De planning is vanavond.quote:
nou ja Pietje ik zeg iemand zei dat gisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haksie doe eens niet zo dramatisch, ik word er een beetje verdrietig van. Er verdwijnt niets ofzo, er komen alleen maar dingen bij.
[..]
De planning is vanavond.
Ik snap het ook niet helemaal, waarom is er dan een RLS-forum?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
SST een eigen subforum?
Blijft RLS dan nog wel bestaansrecht hebben?
Oeps, zijn wij het afvoerputje geworden nu KLB 1.0 dicht is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja. wij zitten in het afvoerputje van FOK zei iemand gisteren, vond ik wel goed gevonden
nee, doe nou niet zo dramatisch leandraquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, zijn wij het afvoerputje geworden nu KLB 1.0 dicht is?
of ze het mogen is de vraag, ze doen het gewoon al mag het wel of niet, zag gister die Hero B bij P&W wat een zakkenwasser, niet helemaal goed bij zijn hoofdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De PVV komt pas na de verkiezingen met de kandidatenlijst, bizar dat dat uberhaupt mag.
Ik snap t ook niet, voor iedere RLS een subforum was standaard, maar dat zou niet meer nodig zijn met een apart RLS subforum... Anyway, ik lees t allemaal wel eens als ik weer achter m'n laptop zit. Grieperig in bed, internettend op m'n telefoon met een slapende baby op m'n schouder is het net niet helemaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, waarom is er dan een RLS-forum?
Maar ik denk dat we dat allemaal hier terug kunnen lezen
Moet ik daaruit opmaken dat je alleen op de lijsttrekker kunt stemmen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De PVV komt pas na de verkiezingen met de kandidatenlijst, bizar dat dat uberhaupt mag.
Het is zo vervelend langdurig griepje, beterschapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet, voor iedere RLS een subforum was standaard, maar dat zou niet meer nodig zijn met een apart RLS subforum... Anyway, ik lees t allemaal wel eens als ik weer achter m'n laptop zit. Grieperig in bed, internettend op m'n telefoon met een slapende baby op m'n schouder is het net niet helemaal
Dat zijn vragen die met veel woorden onbeantwoord blijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
Blijft RLS dan nog wel bestaansrecht hebben?
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Moet ik daaruit opmaken dat je alleen op de lijsttrekker kunt stemmen?
Waar stem je op dan? De nummers 1 tm 13?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn er vandaag nog helemaal niet uitgeweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef Toverheks het volgende:
Leandra elke minuut lekker meepakken hoor als de baby slaapt lekker je bed in.
okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zijn er vandaag nog helemaal niet uitgeweest
Behalve om naar de WC te gaan cq een luier te verschonen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef Leandra het volgende:
Zeg Pietje? Welke kleur krijgt het nieuwe subforum in de mobiele layout?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |