Ze kunnen niet weg want niemand weet nog van wie welke oplader is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ondertussen het idee dat ze t wel gezellig vinden allemaal en dat ze niet meer echt weten met welk doe ze op dat plein staan ofzo
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ïk dacht dat MoeBrak afgetreden was, maar nu blijft hij zitten
Ja sorry, ik was er niet vanavond, heb ook niets van het nieuws mee gekregen.quote:
Dat heb ik dus echt eerlijk waar nog geen enkele keer gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Als we nog een beetje lol willen hebben vanavond zullen we maar naar dat infantiele Pow nieuws kijken.
die zijn vast druk met het nieuwe forumquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Laysa het volgende:
Ai 1 L teveel in Mailaise...Piet of Gertl....zou u dit willen aanpassen?
ik bedoelde, hij blijft zitten:quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was er niet vanavond, heb ook niets van het nieuws mee gekregen.
en dat is een waarheid als een kameelquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt vannacht kamelen werpen, oud Egyptisch spreekwoord
Ik ook bijna niet maar de laatste tijd als ik wat in zit te kakken zet ik het effe op, dan krijg ik een vreselijke adrenalinestoot en ben gelijk weer bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt eerlijk waar nog geen enkele keer gezien.
yeah i knowquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
Gomi, ik denk wel dat ze nog weten waarom ze er staan. Het worden er ook elke keer meer, steeds meer mensen (groepen) raken gemotiveerd hun stem te laten horen.
beter 1 kameel op de grond dan 10 in de luchtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is een waarheid als een kameel
Kijk, dat moet ik dus juist niet hebben. Bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet maar de laatste tijd als ik wat in zit te kakken zet ik het effe op, dan krijg ik een vreselijke adrenalinestoot en ben gelijk weer bij.
Van de jeugd, en dat is een enorme groep, is 75% werkloos. Die hebben dus ook niet veel anders te doen. Die staan er voor een toekomstperspectief.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
Gomi, ik denk wel dat ze nog weten waarom ze er staan. Het worden er ook elke keer meer, steeds meer mensen (groepen) raken gemotiveerd hun stem te laten horen.
Maar ook artsen en ambtenaren hebben zich aangesloten. Al met al dus wel een gemotiveerde groep betogers, toch. Zo jammer dat Mubarak doof is voor hun wensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de jeugd, en dat is een enorme groep, is 75% werkloos. Die hebben dus ook niet veel anders te doen. Die staan er voor een toekomstperspectief.
Klopt, de afgelopen paar dagen durven steeds meer mensen zich uit te spreken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ook artsen en ambtenaren hebben zich aangesloten. Al met al dus wel een gemotiveerde groep betogers, toch.
Hij zegt te gaan sterven op Egyptische bodem.quote:Zo jammer dat Mubarak doof is voor hun wensen.
Ah ik zie het. Waarom heb jij er ook een geopend? Dacht je 'die Gert is zo sloom'?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee daar moet gertl ff een stickie opplakken...die kwam automatisch bij de normale topics
Dat moet de dwarsheid van een oude man zijn. Ik zie hem nog geen praalgraf krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, de afgelopen paar dagen durven steeds meer mensen zich uit te spreken.
[..]
Hij zegt te gaan sterven op Egyptische bodem.
Nee ik sloot en Gertl schoot het slot kapot....onze cowboyquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Waarom heb jij er ook een geopend? Dacht je 'die Gert is zo sloom'?
Ah oké. Volgens mij zit Gert met zijn hoofd ergens andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik sloot en Gertl schoot het slot kapot....onze cowboy
Ja....In hogere sferen....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Volgens mij zit Gert met zijn hoofd ergens anders
L'état, c'est moi. Dat principe, zeg maar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet de dwarsheid van een oude man zijn. Ik zie hem nog geen praalgraf krijgen.
Als hij eens wist hoe bedroevend dat eruit ziet voor de buitenwereld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
L'état, c'est moi. Dat principe, zeg maar.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....In een andere container....
ze staan redelijk voor het blok nu inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef hondjes het volgende:
Het gekke is dat de militairen dus ook een gerucht hebben verspreid.en niet achter de protesters staan.
Men vraagt zich af, of het doel was , dat het uit de klauw gaat lopen, en men nu de wapens kan gebruiken om de protesten gewapend neer te slaan.
Suleiman is nu op AJE. Daar word je ook niet vrolijk van. "Wij hebben nu al jullie wensen ingewilligd, jullie kunnen nu dus maar beter stoppen en eventueel kunnen we er nog eens over praten."quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij eens wist hoe bedroevend dat eruit ziet voor de buitenwereld.
Getver, ik kan die man op Ned2 gewoon niet aanhoren.
Hondjes of vannacht of morgen maar het gaat een keer fout voor de pleinbewonersquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef hondjes het volgende:
Het gekke is dat de militairen dus ook een gerucht hebben verspreid.en niet achter de protesters staan.
Men vraagt zich af, of het doel was , dat het uit de klauw gaat lopen, en men nu de wapens kan gebruiken om de protesten gewapend neer te slaan.
als ze dat gewild zouden hebben hadden ze dat imo al eerder gedaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef hondjes het volgende:
"En het is de schuld van de media."quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Suleiman is nu op AJE. Daar word je ook niet vrolijk van. "Wij hebben nu al jullie wensen ingewilligd, jullie kunnen nu dus maar beter stoppen en eventueel kunnen we er nog eens over praten."
Ze snappen het echt niet. Hoeveel doden moeten er vallen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Suleiman is nu op AJE. Daar word je ook niet vrolijk van. "Wij hebben nu al jullie wensen ingewilligd, jullie kunnen nu dus maar beter stoppen en eventueel kunnen we er nog eens over praten."
nee. ze maken er gewoon een wedstrijd van wie t meeste geduld heeft imoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hondjes of vannacht of morgen maar het gaat een keer fout voor de pleinbewoners
Misselijkmakend interessant inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vond dat over de kerk interessanter.
ik begrijp het ook niet, al jullie wensen ingewilligd? de enige belangrijke eis, mubarak weg, is niet ingewilligd, dus hoezo alle?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze snappen het echt niet. Hoeveel doden moeten er vallen.
trusten laysaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
Het was een enerverend dagje![]()
Naar bed, naar bed![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
Het was een enerverend dagje![]()
Naar bed, naar bed![]()
Ik denk steeds meer dat al die ouwe lullen het echt niet snappen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet, al jullie wensen ingewilligd? de enige belangrijke eis, mubarak weg, is niet ingewilligd, dus hoezo alle?
Bwah, was vooraf afgesproken opzetje, dat was wel duidelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef Coos het volgende:
Twan Huys durfde niet maar hier het filmpje waar Mosco met Bouta een dansje doet.
Verboten durch Moscovitz
nou weet niet of het dit wrdtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
Voor Pietje en Coos; Zojuist gehoord Cruijff terug bij Ajax!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
Voor Pietje en Coos; Zojuist gehoord Cruijff terug bij Ajax!
ja dank je, tot morgen in het nieuwe subforum, ik heb morgen een drukke dag maar ik kom jullie later opzoekenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet niet of het dit wrdtof dit
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dank je, tot morgen in het nieuwe subforum, ik heb morgen een drukke dag maar ik kom jullie later opzoeken
hoop dat het goed gaat, maar we weten allemaal Johan is een baasje dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
denk ik. iig iemand die weer aan lange termijn visie doet. dat ontbrak wel bij ajax imo
yeah dat stukje had ik eerder al gezien. en hoe zijn stoel daarna ookw eer gewoon van dr afdraaidequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Jian het volgende:
Tijdens Collega Tour vroeg zo n rechtenstudente aan Mosko hoe hij Wilders kon verdedigen terwijl hij eerder had gezegd dat hij Hitler om persoonlijke redenen niet zou kunnen verdedigen. Ik vond het antwoord van Mosko heerlijk droog en scherp. "Mevrouw, mag ik u een advies geven; U moet ipv rechten, geschiedenis gaan studeren"
Goeie toch
Ja gewoon heel gedecideerd, daar hou ik nou vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat stukje had ik eerder al gezien. en hoe zijn stoel daarna ookw eer gewoon van dr afdraaide
en trusten toverheks
Yep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, was vooraf afgesproken opzetje, dat was wel duidelijk.
Ik ook, maar toch heb ik het niet zo op Bram. Al zie ik hem wel weer liever dan die Spong en die mediageile Broertjes uit Frieslandquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja gewoon heel gedecideerd, daar hou ik nou van
quote:Ergernis over 'nep-daklozenkrant'
ARNHEM - Op steeds meer plaatsen in Gelderland duiken weer colporteurs op van de omstreden Belgische krant Het Daklozenwoord. Het krantje met vooral agendaberichten leidde jaren geleden al tot conflicten met verkopers van de officiële, maar inmiddels ter ziele daklozenkrant Impuls.
Het blad wordt aan de man gebracht door Roemeense en Bulgaarse verkopers. De opbrengst zou niet naar daklozen gaan, maar naar een Roemeense organisatie in België.
Winkeleigenaren en klanten klagen over de venters voor hun deur. De uitgever is niet bereikbaar voor commentaar.
Ik zei het net na de jaarwisseling dat nergens meer bij de winkels hier die lui staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik altijd al zat te roepen nu hier te lezen
Bron: http://www.omroepgelderla(...)nepdaklozenkrant.htm
[..]
Ik wilde een tijdje geleden al pitten, dwaalde wat rond en nu ik dit lees heb ik plots trekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
Bij m'n vaste kebabtent hebben ze nu Kebab Mubarak.
Met vlees van gisteren
Hier in Harderwijk staat dat geteisem nog steeds. Ze zeggen wel keer op keer vriendelijk "Dag", dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei het net na de jaarwisseling dat nergens meer bij de winkels hier die lui staan.
En op het moment nog steeds niet. Dan heb ik het over Leidscheveen, Leidschenhage en in Leidschendam.
Ze hebben een ban!!!![]()
denk ik
Luister dit: http://www.q8links.com/ThisIsEgypt.mp3quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje geleden al pitten, dwaalde wat rond en nu ik dit lees heb ik plots trek
Wat voor saus had je er bij?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Luister dit: http://www.q8links.com/ThisIsEgypt.mp3
Dan krijg je nog meer trek in kebab
Ik mis de roos. Heb je het bericht van Sarcosy gelezen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:21 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ken ik die vuist toch van?
Ja, slechte zaak. Ze luisteren naar het geschreeuw van de dommen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik mis de roos. Heb je het bericht van Sarcosy gelezen?
Ik kan mij er wel ietwat in vinden, maar 't gaat maar door en het gaat maar door. Langzaam maar zeker drijven ze op deze manier goedwillende vreemdelingen vanzelf de extreme hoek in. Ik zou dat nog begrijpen ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, slechte zaak. Ze luisteren naar het geschreeuw van de dommen.
Ze zeggen dit alleen uit electorale overwegingen. Dom, omdat daarmee stukje bij beetje het haatzaaien van de populisten wordt goedgepraat.De jaren dertig all over again.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan mij er wel ietwat in vinden, maar 't gaat maar door en het gaat maar door. Langzaam maar zeker drijven ze op deze manier goedwillende vreemdelingen vanzelf de extreme hoek in. Ik zou dat nog begrijpen ook.
Maar nu ga ik wel pitten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:49 schreef Deisyy het volgende:
Ikke niet hoor Marrije![]()
Krijgen we een nieuw subforum?
Een subje SS hier in RLS?
Dat heb ik niet mee gekregenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
neee een heus apart forum
Secret Story krijgt eigen forum! #2 (deel 1 wel lezen, is een aanrader)
ja. wij zitten in het afvoerputje van FOK zei iemand gisteren, vond ik wel goed gevondenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
SST een eigen subforum?
Blijft RLS dan nog wel bestaansrecht hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |