Wishful thinking.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe jij met Kluts in de kinderkamer?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe jij met Kluts in de kinderkamer?
Tech's kleinkinderkamerquote:
Doe ik, En er komen weer foto's.... Wat dacht je van:quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
tof man! Doe d'r maar de groetjes!
Duitsers kunnen dat toch weer beter he?quote:
Wij komen bij jou feesten in april.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb nog wel plek in de kelder.
Nee joh!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier in de tussentijd?
Helemaal nietsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet?!
Geen rellen, tietenposts, etc.
Cue ligt vastgebonden in een Zoetermeerse kelder, Kluts masturbeert, MissB staat erbij te giechelen en Babs plast net Cue_'s rode lippen geel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier in de tussentijd?
Waarom moet er nu weer op mij gepist wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cue ligt vastgebonden in een Zoetermeerse kelder, Kluts masturbeert, MissB staat erbij te giechelen en Babs plast net Cue_'s rode lippen geel.
Verder niks.
Kijk mij weer onschuldig zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cue ligt vastgebonden in een Zoetermeerse kelder, Kluts masturbeert, MissB staat erbij te giechelen en Babs plast net Cue_'s rode lippen geel.
Verder niks.
Ah oke the usual stuffquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder niks.
Dat je loopt te giechelen bewijst nou niet meteen je onschuldquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk mij weer onschuldig zijn
Precies, het mag allemaal geen naam hebben. Alhoewel, Ripley zoekt nog een naam, om het uit te zenden.quote:
Jij dacht dat jij de enige was die die beurt onderging?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij vindt babs het veel leuker om over een giechelend meisje te pissen
Hadden ze jouw nog geen gag in je mond gestopt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij vindt babs het veel leuker om over een giechelend meisje te pissen
Dat lossen we dan samen wel op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk mij weer onschuldig zijn
Babs is harmlessquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat jij de enige was die die beurt onderging?
Babsie doet dat wel. Als ie maar niet zoveel drinkt...![]()
Hij zei (in z'n topicquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat jij de enige was die die beurt onderging?
Babsie doet dat wel. Als ie maar niet zoveel drinkt...![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lossen we dan samen wel op.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hadden ze jouw nog geen gag in je mond gestopt?
PeuRac in die Dora the Explorer jurk vond ik ook enig trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hadden ze jouw nog geen gag in je mond gestopt?
About time danquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
PeuRac in die Dora the Explorer jurk vond ik ook enig trouwens.
Dat kan niet, dan zou hij nooit hier geweest zijn.quote:
Het viel mij alles meequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan zou hij nooit hier geweest zijn.![]()
Moehahaha!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zei (in z'n topic)dat je juist vele moet drinken.. wordt het lekkerder van
Dat verklaard het!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahaha!
Dus daarom smaakt die Berenburg zo goor. Wie drinkt dat nou. Pisfriezen en zeikzwollenaren.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cheesel (Cheese + Buddha + NY Diesel)
Dikke shizzle man.
Jep.quote:
Jaloers, dametje?quote:
Geef mij maar wat uhm.. vollersquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
Jep.
Jij houdt ook al niet zo van thee he?
quote:
quote:
De waarheid.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geen idee hoe dat eruit ziet, jij doet niet meer aan foto's
Naar naakte boobies?! Immer!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach.. zo nieuwsgierig ben je toch niet
Ehhhh dat hoeft nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou oke hoor, ik trek al wat aan
I amquote:
Oooh.. daar heb ik nog genoeg foto's vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Naar naakte boobies?! Immer!
Och, als ik nog leef...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I am
Moet ff alle dingetjes verwerken, de tering...
Volgens mij ben ik over 5 jaar dood.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oooh.. daar heb ik nog genoeg foto's van
Zeur dan ook niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ehhhh dat hoeft nou ook weer niet
Moet ik het nog vragen?quote:
Dat zou ik nooit vragenquote:
En hoe weet jij dat ik dat al niet doe?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, doe er dan wat mee
In plaats van ons alleen maar lekker te lopen maken
Ik blijf gewoon lief wachten tot er eens iets leuks bezorgd wordt.quote:
Misschien krijg je wel een onverwachts kaartje met valentijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lief wachten tot er eens iets leuks bezorgd wordt.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ik dat al niet doe?
Boobs for Valentine!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een onverwachts kaartje met valentijn
For you perhaps...quote:
Snel verdientquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef El_Matador het volgende:
Godverdomme, VerNederland weer hoor
http://www.telegraaf.nl/b(...)trafje__.html?p=23,2
Dat niet (wel terugbetaaldquote:
Oh gelukkig, kan ik iig rustig slapen vannachtquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, kan ik iig rustig slapen vannacht
quote:
Mjah, life sucks, what else is newquote:
Zo erg dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, life sucks, what else is new
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mopperkont
Komt vast goed, als ik het red lukt het jou vast ook wel
Dat is helaas maar al te waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed he
En ja, ik heb ook weinig keus hequote:
Nou... da's niet helemaal waarquote:
Het kan altijd slechterquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ja, ik heb ook weinig keus he
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, zonder mijn ex was ik een stuk rijker geweest. Laten we het daar maar op houden.
Jij weet ook waar je het over hebt hequote:
Is ook niet specifiek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij weet ook waar je het over hebt he
Weet ikquote:
Wat kijk je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen, nog even TV kijken.
Weltrustenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
weltrusten. Ik maak het ook niet te laat, morgen drukke dag
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Cue_ het volgende:
Een vriend van me, heeft vandaag een kadootje voor me gekocht
Wanneer was/wordt/ben je jarig dan?quote:
Zaterdagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Wanner was/wordt/ben je jarig dan?
Vrienden die op bezoek komen, maar niks bijzondersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spannend![]()
Nog wat leuks geplanned voor je verjaardag?
Gezellig, altijd leuk om het gewoon met vrienden te vieren. Ben zelf ook niet van dat uitbundige vieren met een groot feestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrienden die op bezoek komen, maar niks bijzonders
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezellig, altijd leuk om het gewoon met vrienden te vieren. Ben zelf ook niet van dat uitbundige vieren met een groot feest
Sow, nee dat niet, hier vrijwel elk jaar voor familie etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komen
Ik vier het ook nooit, toch zijn er een aantal mensen die stug volharden en blijven komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het tot drie jaar terug voor het laatst gevierd toen ik 12 was.. Maarja toen wilden er allerlei fokkers komen en sindsdien blijven ze elk jaar komen
Familie ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sow, nee dat niet, hier vrijwel elk jaar voor familie etc.
Haha
Eigenlijk altijd gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familie ja?
Dat doe ik al heeeel lang niet meerEen belletje door mijn ouders en thats it.
Goedennachtquote:
Snap ik, veul sproeten, neus als Skaai, perfect witte tanden, een push-up, what's not to like?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb net minuten naar deze foto lopen staren![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
Volgens mij zijn t gewoon dr ogen die mij trekken, maar de rest is ook zeker om stil van te worden...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, veul sproeten, neus als Skaai, perfect witte tanden, een push-up, what's not to like?
Ik vind haar eng... vooral dat hoge voorhoofd en die mini-tandjes.... brrrr...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb net minuten naar deze foto lopen staren![]()
[ afbeelding ]
Nu brak vooral. Moet zo maar eens wat gaan doen.quote:
Te veel gedronken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu brak vooral. Moet zo maar eens wat gaan doen.
Of toch niet..... Ik kan niet meer denken. Ik blijf wel brak zijn.
Ja zoals elke dag. En nu jarig dus dubbel gedronken.quote:
Jarig?! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja zoals elke dag. En nu jarig dus dubbel gedronken.
Bier bij de lunch. In de namiddag. Vodka en cola. Bier pong. Meer vodka.
Te veel.
Nu nog in Hanoi net ticket geboekt naar hue. Maar is in twee dagen zoveel duurder geworden. Gezeik.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jarig?! Gefeliciteerd!
Klinkt alsof je nog even kan "nagenieten"
Balen van je ticket
Feliciteerd Godtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:07 schreef Godtje het volgende:
Beetje balen. Me hier nog wat langer vermaken. Er zijn slechtere plekken. Dan ben ik bijna twee weken in Hanoi. Sommige mensen zijn er al 6 weken dus valt nog mee.
Nog twee dagtrips boeken maar. Breekt zo lekker de week.
En dank je. Zal vanavond wel weer gek werden. Ze wilde voor mijn verjaardag konningedag organiseren. Iedereen met een oranje shirt gratis shots. Ik heb zelf alleen geen oranje shirt.
[..]
Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'quote:
Dank.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'
Werksequote:
Cheers matequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
I digg the eyes anyway
en nu slapen, ik word geacht helder en uit geslapen te zijn enzo
Mooi, ooh wacht, jij hebt/drinkt geen koffie he?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cheers matecheetaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Ik ben moe! Ik hoop dat ik straks wat bijgetrokken benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:25 schreef PeuRac het volgende:
Moguh.
Ik weet dat ik gaar wordt als ik met bepaalde vrienden wat ga doen, en toch gewoon doen
Ik vond die vent er aantrekkelijker uitzienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
cheeta
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Murm, volgende week zit ik vrij veel bij jou om de hoekquote:
Gezelli! Waar zit je? Ben je daar per mail bereikbaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Murm, volgende week zit ik vrij veel bij jou om de hoek
14-15-16-22-23-24 febKeertje een borrel drinken na werk? (ben daar om 5 klaar als het goed is)
Mail zit op mn telefoon, dus ben bereikbaar, waar ik zit even per PMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezelli! Waar zit je? Ben je daar per mail bereikbaar?
Ik heb onwijs veel zinquote:
quote:
Daar heb ik het maar helemaal niet overquote:
Oe prrrrrrrrrr... het is weer ochtend hoorquote:
Oh jammer..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik het maar helemaal niet over
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe prrrrrrrrrr... het is weer ochtend hoor
[..]
Oh jammer..handwerk dan maar
Nou, ben een beetje aan het thuiswerken, dat kan ik natuurlijk ook bij jou doen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders was je even langsgekomen?
Gezelligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ben een beetje aan het thuiswerken, dat kan ik natuurlijk ook bij jou doen..
quote:
Dat weer welquote:
Pffff, mag weer lekker tot 9 uur vanavond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weer welMaar ik ga vroeg naar huis
Es kijken of ik het kan doen i.p.v. over te hebben![]()
Mja ik ben zo'n profiteur. Ik hoef max maar 4. Minder mag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pffff, mag weer lekker tot 9 uur vanavond.
En dan morgen ook nog een dagje
TMFGIF?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog 1 dag, 9 werkdagen niet naar mijn werk.
TMFGIF.
De versie incl krachttermenquote:
How can that now, talk you no english?quote:
Thank Mother (fg) It's Friday.quote:
Jawel, maar ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How can that now, talk you no english?.
Thank Mother?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thank Mother (fg) It's Friday.
En ik maar denken dat jij van de afkortingen die niemand begrijpt bent
ja, de FG ga ik niet uitschrijven natuurlijk, dat is niet respectvol naar diegene die jarig is vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb er nog nooit van gehoord
[..]
Thank Mother?Oke, nooit van gehoord.
Ja, ik heb ook stomme afkortingenMaar ik ben aan het leren de betekenis erbij te zetten
Nee dank je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Het is eigenlijk TGIF, Thank God It's Friday, ik maakte er Thank MotherFucking God van.
ZO, opgelost, neuken?.
Ja kijk, TGIF ken ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Het is eigenlijk TGIF, Thank God It's Friday, ik maakte er Thank MotherFucking God van.
ZO, opgelost, neuken?.
Fijn he, het openbaar vervoerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef PeuRac het volgende:
Mn respect voor NS personeel is weer eens een paar tandjes omlaag gegaan. Wat een ongelofelijke kutwijven zitten er daar achter de balie
Danhad je het moeten kunnen extrapolerenquote:
Het is vrijdag ochtend, net half tien geweest, ik ben nog niet wakkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Danhad je het moeten kunnen extrapoleren.
Het werd eens tijd.
Ik maak er al jaren heel dankbaar gebruik vanquote:
Ok ok, goed excuusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vrijdag ochtend, net half tien geweest, ik ben nog niet wakker
Het werd tijd?
Sluit maar aan achterin de rijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, goed excuus.
Ja, schiet eens op.
Ik ben die ene persoon die altijd voordringt maar waar niemand iets van zegtquote:
Zelfs ik ben al wakker (met een lichte katerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vrijdag ochtend, net half tien geweest, ik ben nog niet wakker
Het werd tijd?
En heb je ook van die Rails verhalen? Man kijkt Samzz aan met zwoele blik, Samzz kijkt zwoel terug. Beiden durven geen reet te doen, zullen ze elkaar ooit weer terug zien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak er al jaren heel dankbaar gebruik van
Thank youquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, goed excuus.
Ja, schiet eens op.
Nee. Nee, eigenlijk niet... Nou ja, niet in die categorie. Ik heb wel eens een nummer gekregen van een conducteurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En heb je ook van die Rails verhalen? Man kijkt Samzz aan met zwoele blik, Samzz kijkt zwoel terug. Beiden durven geen reet te doen, zullen ze elkaar ooit weer terug zien?
Ik zeg er nu toch wat van domboquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben die ene persoon die altijd voordringt maar waar niemand iets van zegt.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thank you
Ja zeg, ik moet nog een hele dag werken he
Ja, dit is idd zo'n moment waarop ik precies snap waarom ik altijd een auto had.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Nee, eigenlijk niet... Nou ja, niet in die categorie. Ik heb wel eens een nummer gekregen van een conducteur
Wil je eens op m'n fluitje blazen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Nee, eigenlijk niet... Nou ja, niet in die categorie. Ik heb wel eens een nummer gekregen van een conducteur
Aah kom op zeg, een ervaring zegt niet genoeg over het volledige persooneel van de NS, die juist in mijn ervaring erg behulpzaam en vriendelijk zijn. Dat jij nu net tangen tegenkomt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dit is idd zo'n moment waarop ik precies snap waarom ik altijd een auto had.
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer.
Ja, true, ik ook, vanavond dan maar.
Ik noemde een conducteur laatst een kaartjesknipper en toen was hij beledigd. Zak hooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah kom op zeg, een ervaring zegt niet genoeg over het volledige persooneel van de NS, die juist in mijn ervaring erg behulpzaam en vriendelijk zijn. Dat jij nu net tangen tegenkomt...
Ik heb ook mijn goeie eigenschappenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht
Joah
Ik heb genoeg periodes gehad waarin m heel veel met t OV moest, vrijwel niks dan negatieve ervaringenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah kom op zeg, een ervaring zegt niet genoeg over het volledige persooneel van de NS, die juist in mijn ervaring erg behulpzaam en vriendelijk zijn. Dat jij nu net tangen tegenkomt...
quote:
Het was eigenlijk wel raar achteraf, vind ik. Ik was met 'm aan het babbelen, want er was vertraging en zo, ik vroeg me af hoe lang het nog duurde, hij vroeg waar ik heen moest en zodoende kwam er een gesprekje van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je eens op m'n fluitje blazen?
Har, har, wink, wink
Wat een zeiksnorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb genoeg periodes gehad waarin m heel veel met t OV moest, vrijwel niks dan negatieve ervaringen
Bij mij vrijwel nooit, maar goed, die paar bushaltes en treintraject Utrecht-Hilversum zijn dan ook niet echt vatbaar voor veel gezeik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier gaat het bij mij altijd mis.
*insert vodka*quote:
Heb ik geen moment aan getwijfeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn goeie eigenschappen.
.
Ik ga hooguit 4 keer per jaar met het OV, en meestal gaat het fout.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij vrijwel nooit, maar goed, die paar bushaltes en treintraject Utrecht-Hilversum zijn dan ook niet echt vatbaar voor veel gezeik.
Nou, ik ook niet en met de reizen die ik maak vind ik dat ik een heel goed beeld kan geven van hoe de NS rijdt, in het oosten van het land tenminstequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij vrijwel nooit, maar goed, die paar bushaltes en treintraject Utrecht-Hilversum zijn dan ook niet echt vatbaar voor veel gezeik.
Dan kom je elke dag langs mn huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet? Wat ben je toch schattig naiefquote:
Vast niet helemaal correct, maar lief bedoeldquote:
Of ik wil gewoon altijd het goede in mensen zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet? Wat ben je toch schattig naief
Einde discussiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet en met de reizen die ik maak vind ik dat ik een heel goed beeld kan geven van hoe de NS rijdt, in het oosten van het land tenminsteEn ik heb relatief weinig vertragingen.
Het was behoorlijk doorzichtig hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet helemaal correct, maar lief bedoeld.
Vrouw naar mijn hartquote:
Helemaal niet, want ik ging van oost naar noord, naar west naar zuid.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik wil gewoon altijd het goede in mensen zien
Kut, ik ben echt naief
Dat geeft niet, doorzichtige oneerlijkheid is ook een vorm van eerlijkheidquote:
I know you too wellquote:
Dan was het niet alleen in het oosten en heb je dus gelogenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet, want ik ging van oost naar noord, naar west naar zuid.
Pfff, alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
Hier is het droogEn de zon schijnt
Hier ook, en het regentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, alweer?
Hier is het alweer grijs
Idd, stelletje aso's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, alweer?
Hier is het alweer grijs
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geeft niet, doorzichtige oneerlijkheid is ook een vorm van eerlijkheid.
Vooral het oostenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan was het niet alleen in het oosten en heb je dus gelogen
Ik zat precies in zo'n lijntje toen ik naar m'n werk fietste.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef PeuRac het volgende:
in t oosten zijn ook maar een paar lijntjes, zoveel is er niet te kennen
Bahquote:
Heb ikquote:
Same herequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bah
Vanmiddag nog op de fiets. Hopen dat het hier dan niet ook regent
Een vrouw naar Q's hartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien
[..]
Vooral het oostenVeel Wageningen - Enschede. Maar ik trein dus gewoon het hele land door, heb bijna alle stations van Nederland wel gezien
Budgetmodelletje zeker mevrouwtje?quote:
Nou ja, ik kan altijd nog met de tram gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Same here
Eén keer natregenen vind ik wel genoeg op een dag
Ik had t over treinen, maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat precies in zo'n lijntje toen ik naar m'n werk fietste.
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
tering wat is dat een irritante kutjostiquote:
Foto!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n zwarte jurkje aanEn hij staat heel leuk nu hij een stuk korter is
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellenquote:
Ik ken 'm alleen van hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tering wat is dat een irritante kutjosti.
Ah, dacht dat je het over de 'lijntjes' op Buienradar hadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t over treinen, maar maakt niet uit
Maar ik ben ten minste wel verder dan jijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Budgetmodelletje zeker mevrouwtje?.
Ik niet, zowel van het forum als IRLquote:
Nee, Q. heeft ze ook allemaal gezien.quote:
Hoezo lastig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellen
[..]
Ik ken 'm alleen van hier
Ik kan altijd met de bus gaan, maar heb een hekel aan op de bus wachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan altijd nog met de tram gaan
Maar liever op de fiets
Verder ten opzichte van wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik ben ten minste wel verder dan jij
Waarom verbaast het me niet dat hij autist isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, zowel van het forum als IRL.
Autisme, het is een hobby zullen we maar zeggen.
Op de tram wachten is idd ook geen pretje hier op dit tochttrechtertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan altijd met de bus gaan, maar heb een hekel aan op de bus wachten
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zinquote:
Met je telefoon maken en mailenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellen
Je vergeet hierbij even dat de BeBe nog steeds bij HI ligtquote:
Dat laatste is redelijk doorslaggevendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zin
Vooral dat laatste natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zin
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste is redelijk doorslaggevend.
Ohjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij even dat de BeBe nog steeds bij HI ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |