quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
Het was een enerverend dagje![]()
Naar bed, naar bed![]()
Ik denk steeds meer dat al die ouwe lullen het echt niet snappen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet, al jullie wensen ingewilligd? de enige belangrijke eis, mubarak weg, is niet ingewilligd, dus hoezo alle?
Bwah, was vooraf afgesproken opzetje, dat was wel duidelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef Coos het volgende:
Twan Huys durfde niet maar hier het filmpje waar Mosco met Bouta een dansje doet.
Verboten durch Moscovitz
nou weet niet of het dit wrdtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
Voor Pietje en Coos; Zojuist gehoord Cruijff terug bij Ajax!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef Jian het volgende:
Voor Pietje en Coos; Zojuist gehoord Cruijff terug bij Ajax!
ja dank je, tot morgen in het nieuwe subforum, ik heb morgen een drukke dag maar ik kom jullie later opzoekenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet niet of het dit wrdtof dit
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dank je, tot morgen in het nieuwe subforum, ik heb morgen een drukke dag maar ik kom jullie later opzoeken
hoop dat het goed gaat, maar we weten allemaal Johan is een baasje dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
denk ik. iig iemand die weer aan lange termijn visie doet. dat ontbrak wel bij ajax imo
yeah dat stukje had ik eerder al gezien. en hoe zijn stoel daarna ookw eer gewoon van dr afdraaidequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Jian het volgende:
Tijdens Collega Tour vroeg zo n rechtenstudente aan Mosko hoe hij Wilders kon verdedigen terwijl hij eerder had gezegd dat hij Hitler om persoonlijke redenen niet zou kunnen verdedigen. Ik vond het antwoord van Mosko heerlijk droog en scherp. "Mevrouw, mag ik u een advies geven; U moet ipv rechten, geschiedenis gaan studeren"
Goeie toch
Ja gewoon heel gedecideerd, daar hou ik nou vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat stukje had ik eerder al gezien. en hoe zijn stoel daarna ookw eer gewoon van dr afdraaide
en trusten toverheks
Yep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, was vooraf afgesproken opzetje, dat was wel duidelijk.
Ik ook, maar toch heb ik het niet zo op Bram. Al zie ik hem wel weer liever dan die Spong en die mediageile Broertjes uit Frieslandquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja gewoon heel gedecideerd, daar hou ik nou van
quote:Ergernis over 'nep-daklozenkrant'
ARNHEM - Op steeds meer plaatsen in Gelderland duiken weer colporteurs op van de omstreden Belgische krant Het Daklozenwoord. Het krantje met vooral agendaberichten leidde jaren geleden al tot conflicten met verkopers van de officiële, maar inmiddels ter ziele daklozenkrant Impuls.
Het blad wordt aan de man gebracht door Roemeense en Bulgaarse verkopers. De opbrengst zou niet naar daklozen gaan, maar naar een Roemeense organisatie in België.
Winkeleigenaren en klanten klagen over de venters voor hun deur. De uitgever is niet bereikbaar voor commentaar.
Ik zei het net na de jaarwisseling dat nergens meer bij de winkels hier die lui staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik altijd al zat te roepen nu hier te lezen
Bron: http://www.omroepgelderla(...)nepdaklozenkrant.htm
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |