Het kan altijd slechterquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ja, ik heb ook weinig keus he
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, zonder mijn ex was ik een stuk rijker geweest. Laten we het daar maar op houden.
Jij weet ook waar je het over hebt hequote:
Is ook niet specifiek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij weet ook waar je het over hebt he
Weet ikquote:
Wat kijk je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen, nog even TV kijken.
Weltrustenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
weltrusten. Ik maak het ook niet te laat, morgen drukke dag
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Cue_ het volgende:
Een vriend van me, heeft vandaag een kadootje voor me gekocht
Wanneer was/wordt/ben je jarig dan?quote:
Zaterdagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Wanner was/wordt/ben je jarig dan?
Vrienden die op bezoek komen, maar niks bijzondersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spannend![]()
Nog wat leuks geplanned voor je verjaardag?
Gezellig, altijd leuk om het gewoon met vrienden te vieren. Ben zelf ook niet van dat uitbundige vieren met een groot feestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrienden die op bezoek komen, maar niks bijzonders
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezellig, altijd leuk om het gewoon met vrienden te vieren. Ben zelf ook niet van dat uitbundige vieren met een groot feest
Sow, nee dat niet, hier vrijwel elk jaar voor familie etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komen
Ik vier het ook nooit, toch zijn er een aantal mensen die stug volharden en blijven komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komen
Familie ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sow, nee dat niet, hier vrijwel elk jaar voor familie etc.
Haha
Eigenlijk altijd gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familie ja?
Dat doe ik al heeeel lang niet meerEen belletje door mijn ouders en thats it.
Goedennachtquote:
Snap ik, veul sproeten, neus als Skaai, perfect witte tanden, een push-up, what's not to like?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb net minuten naar deze foto lopen staren![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
Volgens mij zijn t gewoon dr ogen die mij trekken, maar de rest is ook zeker om stil van te worden...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, veul sproeten, neus als Skaai, perfect witte tanden, een push-up, what's not to like?
Ik vind haar eng... vooral dat hoge voorhoofd en die mini-tandjes.... brrrr...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb net minuten naar deze foto lopen staren![]()
[ afbeelding ]
Nu brak vooral. Moet zo maar eens wat gaan doen.quote:
Te veel gedronken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu brak vooral. Moet zo maar eens wat gaan doen.
Of toch niet..... Ik kan niet meer denken. Ik blijf wel brak zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |