Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'quote:
Dank.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'
Werksequote:
Cheers matequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
I digg the eyes anyway
en nu slapen, ik word geacht helder en uit geslapen te zijn enzo
Mooi, ooh wacht, jij hebt/drinkt geen koffie he?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cheers matecheetaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Ik ben moe! Ik hoop dat ik straks wat bijgetrokken benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:25 schreef PeuRac het volgende:
Moguh.
Ik weet dat ik gaar wordt als ik met bepaalde vrienden wat ga doen, en toch gewoon doen
Ik vond die vent er aantrekkelijker uitzienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
cheeta
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Murm, volgende week zit ik vrij veel bij jou om de hoekquote:
Gezelli! Waar zit je? Ben je daar per mail bereikbaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Murm, volgende week zit ik vrij veel bij jou om de hoek
14-15-16-22-23-24 febKeertje een borrel drinken na werk? (ben daar om 5 klaar als het goed is)
Mail zit op mn telefoon, dus ben bereikbaar, waar ik zit even per PMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezelli! Waar zit je? Ben je daar per mail bereikbaar?
Ik heb onwijs veel zinquote:
quote:
Daar heb ik het maar helemaal niet overquote:
Oe prrrrrrrrrr... het is weer ochtend hoorquote:
Oh jammer..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik het maar helemaal niet over
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe prrrrrrrrrr... het is weer ochtend hoor
[..]
Oh jammer..handwerk dan maar
Nou, ben een beetje aan het thuiswerken, dat kan ik natuurlijk ook bij jou doen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders was je even langsgekomen?
Gezelligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ben een beetje aan het thuiswerken, dat kan ik natuurlijk ook bij jou doen..
quote:
Dat weer welquote:
Pffff, mag weer lekker tot 9 uur vanavond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weer welMaar ik ga vroeg naar huis
Es kijken of ik het kan doen i.p.v. over te hebben![]()
Mja ik ben zo'n profiteur. Ik hoef max maar 4. Minder mag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pffff, mag weer lekker tot 9 uur vanavond.
En dan morgen ook nog een dagje
TMFGIF?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog 1 dag, 9 werkdagen niet naar mijn werk.
TMFGIF.
De versie incl krachttermenquote:
How can that now, talk you no english?quote:
Thank Mother (fg) It's Friday.quote:
Jawel, maar ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How can that now, talk you no english?.
Thank Mother?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thank Mother (fg) It's Friday.
En ik maar denken dat jij van de afkortingen die niemand begrijpt bent
ja, de FG ga ik niet uitschrijven natuurlijk, dat is niet respectvol naar diegene die jarig is vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb er nog nooit van gehoord
[..]
Thank Mother?Oke, nooit van gehoord.
Ja, ik heb ook stomme afkortingenMaar ik ben aan het leren de betekenis erbij te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |