway
en nu slapen, ik word geacht helder en uit geslapen te zijn enzo
Mooi, ooh wacht, jij hebt/drinkt geen koffie he?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cheers matecheetaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Ik ben moe! Ik hoop dat ik straks wat bijgetrokken benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:25 schreef PeuRac het volgende:
Moguh.
Ik weet dat ik gaar wordt als ik met bepaalde vrienden wat ga doen, en toch gewoon doen
Ik vond die vent er aantrekkelijker uitzienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
cheeta
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Murm, volgende week zit ik vrij veel bij jou om de hoekquote:
Gezelli! Waar zit je? Ben je daar per mail bereikbaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Murm, volgende week zit ik vrij veel bij jou om de hoek
14-15-16-22-23-24 febKeertje een borrel drinken na werk? (ben daar om 5 klaar als het goed is)
Mail zit op mn telefoon, dus ben bereikbaar, waar ik zit even per PMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezelli! Waar zit je? Ben je daar per mail bereikbaar?
Ik heb onwijs veel zinquote:
quote:
Daar heb ik het maar helemaal niet overquote:
Oe prrrrrrrrrr... het is weer ochtend hoorquote:
Oh jammer..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik het maar helemaal niet over
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe prrrrrrrrrr... het is weer ochtend hoor
[..]
Oh jammer..handwerk dan maar
Nou, ben een beetje aan het thuiswerken, dat kan ik natuurlijk ook bij jou doen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders was je even langsgekomen?
Gezelligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ben een beetje aan het thuiswerken, dat kan ik natuurlijk ook bij jou doen..
quote:
Dat weer welquote:
Pffff, mag weer lekker tot 9 uur vanavond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weer welMaar ik ga vroeg naar huis
Es kijken of ik het kan doen i.p.v. over te hebben![]()
Mja ik ben zo'n profiteur. Ik hoef max maar 4. Minder mag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pffff, mag weer lekker tot 9 uur vanavond.
En dan morgen ook nog een dagje
TMFGIF?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog 1 dag, 9 werkdagen niet naar mijn werk.
TMFGIF.
De versie incl krachttermenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |