Ze kunnen niet weg want niemand weet nog van wie welke oplader is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ondertussen het idee dat ze t wel gezellig vinden allemaal en dat ze niet meer echt weten met welk doe ze op dat plein staan ofzo
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ïk dacht dat MoeBrak afgetreden was, maar nu blijft hij zitten
Ja sorry, ik was er niet vanavond, heb ook niets van het nieuws mee gekregen.quote:
Dat heb ik dus echt eerlijk waar nog geen enkele keer gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Als we nog een beetje lol willen hebben vanavond zullen we maar naar dat infantiele Pow nieuws kijken.
die zijn vast druk met het nieuwe forumquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Laysa het volgende:
Ai 1 L teveel in Mailaise...Piet of Gertl....zou u dit willen aanpassen?
ik bedoelde, hij blijft zitten:quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was er niet vanavond, heb ook niets van het nieuws mee gekregen.
en dat is een waarheid als een kameelquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
Dat wordt vannacht kamelen werpen, oud Egyptisch spreekwoord
Ik ook bijna niet maar de laatste tijd als ik wat in zit te kakken zet ik het effe op, dan krijg ik een vreselijke adrenalinestoot en ben gelijk weer bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt eerlijk waar nog geen enkele keer gezien.
yeah i knowquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
Gomi, ik denk wel dat ze nog weten waarom ze er staan. Het worden er ook elke keer meer, steeds meer mensen (groepen) raken gemotiveerd hun stem te laten horen.
beter 1 kameel op de grond dan 10 in de luchtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is een waarheid als een kameel
Kijk, dat moet ik dus juist niet hebben. Bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet maar de laatste tijd als ik wat in zit te kakken zet ik het effe op, dan krijg ik een vreselijke adrenalinestoot en ben gelijk weer bij.
Van de jeugd, en dat is een enorme groep, is 75% werkloos. Die hebben dus ook niet veel anders te doen. Die staan er voor een toekomstperspectief.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
Gomi, ik denk wel dat ze nog weten waarom ze er staan. Het worden er ook elke keer meer, steeds meer mensen (groepen) raken gemotiveerd hun stem te laten horen.
Maar ook artsen en ambtenaren hebben zich aangesloten. Al met al dus wel een gemotiveerde groep betogers, toch. Zo jammer dat Mubarak doof is voor hun wensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de jeugd, en dat is een enorme groep, is 75% werkloos. Die hebben dus ook niet veel anders te doen. Die staan er voor een toekomstperspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |