Wishful thinking.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe jij met Kluts in de kinderkamer?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe jij met Kluts in de kinderkamer?
Tech's kleinkinderkamerquote:
Doe ik, En er komen weer foto's.... Wat dacht je van:quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tof man! Doe d'r maar de groetjes!
Duitsers kunnen dat toch weer beter he?quote:
Wij komen bij jou feesten in april.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb nog wel plek in de kelder.
Nee joh!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier in de tussentijd?
Helemaal nietsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet?!
Geen rellen, tietenposts, etc.
Cue ligt vastgebonden in een Zoetermeerse kelder, Kluts masturbeert, MissB staat erbij te giechelen en Babs plast net Cue_'s rode lippen geel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier in de tussentijd?
Waarom moet er nu weer op mij gepist wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cue ligt vastgebonden in een Zoetermeerse kelder, Kluts masturbeert, MissB staat erbij te giechelen en Babs plast net Cue_'s rode lippen geel.
Verder niks.
Kijk mij weer onschuldig zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cue ligt vastgebonden in een Zoetermeerse kelder, Kluts masturbeert, MissB staat erbij te giechelen en Babs plast net Cue_'s rode lippen geel.
Verder niks.
Ah oke the usual stuffquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder niks.
Dat je loopt te giechelen bewijst nou niet meteen je onschuldquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk mij weer onschuldig zijn
Precies, het mag allemaal geen naam hebben. Alhoewel, Ripley zoekt nog een naam, om het uit te zenden.quote:
Jij dacht dat jij de enige was die die beurt onderging?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij vindt babs het veel leuker om over een giechelend meisje te pissen
Hadden ze jouw nog geen gag in je mond gestopt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij vindt babs het veel leuker om over een giechelend meisje te pissen
Dat lossen we dan samen wel op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk mij weer onschuldig zijn
Babs is harmlessquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat jij de enige was die die beurt onderging?
Babsie doet dat wel. Als ie maar niet zoveel drinkt...![]()
Hij zei (in z'n topicquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat jij de enige was die die beurt onderging?
Babsie doet dat wel. Als ie maar niet zoveel drinkt...![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lossen we dan samen wel op.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hadden ze jouw nog geen gag in je mond gestopt?
PeuRac in die Dora the Explorer jurk vond ik ook enig trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hadden ze jouw nog geen gag in je mond gestopt?
About time danquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
PeuRac in die Dora the Explorer jurk vond ik ook enig trouwens.
Dat kan niet, dan zou hij nooit hier geweest zijn.quote:
Het viel mij alles meequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan zou hij nooit hier geweest zijn.![]()
Moehahaha!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zei (in z'n topic)dat je juist vele moet drinken.. wordt het lekkerder van
Dat verklaard het!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahaha!
Dus daarom smaakt die Berenburg zo goor. Wie drinkt dat nou. Pisfriezen en zeikzwollenaren.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cheesel (Cheese + Buddha + NY Diesel)
Dikke shizzle man.
Jep.quote:
Jaloers, dametje?quote:
Geef mij maar wat uhm.. vollersquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
Jep.
Jij houdt ook al niet zo van thee he?
quote:
quote:
De waarheid.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geen idee hoe dat eruit ziet, jij doet niet meer aan foto's
Naar naakte boobies?! Immer!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach.. zo nieuwsgierig ben je toch niet
Ehhhh dat hoeft nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou oke hoor, ik trek al wat aan
I amquote:
Oooh.. daar heb ik nog genoeg foto's vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Naar naakte boobies?! Immer!
Och, als ik nog leef...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I am
Moet ff alle dingetjes verwerken, de tering...
Volgens mij ben ik over 5 jaar dood.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oooh.. daar heb ik nog genoeg foto's van
Zeur dan ook niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ehhhh dat hoeft nou ook weer niet
Moet ik het nog vragen?quote:
Dat zou ik nooit vragenquote:
En hoe weet jij dat ik dat al niet doe?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, doe er dan wat mee
In plaats van ons alleen maar lekker te lopen maken
Ik blijf gewoon lief wachten tot er eens iets leuks bezorgd wordt.quote:
Misschien krijg je wel een onverwachts kaartje met valentijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lief wachten tot er eens iets leuks bezorgd wordt.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ik dat al niet doe?
Boobs for Valentine!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een onverwachts kaartje met valentijn
For you perhaps...quote:
Snel verdientquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef El_Matador het volgende:
Godverdomme, VerNederland weer hoor
http://www.telegraaf.nl/b(...)trafje__.html?p=23,2
Dat niet (wel terugbetaaldquote:
Oh gelukkig, kan ik iig rustig slapen vannachtquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, kan ik iig rustig slapen vannacht
quote:
Mjah, life sucks, what else is newquote:
Zo erg dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, life sucks, what else is new
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mopperkont
Komt vast goed, als ik het red lukt het jou vast ook wel
Dat is helaas maar al te waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed he
En ja, ik heb ook weinig keus hequote:
Nou... da's niet helemaal waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |