Dat geeft niet, doorzichtige oneerlijkheid is ook een vorm van eerlijkheidquote:
I know you too wellquote:
Dan was het niet alleen in het oosten en heb je dus gelogenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet, want ik ging van oost naar noord, naar west naar zuid.
Pfff, alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
Hier is het droogEn de zon schijnt
Hier ook, en het regentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, alweer?
Hier is het alweer grijs
Idd, stelletje aso's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, alweer?
Hier is het alweer grijs
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geeft niet, doorzichtige oneerlijkheid is ook een vorm van eerlijkheid.
Vooral het oostenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan was het niet alleen in het oosten en heb je dus gelogen
Ik zat precies in zo'n lijntje toen ik naar m'n werk fietste.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef PeuRac het volgende:
in t oosten zijn ook maar een paar lijntjes, zoveel is er niet te kennen
Bahquote:
Heb ikquote:
Same herequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bah
Vanmiddag nog op de fiets. Hopen dat het hier dan niet ook regent
Een vrouw naar Q's hartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien
[..]
Vooral het oostenVeel Wageningen - Enschede. Maar ik trein dus gewoon het hele land door, heb bijna alle stations van Nederland wel gezien
Budgetmodelletje zeker mevrouwtje?quote:
Nou ja, ik kan altijd nog met de tram gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Same here
Eén keer natregenen vind ik wel genoeg op een dag
Ik had t over treinen, maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat precies in zo'n lijntje toen ik naar m'n werk fietste.
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
tering wat is dat een irritante kutjostiquote:
Foto!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n zwarte jurkje aanEn hij staat heel leuk nu hij een stuk korter is
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellenquote:
Ik ken 'm alleen van hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tering wat is dat een irritante kutjosti.
Ah, dacht dat je het over de 'lijntjes' op Buienradar hadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t over treinen, maar maakt niet uit
Maar ik ben ten minste wel verder dan jijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Budgetmodelletje zeker mevrouwtje?.
Ik niet, zowel van het forum als IRLquote:
Nee, Q. heeft ze ook allemaal gezien.quote:
Hoezo lastig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellen
[..]
Ik ken 'm alleen van hier
Ik kan altijd met de bus gaan, maar heb een hekel aan op de bus wachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan altijd nog met de tram gaan
Maar liever op de fiets
Verder ten opzichte van wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik ben ten minste wel verder dan jij
Waarom verbaast het me niet dat hij autist isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, zowel van het forum als IRL.
Autisme, het is een hobby zullen we maar zeggen.
Op de tram wachten is idd ook geen pretje hier op dit tochttrechtertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan altijd met de bus gaan, maar heb een hekel aan op de bus wachten
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zinquote:
Met je telefoon maken en mailenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellen
Je vergeet hierbij even dat de BeBe nog steeds bij HI ligtquote:
Dat laatste is redelijk doorslaggevendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zin
Vooral dat laatste natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zin
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste is redelijk doorslaggevend.
Ohjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij even dat de BeBe nog steeds bij HI ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |