Hier in Harderwijk staat dat geteisem nog steeds. Ze zeggen wel keer op keer vriendelijk "Dag", dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei het net na de jaarwisseling dat nergens meer bij de winkels hier die lui staan.
En op het moment nog steeds niet. Dan heb ik het over Leidscheveen, Leidschenhage en in Leidschendam.
Ze hebben een ban!!!![]()
denk ik
Luister dit: http://www.q8links.com/ThisIsEgypt.mp3quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden al pitten, dwaalde wat rond en nu ik dit lees heb ik plots trek
Wat voor saus had je er bij?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Luister dit: http://www.q8links.com/ThisIsEgypt.mp3
Dan krijg je nog meer trek in kebab
Ik mis de roos. Heb je het bericht van Sarcosy gelezen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:21 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ken ik die vuist toch van?
Ja, slechte zaak. Ze luisteren naar het geschreeuw van de dommen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik mis de roos. Heb je het bericht van Sarcosy gelezen?
Ik kan mij er wel ietwat in vinden, maar 't gaat maar door en het gaat maar door. Langzaam maar zeker drijven ze op deze manier goedwillende vreemdelingen vanzelf de extreme hoek in. Ik zou dat nog begrijpen ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, slechte zaak. Ze luisteren naar het geschreeuw van de dommen.
Ze zeggen dit alleen uit electorale overwegingen. Dom, omdat daarmee stukje bij beetje het haatzaaien van de populisten wordt goedgepraat.De jaren dertig all over again.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan mij er wel ietwat in vinden, maar 't gaat maar door en het gaat maar door. Langzaam maar zeker drijven ze op deze manier goedwillende vreemdelingen vanzelf de extreme hoek in. Ik zou dat nog begrijpen ook.
Maar nu ga ik wel pitten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:49 schreef Deisyy het volgende:
Ikke niet hoor Marrije![]()
Krijgen we een nieuw subforum?
Een subje SS hier in RLS?
Dat heb ik niet mee gekregenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
neee een heus apart forum
Secret Story krijgt eigen forum! #2 (deel 1 wel lezen, is een aanrader)
ja. wij zitten in het afvoerputje van FOK zei iemand gisteren, vond ik wel goed gevondenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
SST een eigen subforum?
Blijft RLS dan nog wel bestaansrecht hebben?
De planning is vanavond.quote:
nou ja Pietje ik zeg iemand zei dat gisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haksie doe eens niet zo dramatisch, ik word er een beetje verdrietig van. Er verdwijnt niets ofzo, er komen alleen maar dingen bij.
[..]
De planning is vanavond.
Ik snap het ook niet helemaal, waarom is er dan een RLS-forum?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
SST een eigen subforum?
Oeps, zijn wij het afvoerputje geworden nu KLB 1.0 dicht is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja. wij zitten in het afvoerputje van FOK zei iemand gisteren, vond ik wel goed gevonden
nee, doe nou niet zo dramatisch leandraquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, zijn wij het afvoerputje geworden nu KLB 1.0 dicht is?
of ze het mogen is de vraag, ze doen het gewoon al mag het wel of niet, zag gister die Hero B bij P&W wat een zakkenwasser, niet helemaal goed bij zijn hoofdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De PVV komt pas na de verkiezingen met de kandidatenlijst, bizar dat dat uberhaupt mag.
Ik snap t ook niet, voor iedere RLS een subforum was standaard, maar dat zou niet meer nodig zijn met een apart RLS subforum... Anyway, ik lees t allemaal wel eens als ik weer achter m'n laptop zit. Grieperig in bed, internettend op m'n telefoon met een slapende baby op m'n schouder is het net niet helemaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, waarom is er dan een RLS-forum?
Maar ik denk dat we dat allemaal hier terug kunnen lezen
Moet ik daaruit opmaken dat je alleen op de lijsttrekker kunt stemmen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De PVV komt pas na de verkiezingen met de kandidatenlijst, bizar dat dat uberhaupt mag.
Het is zo vervelend langdurig griepje, beterschapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet, voor iedere RLS een subforum was standaard, maar dat zou niet meer nodig zijn met een apart RLS subforum... Anyway, ik lees t allemaal wel eens als ik weer achter m'n laptop zit. Grieperig in bed, internettend op m'n telefoon met een slapende baby op m'n schouder is het net niet helemaal
Dat zijn vragen die met veel woorden onbeantwoord blijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Moet ik daaruit opmaken dat je alleen op de lijsttrekker kunt stemmen?
Waar stem je op dan? De nummers 1 tm 13?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn er vandaag nog helemaal niet uitgeweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef Toverheks het volgende:
Leandra elke minuut lekker meepakken hoor als de baby slaapt lekker je bed in.
okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zijn er vandaag nog helemaal niet uitgeweest
Behalve om naar de WC te gaan cq een luier te verschonen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef Leandra het volgende:
Zeg Pietje? Welke kleur krijgt het nieuwe subforum in de mobiele layout?
quote:
Daar wordt nu koortsig aan gewerkt. Vanavond stond er volgens mij, dus Ik gok dat we na zessen tussen de tijdelijke fora zittenquote:
Cc, ik probeer Gert en/of Pietje zenuwachtig te maken, donder op met je nuchtere waarheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wordt nu koortsig aan gewerkt. Vanavond stond er volgens mij, dus Ik gok dat we na zessen tussen de tijdelijke fora zitten.
dat hebben we al een tijdje zonder RLSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
SST een eigen subforum?
De truc is om 'm hier hard te tiefen zodra SST open gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, zijn wij het afvoerputje geworden nu KLB 1.0 dicht is?
Alsof die zich door jouw hysterie op de kast laten jagen. Als je nu iets zou vragen over toegevoegde waardes en zulks, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, ik probeer Gert en/of Pietje zenuwachtig te maken, donder op met je nuchtere waarheid.
En dan over drie maanden ons domein weer te claimen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
De truc is om 'm hier hard te tiefen zodra SST open gaat.
Ik zei niet dat het zou werken... met je nuchtere waarheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof die zich door jouw hysterie op de kast laten jagen. Als je nu iets zou vragen over toegevoegde waardes en zulks, dan wordt het een ander verhaal.
Ik wil Pietje Puk Op Reis eigenlijk gewoon in de bioscopen hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
De beelden die Stefan gemaakt heeft, zouden we die nog voor de kick-off te zien krijgen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wordt nu koortsig aan gewerkt. Vanavond stond er volgens mij, dus Ik gok dat we na zessen tussen de tijdelijke fora zitten.
Je hebt gelijk, je calculeerde de levensgroot aanwezige faalfactor al in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zei niet dat het zou werken... met je nuchtere waarheid.
Je dacht toch niet dat ik hier bleef zitten?quote:
En The making of ..... op tvquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Pietje Puk Op Reis eigenlijk gewoon in de bioscopen hebben.
Alleen als je een FOK!abonnement hebt. Anders krijg je het een week of wat later.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
De beelden die Stefan gemaakt heeft, zouden we die nog voor de kick-off te zien krijgen?
Dat zijn de FOK!-primeurs waar we op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef Copycat het volgende:
Anders krijg je het een week of wat later.
ik las de we in de breedste zin van het woord en vond het zo lief klinkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik hier bleef zitten?
Was gewoon arrogant koninklijk meervoud.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Marrije het volgende:
ik las de we in de breedste zin van het woord en vond het zo lief klinken
Hij doet het wel, maar ik moest 4x klikken vanwege een interne error. Geen idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij werkt het normaal.
Oh ik snap hem al.
Hou jij de boel dan in het gareel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
Nah ik blijf hier ook gewoon komen...Tis thuis....
no wayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Pietje Puk Op Reis eigenlijk gewoon in de bioscopen hebben.
Hier?....ja hoor hier wel....Daar doe ik lekker mee met jullie....Ik ga voor minstens 10 notes in die 3 maanden...minstensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou jij de boel dan in het gareel?
Krijgen we daar geen SC dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
Nah ik blijf hier ook gewoon komen...Tis thuis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |